Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

5 minutter siden, Siri skrev:

 

En sånn må jeg ha når jeg kommer til det punktet at jeg ikke kan ha hunder mer :wub:

Jeg tenker det gjelder uansett, jeg, egentlig, enten det er skilsmisse eller ikke. Jeg syntes det var fryktelig å høre på når mamma snakket så stygt om pappa rett som det var. OK - han var vel ikke helt perfekt da, kanskje, men jeg synes ikke det er særlig hyggelig når folk snakker stygt om hverandre enten de er gift, samboere eller skilt... komme med slike små stikk stadig vekk, særlig i påhør av andre, utenforstående... 

 

Skal ha noen slike på lager til deg jeg :D

 

Enig, sånn var det hos oss og. Lenge før det var snakk om skillsmisse. Så jeg er veldig nøye på å ikke utrykke min frustrasjon over min kjære høyt når Lillemor er der. Hun trenger ikke å høre hvor helsikkes treig pappaen hennes alltid er. :lol: Det lærer hun fort nok selv :aww: 

 

Fikk ryddet barnerommet og støvsuget det, det har stått på "må gjøre" lista en stund, så da belønnet jeg meg med å bestille lystette gardiner til henne. Med prinsesser på :aww:  

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

2 timer siden, Debbie skrev:

Akkurat nå er jeg lei meg, eller mest skamfull- det er enda verre. 

:hug:

Det ble tikka masala på glass til middag, med ris, mango chutney, rømme og naan til. Nam nam, og det tok 10 min å lage. 

Nå slapper vi av i sofaen. Jeg duller litt med mannen som er smådårlig og slapp, stakkars, og leser foreldre&barn-blad som kom med i babyboxen jeg fikk på apoteket. Jeg har lært at hvis det reklameres med "100% naturlige ingredienser" så må det være bra. Og at det finnes utrolig mye dill til barn. Og så er det litt koselig å lese sånt også. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt kokt i hode og kropp etter nesten 5 timer i skogen på kenneltreff :yawn: Kjenner jeg ikke skal gjøre så mye mer i dag utover å laste opp bildene fra treffet på facebook.

Dagens mål om å ikke føde til skogs gikk også bra heldigvis :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Siri skrev:

Det er LETT å kose seg i eget selskap vøtt :lol:, men jeg skulle gjerne hatt selskap av deg altså!!!  Også kunne vi avsluttet med et glass vin sånn utpå kveldingen :D

Høres egentlig ut som en helt grei dag, til tross for regn og gjørme :D

Nå skal jeg lese litt mer i boka mi, tror jeg :) 

Enig, jeg stortrives i eget selskap :D 
Og det hadde vært en helt perfekt kveld med Siri, svslutningsvis med vin :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg godter meg skikkelig med at jeg har sittet i drittværsbyen i strålende sol i hele dag, mens det har regnet intenst i Oslo :D 

Dilemma! To buy or not to buy? Det er et par bilder jeg har såååå lyst på, tatt av en marinbiolog (jeg skal bare ha ett altså). De er helt ufattelig vakre, men jeg er litt usikker på om jeg får det helskinnet hjem, pluss at de koster litt selvfølgelig. Men de er bare såååå vakre!

image.gif

What to do?

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine skrev:

Drittlei av Pirates of the caribbean!?!? :blink: Jeg gleder meg til filmen ikveld :D

Ja, men de viser jo den filmen sytten ganger i måneden?

17 minutter siden, Tommy skrev:

Jaffa cakes teller som bursdagskake hvis man tøyer begrepet litt, sant?

Grattis med dagen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg var redd for at curryen min skulle bli tam så jeg dunga på med hvitløk, chilli, chillipaste, pepper og karri. Den ble ikke tam.

 a158.gif

 

God likevel da.

Vi skal ha chili con carne til middag i dag, og Musikeren liker veldig, veldig mye sterkere mat enn meg... :lol: Han syntes ikke den var sterk nok, jeg synes den blir i overkant... :P  

 

Jeg klarte akkurat å skjære meg halvveis gjennom neglen :| Det blødde som FY, og gjør egentlig fortatt ganske vondt... Tuppen av fingeren er blå nå, håper den fortsatt får nok blod til at jeg ikke mister den? :blink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, Uno klør som besatt på bakbeina ved ulvekloa når han har vært våt. Jeg tenker våteksem eller noe sånt men jeg får ikke kommet til for å se. Han biter og herjer, drar til seg foten og stresser seg opp noe ****** hver gang jeg prøver, og med såpass mye pels må jeg ha litt tid på å få sett huden. Kan ikke la det fortsette, han biter og slikker på spesielt ene foten så han kommer til å skade seg snart. Om jeg ikke får sett selv må jeg bare ta ham med til vet og sedere ham, for noe må det være.

Og siden han definitivt ikke vil la meg se men oppfører seg som en tulling sitter jeg nå med brillene fra fire år siden på meg og kjenner hodepinen komme, for brillene jeg hadde ligger på kjøkkenbenken minus en stang. Den knakk av da han kasta hodet bakover og traff meg i trynet. Superlim hjalp ikke. Jeg har virkelig ikke råd til å måtte bytte infatning nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Tommy skrev:

Jaffa cakes teller som bursdagskake hvis man tøyer begrepet litt, sant?

Helt klart. Gratulerer med dagen!

 

3 timer siden, mokken skrev:

.....skal jeg snart gjøre meg klar til en joggetur med hundene. Kanskje jeg klarer å riste av meg litt frustrasjon. :(

:hug::hug: 

2 timer siden, Raksha skrev:

Da har kaninungepar nr 2 reist. Blåmann var med for å sjekke at alt gikk riktig for seg. :wub: 

13118902_10156946358750171_7664097469370

Omg :wub: han var vakker han. 

 

3 timer siden, Debbie skrev:

Akkurat nå er jeg lei meg, eller mest skamfull- det er enda verre. 

:hug::hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2016 at 8:24 PM, SFX skrev:

Det er moro å pønske på farger, og det hjelper på humøret å få det litt finere, selv om det ikke blir helt ferdig med en gang. Det er i hvert fall mitt motto - litt om gangen, ellers gjør en ikke annet enn å spare penger til store oppussingsprosjekt som aldri blir realisert.

 

Ja det er det. :) Jeg tror jeg skal få fikset noen fargeprøver og så teste ut hvordan det blir på veggen bak skjenken eller vitrineskapet. Da ser jeg om det er vits å male hele greia, eller om det bare blir verre - og blir det verre kan det skjules. :P

På 28.4.2016 at 8:34 PM, Kangerlussuaq skrev:

 

9 mai er jo typ rett rundt hjørnet, prøv å vente til juli på noe som er det du vil mest i verden :P  Men lykke til!!! Håper virkelig det løsner for deg, du har jo venta lenge nok på dette....!!

Pfffh, en evighet til tenk! Og juli er minst tre evigheter til, spesielt om det blir resultat av parringa mellom Bris og hannhunden vi skal til i pinsa. Livet består av alt for mye venting. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaffa cakes teller som bursdagskake hvis man tøyer begrepet litt, sant?

Gratulerer med dagen! :)

Ehmm, får visst besøk neste helg av en venninne. Hun hadde glemt å sjekke at jeg faktisk er hjemme. Hun får komme noen dager senere i stede og få med seg studentuka med parader og det hele (type 100x større enn UKA).

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Ja, men de viser jo den filmen sytten ganger i måneden?

Grattis med dagen!

 

Jeg har ikke sett den som gikk forrige helg eller den som går idag på leeeenge, så så ofte viser de dem vel ikke :lol:

Værsyke hunder og værsyk meg endte med at alle sov en liten dupp på sofaen under pleddet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snoffe skrev:

Mine bikkjedyr har alle nektet meg å ha innedager  :aww:  Selv whippeten vil ut, uansett vær (ikke storm vel og merke, men da blir det kun kort kort tur) :blink: Trodde ikke det var det som sto i rasestandaren  :icon_confused::P

Lite som er så godt som å komme hjem etter en tur i dritt vær. Noe varmt i koppen, film på tv og tykt teppe i sofaen :ahappy: Helt perfekt blir det med en varm skillingsbolle til alt det andre :ahappy:  

Pøh! Rafiki er veldig enig om innedager faktisk. Ofte hun som tar initiativ til det også :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen @Tommy

 

Nå blir det snart middag. Langtidsstekt svinefilet og Castle på TVn. Fine kjærestemannen som lager god mat :wub:   mens jeg sitter å trykker på PC'n og prøver å skrive en artikkel som jeg ikke aner hvordan ender :lol:

 

Akkurat nå, tutle skrev:

Pøh! Rafiki er veldig enig om innedager faktisk. Ofte hun som tar initiativ til det også :lol: 

Rafiki! Nå fikk jeg lyst til å se løvenes Konge! Kanskje seinere i kveld ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, rosinbolle skrev:

:hug:

Det ble tikka masala på glass til middag, med ris, mango chutney, rømme og naan til. Nam nam, og det tok 10 min å lage. 

Nå slapper vi av i sofaen. Jeg duller litt med mannen som er smådårlig og slapp, stakkars, og leser foreldre&barn-blad som kom med i babyboxen jeg fikk på apoteket. Jeg har lært at hvis det reklameres med "100% naturlige ingredienser" så må det være bra. Og at det finnes utrolig mye dill til barn. Og så er det litt koselig å lese sånt også. :)

 

48 minutter siden, Raksha skrev:

Næmmen? :hug: 

 

Akkurat nå, Lunatic skrev:

Helt klart. Gratulerer med dagen!

 

:hug::hug: 

Omg :wub: han var vakker han. 

 

:hug::hug: 

Takk. det er ikk noe alvorlig. Er bare stoltheten min som fikk seg en knekk, hovmod står for fall. Sånn går det når en er kontrollfreak i alle settinger, og driter på draget når en tror en gjør det bra. Nå er det bare å svelge unna, og tenke fremover... gruer meg til stevne imorra.

Og jeg er så drita lei av filmene på TVNorge at jeg ser på NRK........ 

Men nå skal jeg gå og legge meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Betty skrev:

Ja det er det. :) Jeg tror jeg skal få fikset noen fargeprøver og så teste ut hvordan det blir på veggen bak skjenken eller vitrineskapet. Da ser jeg om det er vits å male hele greia, eller om det bare blir verre - og blir det verre kan det skjules. :P

Pfffh, en evighet til tenk! Og juli er minst tre evigheter til, spesielt om det blir resultat av parringa mellom Bris og hannhunden vi skal til i pinsa. Livet består av alt for mye venting. :aww: 

Eventuelt male på papir som du fester på veggen med enkel tape, hvis det er flere farger du vurderer.

Lykke til med parring!

Gratulerer med dagen, @Tommy

Jeg er hjemme fra en lang utstillingshelg. Det var veldig koselig, men det er ikke en tørr flekk på kroppen og jeg har skiftet absolutt alle klær. Nå skal jeg ligge under ullpledd mens middagen gjør seg klar. Foreløpig er vi på varme opp stekeovnen-stadiet. Ellers har jeg ikke ambisjoner for kvelden om annet enn å sette skotørkerne i støvlene, lade opp kamera og levere meldekort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
7 timer siden, Line skrev:

Jeg skal sjekke om jeg har ei gammel ei liggende. Om jeg har den enda så kan du få den :) 

Så snilt! :) Isåfall stiller jeg gjerne opp dersom du trener noe hjelp eller en tjeneste senere :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...