Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

18 timer siden, Ganzie skrev:

:shocked::shocked::shocked:
I *******, hva feiler det folk? I hvilken verden var det en god ide, uansett hvor nedsnødd man er? Enkelte er virkelig bare idioter:vegg:

Nei, si det. Jeg trodde ingen gjorde slike ting, enten det er hunder,katter eller mus liksom. Blir så sint når folk mener at dyr "ikke er så farlig". Heldigvis er valpen stødig (sikkert alt for sterk i psyken i grunn) og brydde seg ikke sånn kjempemasse, annet enn litt nervøs, men slike ting skal han slippe å oppleve altså. 

Håper Kona til han mannen har mer vett enn å tillate slike ting hjemme med egen hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

51 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Du kan jo spør.

Få opp en fg-godkjent nøkkelsafe med kode?

Sendt inn sak, så får vi se. 

Tror jeg slenger en på jobb. 20 minutter unna, døgnbemannet og jeg har privat skap der det alltid er folk og ingen slipper inn  uten kode. (og skulle det skje noe så finner alle det stedet)

24 minutter siden, Mud skrev:

Auuu!! Det der er marerittet når sambo er bortreist :(

Jeg har liksom tenkt tanken, men jeg pleier ikke rote bort ting. Aldri hatt behov for det hele mitt 34 år lange liv liksom :P 

20 minutter siden, mushi skrev:

Jeg bor alene og jeg har delt ut ekstranøkkel til (snart) alle medlemmer i familien. Da er jeg sikret! Kopierte akkurat opp to til, det kostet 150 kr på Jernia :)

 

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Har jo tatt deg et år da :innocent:

:lol:

SFX flyttet vel før jul, og lenge tenkt på at jeg må legge en ekstra nøkkel ett sted. Tok liksom 4 mnd så hadde jeg behovet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Den følelsen når du forstår hvorfor du aldri har klart å klippe ørene til hunden litt like engang når du har klippet pelsen der ganske kort. Fordi ørene ER vidt forskjellige med forskjellig brett. Og det innser du ikke før hunden er 13 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom 20 min for seint, akkurat da middagen min var ferdig. Jaja, da er vi ferdige med det ihvertfall. Også får vi håpe at jeg ikke blir kritisk skadet eller dør siden Gjensidige ikke vil forsikre meg før jeg har vært på ettersjekk anngående celleforandringene, dumt av C å si opp den forrige forsikringen  før vi fikk bekreftet den nye :P Men, men skal vel til kontroll i Mai så vi får søke på nytt etter det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Yellow skrev:

Den følelsen når du forstår hvorfor du aldri har klart å klippe ørene til hunden litt like engang når du har klippet pelsen der ganske kort. Fordi ørene ER vidt forskjellige med forskjellig brett. Og det innser du ikke før hunden er 13 år...

:lol: Enkelte ting må inn med teskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Ble en hektisk, men effektiv ettermiddag! Har rydda klart gjesterommet til samboerns søster som kommer på besøk i helga, shinet badet og båret en diger haug med planker rundt huset. Skulle balansere dem på trillebåra for å få haugen 200 meter lenger bort til containeren, men da første lasset velta halvveis ble jeg sur. Så nå står trillebåra der til samboern kommer hjem, for det der gidder ikke jeg :P Han har handlet panel til barnerommet. Når han kommer hjem skal jeg ta bilen og ivei og se på ei barneseng fra Finn, mens han skal på tur med bikkja. Og nå blir jeg litt sliten av å høre på meg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Uno benytta sjansen til å sove i senga vår da han var alene hjemme tidligere i dag. Nå i ettermiddag og kveld har jeg jaga ham ned derfra tre ganger, og han har tidligere hatt grei respekt for at senga var forbudt område. To av gangene hadde han lagt seg godt til rette. Har nytt sengetøy i tørketrommelen og tror det blir stengt soveromsdør fremover! Litt kjipt, han velger som oftest gulvet på soverommet når han er trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har jeg to store former med elglasagne i ovnen, forhåpentligvis blir det stekt/gratinert omtrent riktig selv om de står på hver sin hylle,

Den HAR å bli god, for det er mange restemiddager i de to formene som skal fryses ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Bananen skrev:

I dag er det ballen som gjelder. Han har dager der det er grisen(e), apa eller ballen. Slår ikke feil - han er rar og selektiv. Og han bruker de gjerne som "hakepute". :lol:

26289066270_7c7d4be692_c.jpg

Haha, så kjent ut :lol:

WP_20140401_003 (764x763) (500x499).jpg

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Raksha skrev:

Takk :hug: Hun er bedre, slapp varm og snørrete - men holder på det lille vi får lirket i henne, så da er vi lykkelige. Skal straks sette på klesvask nr tre etter nattens strabaser. For øyeblikket sover hun på gulvet :lol: Man vekker ikke sovende sykt barn, så hun får bare sove. :aww: 

Fortsatt god bedring til lillesnupp!

6 timer siden, Raksha skrev:

Takk der og! :hug: Ikke noe krise. Litt interessant at galleblæren min er nøye beskrevet i en ct jeg tok to år ETTER at jeg fjernet den, og litt annet ymse som kan bety noe men forhåpentligvis er ingenting. Henvisning til nevrolog, teste laktosefri et par uker og litt sånn der. Men hadde hengt meg opp i økt tørste og med to diabetikere på andre siden av veggen, så er det min store skrekk, VELDIG lykkelig over at den prøven var fin. :ahappy:  Nå skal jeg fråtse i kaffen og kakaoen min før jeg innfører to laktosefrie uker fra og med mandag. :aww: 

Umm, spøkelsesgalleblære? Krysser fingrene for at det bare er summen av rare tilfeldigheter, og ikke noe alvorlig!

4 timer siden, JeanetteH skrev:

Nå har jeg gjort det store. Mistet husnøkkel, har reservenøkkel inne (ingen har fått den etter SFX flyttet) og måtte ringe etter  Låssmed. Det blir ikke gratis etter kl 1530.. Og hadde ikke vært for at bikkjene er inne og vært alene hjemme i hele dag så hadde jeg lagt meg inn på hotel til arbeidstid i morgen.. 

Det er nesten så en lurer på om det ville vært billigere å knuse et vindu - men du er kanskje litt lei av snekkere også :P

2 timer siden, JeanetteH skrev:

:lol:

SFX flyttet vel før jul, og lenge tenkt på at jeg må legge en ekstra nøkkel ett sted. Tok liksom 4 mnd så hadde jeg behovet...

Men jeg bodde der jo i fire og et halvt år, uten at jeg trengte nøkkelen til annet enn å låse meg inn for å lufte og fôre valper, så dette er jo bare super-uflaks :(

1 time siden, rosinbolle skrev:

Puh! Ble en hektisk, men effektiv ettermiddag! Har rydda klart gjesterommet til samboerns søster som kommer på besøk i helga, shinet badet og båret en diger haug med planker rundt huset. Skulle balansere dem på trillebåra for å få haugen 200 meter lenger bort til containeren, men da første lasset velta halvveis ble jeg sur. Så nå står trillebåra der til samboern kommer hjem, for det der gidder ikke jeg :P Han har handlet panel til barnerommet. Når han kommer hjem skal jeg ta bilen og ivei og se på ei barneseng fra Finn, mens han skal på tur med bikkja. Og nå blir jeg litt sliten av å høre på meg selv :P

Jeg blir sliten av å lese det, jeg - flinka! Deilig med sånne dager en får gjort mye, håper du har noe å belønne deg med i kveld.

48 minutter siden, AnnikenK skrev:

Trist når store artister og musikkere går bort :no: Prince :heart:

 

Jeg hørte det på radioen mens jeg lagde middag, og nå synes jeg det er mange store som har gått i år!

Jeg har skikkelig lat dag, men når jeg sover tre timer på sofaen så trenger jeg kanskje en sånn dag. For å fortsette den sløve trenden, lagde jeg meg middag som det tar nesten to timer å lage. Men den ble skrekkelig god! Det tar mest tid fordi jeg er teit med kniv... Poteter, gulrot, kålrabi og purre, biffstrimler og bacon kokt til lapskaus, og et par buljongterninger for ekstra smak. Det er så godt! Men sjelden jeg gidder å hakke opp grønnsaker. Jeg vet det finnes fryseposer, men nå hadde jeg disse grønnsakene i kjøleskapet, og jeg har ikke spist for mye grønnsaker i det siste. Kroppen får nok vitamin-sjokk nå.

Har noen en eureka-kur for hvordan en lettest mulig skjærer kålrot? Den er så haaaaard :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SFX skrev:

Fortsatt god bedring til lillesnupp!

Umm, spøkelsesgalleblære? Krysser fingrene for at det bare er summen av rare tilfeldigheter, og ikke noe alvorlig!

Det er nesten så en lurer på om det ville vært billigere å knuse et vindu - men du er kanskje litt lei av snekkere også :P

Men jeg bodde der jo i fire og et halvt år, uten at jeg trengte nøkkelen til annet enn å låse meg inn for å lufte og fôre valper, så dette er jo bare super-uflaks :(

Jeg blir sliten av å lese det, jeg - flinka! Deilig med sånne dager en får gjort mye, håper du har noe å belønne deg med i kveld.

Jeg hørte det på radioen mens jeg lagde middag, og nå synes jeg det er mange store som har gått i år!

Jeg har skikkelig lat dag, men når jeg sover tre timer på sofaen så trenger jeg kanskje en sånn dag. For å fortsette den sløve trenden, lagde jeg meg middag som det tar nesten to timer å lage. Men den ble skrekkelig god! Det tar mest tid fordi jeg er teit med kniv... Poteter, gulrot, kålrabi og purre, biffstrimler og bacon kokt til lapskaus, og et par buljongterninger for ekstra smak. Det er så godt! Men sjelden jeg gidder å hakke opp grønnsaker. Jeg vet det finnes fryseposer, men nå hadde jeg disse grønnsakene i kjøleskapet, og jeg har ikke spist for mye grønnsaker i det siste. Kroppen får nok vitamin-sjokk nå.

Har noen en eureka-kur for hvordan en lettest mulig skjærer kålrot? Den er så haaaaard :P

Jeg kjøpte en sånn hakker fordi jeg syns det er gørrkjedelig å skjære opp sånt :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lang tid det tar før bikkja blir kvitt lukta av kumøkk? Samboern oppdaga plutselig at det var spredd møkk på jordet han gikk på... Hunden liker ikke å dusje, men det måtte han pent finne seg i. Han ble grundig sjamponert, men grensa for tålmodigheten hans går ved dusjing av hodet. Da knurra han såpass til meg at jeg tok ham på alvor, så alt unntatt toppen av hodet på bikkja er vaska. Da syns jeg også at han hadde vært flink lenge og tålt mye. Det er bare det at trynet til hunden er det han gnir nedi godlukta først, så der lukter han fortsatt... :( Prøve meg med klut i morra i stedet, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, rosinbolle skrev:

Noen som vet hvor lang tid det tar før bikkja blir kvitt lukta av kumøkk? Samboern oppdaga plutselig at det var spredd møkk på jordet han gikk på... Hunden liker ikke å dusje, men det måtte han pent finne seg i. Han ble grundig sjamponert, men grensa for tålmodigheten hans går ved dusjing av hodet. Da knurra han såpass til meg at jeg tok ham på alvor, så alt unntatt toppen av hodet på bikkja er vaska. Da syns jeg også at han hadde vært flink lenge og tålt mye. Det er bare det at trynet til hunden er det han gnir nedi godlukta først, så der lukter han fortsatt... :( Prøve meg med klut i morra i stedet, kanskje?

Den lukta sitter en stund ja, men prøv med en klut med litt eddik kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...