Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

49 minutter siden, Tommy skrev:

Jaffa cakes teller som bursdagskake hvis man tøyer begrepet litt, sant?

Gratulerer med dagen! 

 

 

Poden ringte for å fortelle at Jonas sannsynligvis har hatt slag i dag . Han var litt opprørt og sa at jeg hadde kjøpt feil hund siden han var så mye syk.  Vi pratet litt om hvor gammel Jonas tross alt er og det virket som han forsonet seg litt med at Jonas sannsynligvis dør snart.  Hadde han fortsatt bodd med meg hadde han fått slippe nå :(

Han virker visst helt fin igjen nå da, men hjerneslag i tilegg til at han er døv, blind og går på hjertemedisiner er litt much synes jeg. Dakar fine lille Jonas :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

5 minutter siden, Snøfrost skrev:

Rafiki! Nå fikk jeg lyst til å se løvenes Konge! Kanskje seinere i kveld ?

Ja, whippeten min heter Rafiki, populært kalt Fiken og alle mulige varianter av de navnene :icon_redface: God idé, bare hent snytepapiret :icon_cry:

edit:

---

Uff, leit beskjed å få @Mud :no: :console: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, JeanetteH skrev:

I det valpen finner ut at den har matforsvar ovenfor annen hund jeg sitter trener og vil ha alle tørförbitene du har i neven alene... og du gir valpen det med glede. Hva skal det bli av denne *ler* Det MÅ være en Bullemutasjon i den, eller arvet ekstremt mye fra sin oldemor. 

Er det begge deler så har jeg ett problem, tenk dere denne komboen :huh:

IMG_9349.jpg

 

 

Herregud, den var fin! Ikke norsk, regner jeg med? Jeg vil ha jeg vil ha!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

Skal ha noen slike på lager til deg jeg :D

Fiiiiint :D 

1 time siden, Raksha skrev:

Enig, sånn var det hos oss og. Lenge før det var snakk om skillsmisse. Så jeg er veldig nøye på å ikke utrykke min frustrasjon over min kjære høyt når Lillemor er der. Hun trenger ikke å høre hvor helsikkes treig pappaen hennes alltid er. :lol: Det lærer hun fort nok selv :aww: 

Tror det er lurt å være bevisst på hvordan man snakker til og om hverandre ja. Jeg husker jeg spurte mamma en gang om hvorfor de ikke skilte seg? Men nei, det var visst ikke et alternativ, det... men det funket jo greit da pappa flyttet til heimgården 13 mil unna for å oppfylle boplikten. Han flyttet aldri hjem igjen :)

1 time siden, Kelpiemind skrev:

Enig, jeg stortrives i eget selskap :D 

Det er en bra egenskap, tror jeg :D

1 time siden, Kelpiemind skrev:

Og det hadde vært en helt perfekt kveld med Siri, svslutningsvis med vin :vin:

Yessssssss :vino:

57 minutter siden, Tommy skrev:

Jaffa cakes teller som bursdagskake hvis man tøyer begrepet litt, sant?

Helt innafor :). Grattis med dagen unge mann !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, tutle skrev:

Pøh! Rafiki er veldig enig om innedager faktisk. Ofte hun som tar initiativ til det også :lol: 

Men hun er en fin dame :aww:  :lol:  Casper vil egentlig ha innedager når han oppdager hvordan været er :P Men det får han ikke:fear: Så "sutrer" han 3 -4 meter før livet er godt igjen, kan jo hende han møter på en ordentlig deilig tispelukt :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å se en ny serie i går på HBO. The Affair heter den. Veldig hekta nå, men sesong 2 begynner å bli en smule rar nå som jeg er på episode 6 :) But still, veldig grei serie frem til nå :)

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snoffe skrev:

Men hun er en fin dame :aww:  :lol:  Casper vil egentlig ha innedager når han oppdager hvordan været er :P Men det får han ikke:fear: Så "sutrer" han 3 -4 meter før livet er godt igjen, kan jo hende han møter på en ordentlig deilig tispelukt :lol: 

Så det var sååånn det var :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Herregud, den var fin! Ikke norsk, regner jeg med? Jeg vil ha jeg vil ha!! 

Google Working Bull terrier eller Lyndon Ingles bull terrier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Sbtlita said:

Begynte å se en ny serie i går på HBO. The Affair heter den. Veldig hekta nå, men sesong 2 begynner å bli en smule rar nå som jeg er på episode 6 :) But still, veldig grei serie frem til nå :)

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Så første sesong i vinter. Ble veldig hekta, bra serie. Nå har omsider sesong 2 kommet.... får seom jeg henger med gjennom hele sesongen. Litt "var" for snodigheter ----da faller jeg gjerne av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, var akkurat inne for å lese litt i pedigree dogs exposed.

Også finner jeg dette bilde og tenker "ahhhh en forbedret Nappe valp"

5%2Bwks%2Bold%2Bextreme.jpg

 

nei da folkens... dette er vist det siste nye innen

 

heshimiwa.jpg

evangel_lion_della_baia_azzurra_photo144

 

GD...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Fy søren, var akkurat inne for å lese litt i pedigree dogs exposed.

Også finner jeg dette bilde og tenker "ahhhh en forbedret Nappe valp"

5%2Bwks%2Bold%2Bextreme.jpg

 

nei da folkens... dette er vist det siste nye innen

 

heshimiwa.jpg

evangel_lion_della_baia_azzurra_photo144

 

GD...

:o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, mokken skrev:

Takk. Joggetur hjalp litt, ihvertfall for en stund :)

 

 

 

Hvis ikke det holder har jeg tenkt meg på rølp på byn, bare å henge seg på :D

27 minutter siden, Siri skrev:

 

Yessssssss :vino:

 

Heeyyy.... jeg vil også på vinkveld og skravling på Godset!!!! Skål! :vin:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, tutle skrev:

Ja, whippeten min heter Rafiki, populært kalt Fiken og alle mulige varianter av de navnene :icon_redface: God idé, bare hent snytepapiret :icon_cry:

edit:

---

Uff, leit beskjed å få @Mud :no: :console: 

Snytepapir ja, kjekt å ha til den filmen. Den er jo så fin! Var favoritten min en god stund, at jeg egentlig var utenfor hovedtyngden av målgruppen når den ble sluppet snakker vi ikke om :aww:

 

 

10 minutter siden, JeanetteH skrev:

Fy søren, var akkurat inne for å lese litt i pedigree dogs exposed.

Også finner jeg dette bilde og tenker "ahhhh en forbedret Nappe valp"

5%2Bwks%2Bold%2Bextreme.jpg

 

nei da folkens... dette er vist det siste nye innen

 

heshimiwa.jpg

evangel_lion_della_baia_azzurra_photo144

 

GD...

De er grusomme!
Sånn ser en skikkelig GD ut for meg:
Bonita2.jpg

Dette er Bonita, min morfars GD. Hun som står bak henne er søsteren min, og hun er straks 35 så det er noen år siden Bonita vandret. Fine glade hunden med den "farlige" halen, gjorde vondt når hun logret og traff deg med den pisken :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, var akkurat inne for å lese litt i pedigree dogs exposed.

Også finner jeg dette bilde og tenker "ahhhh en forbedret Nappe valp"

5%2Bwks%2Bold%2Bextreme.jpg

 

nei da folkens... dette er vist det siste nye innen

 

heshimiwa.jpg

evangel_lion_della_baia_azzurra_photo14477226163258164.jpg

 

GD...

What da actual f**k!!!

Fysjfei for en stygg utvikling ??

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, mokken skrev: Takk. Joggetur hjalp litt, ihvertfall for en stund [emoji4]

 

 

 

Hvis ikke det holder har jeg tenkt meg på rølp på byn, bare å henge seg på

En anna kveld skulle vi kanskje samla sonefolk i Bergen ute? Jeg kommer meg ikke hjem igjen hvis jeg går ut, så det utgår

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christine skrev:

Så snilt! :) Isåfall stiller jeg gjerne opp dersom du trener noe hjelp eller en tjeneste senere :ahappy: 

Bare kom innom og hent :) Saksen er forøvrig gammel bare i alder, den er nesten ikke brukt. Det er bare en billigsaks, men du klipper jo ikke så mye som meg uansett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hi! Beautiful colours! I want to use your dog on my bitch, she's in heat now, how much?", slike paringsforespørsler er fantastisk underholdning. Ble litt fornærmet når jeg sa at Keo ikke var til avl, fortsatt like forbauset hver gang folk tar seg nær av at man sier nei. Så da prøver de å legge frem hvor vakker tispa er eller noen kronasjer ekstra, som om det skulle ha noe å si :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justisia skrev:

Har så lite lyst til å stille idioten i Ålesund!
Hvorfor liksom dukker det ikke bare opp noen som sier: Relax frøken. Jeg skal stille dusten for deg jeg! ?
 

Uh, der kom jeg på hvorfor jeg ikke burde ønske meg ustillingshund nestegang :lol: Det er noe dritt å stille... Men for en gangs skyld har jeg likevel lyst til å si at jeg  ønsker meg utstillingshund og faktisk stille den. 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...