Gå til innhold
Hundesonen.no

Klage til Purina


Gjest
 Share

Recommended Posts

50 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Kjøpte en pose optiage, halvparten var bare "frøs". 50% matkuler, 50% bare mel. Klaget hos forhandler, men forhandler ba meg klage til Purina direkte.

Jøss, det var useriøst av forhandler! :huh: Jeg vet ikke altså, men jeg hadde i første omgang sendt en mail til pro plan Norge. 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mokken skrev:

Jøss, det var useriøst av forhandler! :huh: Jeg vet ikke altså, men jeg hadde i første omgang sendt en mail til pro plan Norge. 

 

Plantasjen... Er vel begrenset hvor mye de veit/bryr seg :(
Mail sendt til forbrukerkontakt@purina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

 

Plantasjen... Er vel begrenset hvor mye de veit/bryr seg :(
Mail sendt til forbrukerkontakt@purina...

Håper de tar tak i det, slike forhandlere er de vel neppe tjent med i lengden. Tvi tvi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Det var da meget dårlig av Plantasjen. Hvis man kjøper en vare som viser seg å være dårlig/ødelagt, så leverer man den tilbake til butikken. Jeg kjøpte en gang en dressing som var dårlig til tross for at datoen var helt grei, og jeg hadde blitt passe sur dersom de på Rema ba meg sende mail til Idun!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre allerede har nevnt, elendig service av Plantasjen og sende deg videre til produsent av foret. En annen ting jeg har stusset over, hvor egnet er Plantasjens lokaler til oppbevaring av hundefor? Nå har jeg jo ikke vært på så mange Plantasjebutikker men der jeg har vært, har jo både luftfuktighet og temperatur vært over gjennomsnittet. ( det samme kan forresten sies om dyrebutikker)  Hvordan gikk det her, fikk du svar fra Purina?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, QUEST skrev:

Som andre allerede har nevnt, elendig service av Plantasjen og sende deg videre til produsent av foret. En annen ting jeg har stusset over, hvor egnet er Plantasjens lokaler til oppbevaring av hundefor? Nå har jeg jo ikke vært på så mange Plantasjebutikker men der jeg har vært, har jo både luftfuktighet og temperatur vært over gjennomsnittet. ( det samme kan forresten sies om dyrebutikker)  Hvordan gikk det her, fikk du svar fra Purina?

Har tenkt samme tanken sjæl (ang luftfuktighet), men samtidig har alt vært OK de andre gangene vi har kjøpt mat her (rundt regna 2-3 år).

Fikk svar fra Purina, det var et copy paste svar som inneholdt viktige ord og setninger som:
"Vi beklager så mye at du har kommet over dette produktet som er helt tydelig skadet. Vi tar denne typen reklamasjon svært alvorlig, da sikkerhet og kvalitet av katte- og hundematen vår naturligvis er en stor prioritering."

"Ettersom kvalitet er vår største verdien for oss, er vi utrolig takknemlige for å få kjennskap til feil som skjer, slik at vi i fremtiden kan finjustere våre pakningsmetoder og kontroll over transportleddet"

Etc etc... Får kompensasjon for foret, i form av penger satt inn fra utlandet. Hvor mye vet jeg ikke enda, da det kunne ta opp mot 1 uke. Vi får sjå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du erstatning? :) Når det gjelder luftfuktigheten og temperaturen, så skulle det vært interessant  og testet for som ble oppbevart i slike  omgivelser( Plantasjen, dyrebutikker) mht f.eks midd og mugg, kontra for som blir oppbevart på mer hensiktsmessig måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, QUEST skrev:

Fikk du erstatning? :) Når det gjelder luftfuktigheten og temperaturen, så skulle det vært interessant  og testet for som ble oppbevart i slike  omgivelser( Plantasjen, dyrebutikker) mht f.eks midd og mugg, kontra for som blir oppbevart på mer hensiktsmessig måte. 

Helt enig!
Er gått 1 uke nå, og utenlandsoverføring kan ta oppmot 10 dager. Så jeg tipper vi kanskje ser det i neste uke en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...