Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

10 minutter siden, HeleneFS skrev:

Takk!! Og jøss!!! Det er jo litt det jeg også føler på, måtte han liksom rett ut på markedet igjen? Var jeg så enkel å "bli ferdig med". Var jo derfor jeg fikk meg Tinder, jeg fikk vite at han hadde begynt å date igjen og ville nok "hevne" meg. Har vært på en del dater selv, men jeg sliter jo enda med bruddet, så jeg føler ikke jeg klarer å gi alt av meg selv helt enda. Sykt å tenke på at han  går rundt og viser bilder av nye "dama" til våre felles kollegaer, akkurat som jeg aldri eksisterte. :/  Vil jo ikke ha fyren tilbake, for all del.... men kan han ikke vente et par måneder av respekt til meg og mine følelser i det minste? Jeg ser også på det som et egoistisk svik. 

Litt godt å se at jeg ikke var alene med sånne følelser :)

Lite hyggelig av han å holde på sånn :/ 

Tok meg 6 mnd før jeg orket å begynne å date igjen, men det var mest fordi jeg var i en veldig dårlig sykdomsperiode da. Hadde jeg vært frisk hadde jeg nok begynt ganske tidlig av samme grunner som deg.

Tror det er litt viktig å bare tillate seg å være litt trist (uten at det går utover livet) også vil det automatsik gå over etter hvert. 

3 minutter siden, Klematis skrev:

Hjelpe meg. I går var jeg på seminar og ble så utslitt av å sitte på en stol med mange andre i samme rom at jeg sovna på sofaen i 2,5 time etterpå. Sånn er livet med angst. Fanken jeg er så lei hele greia. I dag skrudde legen opp styrken på medisinene jeg ikke kan fordra også for å se om jeg kan få litt ro. Max dose nå. Han har fortsatt trua på at det går an å bli frisk. Etter 35 år har jeg mista litt piffen. 

:hug:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Guest Christine

Er det mulig å være så flink til å gå på snørra som jeg er? Blir sikkert belønnet med Darwin-award en dag :aww: Trynte skikkelig i trappa i dag. Mistet pusten og det føltes ut som om jeg knakk både håndledd, kragebein, ribbein og det som var. Jeg er skikkelig forslått nå, men priser meg lykkelig for at jeg ikke knakk noe for det har jeg ikke tid til :P Blir sikkert meget godt å våkne i morgen tidlig, for jeg kjenner jeg får vondt flere og flere plasser nå :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tur i dag i tynn genser med 3/4 ermer. I begynnelsen av turen haglet det, da vi kom hjem igjen var det strålende sol og jeg tok av til singlet mens jeg ordna ute. Siden har det vekslet mellom sol og hagl minst tre ganger. Nå er det fem minus ute. :ermm:

 

...skal jeg se om jeg får liv i slaktene så vi kan få lufta oss og kommet oss i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Klematis skrev:

Hjelpe meg. I går var jeg på seminar og ble så utslitt av å sitte på en stol med mange andre i samme rom at jeg sovna på sofaen i 2,5 time etterpå. Sånn er livet med angst. Fanken jeg er så lei hele greia. I dag skrudde legen opp styrken på medisinene jeg ikke kan fordra også for å se om jeg kan få litt ro. Max dose nå. Han har fortsatt trua på at det går an å bli frisk. Etter 35 år har jeg mista litt piffen. 

 

53 minutter siden, Christine skrev:

Er det mulig å være så flink til å gå på snørra som jeg er? Blir sikkert belønnet med Darwin-award en dag :aww: Trynte skikkelig i trappa i dag. Mistet pusten og det føltes ut som om jeg knakk både håndledd, kragebein, ribbein og det som var. Jeg er skikkelig forslått nå, men priser meg lykkelig for at jeg ikke knakk noe for det har jeg ikke tid til :P Blir sikkert meget godt å våkne i morgen tidlig, for jeg kjenner jeg får vondt flere og flere plasser nå :aww:

Sender klemmer til dere begge :hug:

 

Skulle vært i seng for lengst. Skal tidlig opp for å lufte Sjef ordentlig før det blir 6 timer på jobb. Men så fant jeg en uhyre interessant diskusjon som jeg plutselig ikke kunne vente med til i morgen :pinch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å kjede meg i Kristiansund allerede, og har stilt meg selv noen spørsmål om hvorfor jeg egentlig flytta hjem igjen. Jeg vet jo egentlig svaret veldig godt. Men etter å ha bodd i Trondheim en stund, så er liksom Kristiansund veldig kjedelig... Og det er bare etter tre uker... Ja, jeg er håpløs :P

Ikke tør jeg å fortelle det til familien heller, da blir jeg vel hengt om de begynner å tenke på å hjelpe meg med å flytte enda en gang. Så det beste er kanskje om jeg holder ut litt til, jeg blir vel vant til det igjen :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom med på gjeterhundprøven! Skrekkblandet glede, eller noe slikt, livredd og spent på samme tid. Trodde jeg var ferdig med disse reale konkurransenervene, men den gang ei, vet ikke om det er konkurransenerver eller prestasjonsangst :frantics:

Nå er vi glad vi skal på trening i morgen, for uansett hvor mye jeg leser regelverket så er det alltid småtips å plukke med seg fra de erfarne om hva man gjør før, under og etter stolpen :ahappy: 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, HeleneFS skrev:

Takk!! Og jøss!!! Det er jo litt det jeg også føler på, måtte han liksom rett ut på markedet igjen? Var jeg så enkel å "bli ferdig med". Var jo derfor jeg fikk meg Tinder, jeg fikk vite at han hadde begynt å date igjen og ville nok "hevne" meg. Har vært på en del dater selv, men jeg sliter jo enda med bruddet, så jeg føler ikke jeg klarer å gi alt av meg selv helt enda. Sykt å tenke på at han  går rundt og viser bilder av nye "dama" til våre felles kollegaer, akkurat som jeg aldri eksisterte. :/  Vil jo ikke ha fyren tilbake, for all del.... men kan han ikke vente et par måneder av respekt til meg og mine følelser i det minste? Jeg ser også på det som et egoistisk svik. 

Jeg forstår at du kjenner på de følelsene og synes det er litt sårt, men å mene at det er et egoistisk svik er litt drøy synes jeg.Dere er ferdige med hverandre og han velger å takle det på sin måte, du på din. 

-------

Akkurat nå gleder jeg meg til å treffe ei venninne jeg ikke har sett på nesten 2 år ?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Klematis skrev:

Hjelpe meg. I går var jeg på seminar og ble så utslitt av å sitte på en stol med mange andre i samme rom at jeg sovna på sofaen i 2,5 time etterpå. Sånn er livet med angst. Fanken jeg er så lei hele greia. I dag skrudde legen opp styrken på medisinene jeg ikke kan fordra også for å se om jeg kan få litt ro. Max dose nå. Han har fortsatt trua på at det går an å bli frisk. Etter 35 år har jeg mista litt piffen. 

:hug: Jeg vet hvordan det er - når kroppen plutselig sover 16 timer i strekk, da har noe vært mer utmattende enn du så for deg...

1 time siden, Line skrev:

Lørdag og helg og jeg skulle sove leeeenge... :P Måtte opp og tisse, og dermed var alle de 8 firbeinte med på notene :lol: Nå har de fått mat, ren kasse, tur på de to store, og alle sover igjen. Da kan vel jeg sove en skvett til også da? Ja :D 

Det er viktig å utnytte tiden, og samsoving er et begrep jeg ble introdusert for i påska.

Nå skal jeg spise frokost, dusje, og dra på World Wide Bernese Walk i Hamar, og i kveld gleder jeg meg til å se på alle bildene fra rundt om i verden av folk som går tur, gjerne med forskjellig natur eller landemerker i bakgrunnen. I fjor tok de noen skikkelig kule og dramatiske bilder på vestlandet med stupbratte fjell og fjord, det gjør at hele verden sier "aaaaawwww!"

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SFX skrev:

Det er viktig å utnytte tiden, og samsoving er et begrep jeg ble introdusert for i påska.

Det varte i en halvtime, så våknet jeg av kvirrevitt i valpekassa igjen :lol: Men da fikk jeg gitt dem oppbløtt mat, så nå sover de tungt. Det gjør derimot ikke jeg... Jaja, mange episoder Suits igjen å kose seg med :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tonje skrev:

Jeg forstår at du kjenner på de følelsene og synes det er litt sårt, men å mene at det er et egoistisk svik er litt drøy synes jeg.Dere er ferdige med hverandre og han velger å takle det på sin måte, du på din. 

Ok, å kalle det et svik er kanskje drøyt, men jeg synes det er egoistisk. Vet ikke om du fikk det med deg, men han fortalte dette til våre felles kollegaer, altså han visste at det kom til å nå meg da vi jobber i samme firma. Hadde han overveid mine følelser rundt det hadde han aldri gjort det. Noe som igjen får meg til å stille spørsmål ved hvor glad han egentlig var i meg under hele forholdet. 

Men nå kjenner jeg at jeg ikke var så keen på å diskutere hva jeg føler og tenker om hans handlinger noe mer. Det er veldig subjektivt.... 

---

Jeg har ikke laget noen planer for denne helgen og akkurat nå kjennes det ut som helt rett avgjørelse! Skal jobbe med skolearbeid og komme meg en tur på trening. Det var snø utenfor da jeg våknet.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SFX skrev:

:hug: Jeg vet hvordan det er - når kroppen plutselig sover 16 timer i strekk, da har noe vært mer utmattende enn du så for deg...

Det er viktig å utnytte tiden, og samsoving er et begrep jeg ble introdusert for i påska.

Nå skal jeg spise frokost, dusje, og dra på World Wide Bernese Walk i Hamar, og i kveld gleder jeg meg til å se på alle bildene fra rundt om i verden av folk som går tur, gjerne med forskjellig natur eller landemerker i bakgrunnen. I fjor tok de noen skikkelig kule og dramatiske bilder på vestlandet med stupbratte fjell og fjord, det gjør at hele verden sier "aaaaawwww!"

Det høres kjempemoro ut!
Skal tro om noe sånt hadde vært mulig å få til i min rase, neppe med det første ....

 

@Klematis :hug: ikke greit når ting blir så utmattende. Hvordan går det ellers med pillene? Har du noe særlig av de bivirkningene du fryktet? Håper det går bedre for deg fremover, fordi om jeg forstår du ikke helt har trua på å bli frisk.

 

@HeleneFS hvis kjærestemannen hadde datet etter en uke så har hadde han blitt "hunted down with a dart gun and castrated" :teehe:  Ikke egentlig, men fristelsen hadde vært stor ja. Men nå slipper jeg heldigvis den problemstillingen siden han ikke skal noe sted.

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Kokospaniel skrev:

@ Debbie hvis det er krystallsyken, finnes det måter å få de tilbake på plass

Ja jeg har sjekket litt rundt, men jeg nekter for at jeg har det, sånn basta bom.

11 timer siden, Emmy skrev:

Fordi du er en vampyr. Obviously :aww:

åh det forklarer så mye annet også- takk skal du ha. 

Neste nøtt:

Hvorfor er mine egne selvplukkede blåbær veldig gode til å stoppe løs mage, mens de man får kjøpt i butikken som er hvite inni ikke gjør det??? Så nå vet dere hva jeg bedriver med i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Debbie skrev:

Ja jeg har sjekket litt rundt, men jeg nekter for at jeg har det, sånn basta bom.

åh det forklarer så mye annet også- takk skal du ha. 

Neste nøtt:

Hvorfor er mine egne selvplukkede blåbær veldig gode til å stoppe løs mage, mens de man får kjøpt i butikken som er hvite inni ikke gjør det??? Så nå vet dere hva jeg bedriver med i helga.

Fordi de du får kjøpt i butikken er en annen blåbærart enn de vi har i Norge (og har sikkert derfor litt andre egenskaper) - jeg liker de i butikken bedre enn de i skogen dessverre... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det laktose i crème fraiche? Hvis ja, hva kan jeg bruke til en laktoseintolerant glutenallergiker istedenfor? Skal lage purre og potetsuppe. Den er ikke avhengig av crème fraiche, men blir mye bedre av det. .

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Er det laktose i crème fraiche? Hvis ja, hva kan jeg bruke til en laktoseintolerant glutenallergiker istedenfor? Skal lage purre og potetsuppe. Den er ikke avhengig av crème fraiche, men blir mye bedre av det. .

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Ja, det er det. Må du lage en såpass melkebasert middag? Hvis du lager grønnsakssuppe, slipper du hele greia. Det finnes også noen halvstekte glutenfrie rundstykker som er gode. Husk bare på å vaske platen du varmer dem på og å i det hele tatt å ha glutensmulefrie flater og redskap :) Suppe og brød hører jo sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Er det laktose i crème fraiche? Hvis ja, hva kan jeg bruke til en laktoseintolerant glutenallergiker istedenfor? Skal lage purre og potetsuppe. Den er ikke avhengig av crème fraiche, men blir mye bedre av det. .

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Kan laktosefri kremfløte brukes? Aner ikke hvordan det fungerer, men vet det fåes laktosefritt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Er det laktose i crème fraiche? Hvis ja, hva kan jeg bruke til en laktoseintolerant glutenallergiker istedenfor? Skal lage purre og potetsuppe. Den er ikke avhengig av crème fraiche, men blir mye bedre av det. .

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Får du ikke laktosefri creme fraiche?  Hvis nei, så får du laktose fri rømme. Eller bruk laktosefri fløte, og balanser med mer syre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Er det laktose i crème fraiche? Hvis ja, hva kan jeg bruke til en laktoseintolerant glutenallergiker istedenfor? Skal lage purre og potetsuppe. Den er ikke avhengig av crème fraiche, men blir mye bedre av det. .

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Soyajoghurt? Smaker syrlig og mildt, men ikke som vanlig joghurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...