Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Raksha skrev:

Ikke sant. Bør finne fitbiten min, for den gjør ting litt mer loggbart. 

 

Bruker endomondo på telefonen. Jeg er så flink til å glemme å ta med meg telefonen på tur også, så det er bra at jeg nå må prøve å huske den. Ikke så smart å traske rundt i skogen alene uten telefon med seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Akkurat nå, Turb skrev:

Bruker endomondo på telefonen. Jeg er så flink til å glemme å ta med meg telefonen på tur også, så det er bra at jeg nå må prøve å huske den. Ikke så smart å traske rundt i skogen alene uten telefon med seg

Er den jeg bruker på rene turer, om jeg husker, men jeg går veldig mye ellers, ut og inn og opp og ned og løper etter barnet, ut til kaniner, opp på jordet med hundene osv. Så hadde vært greit å fått med smågåingen, for enkelte dager blir det ganske mye :lol: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tekopp skrev:

Jeg gikk på den også... Har en bridezilla i omgangskretsen så begynner å bli vant til at folk gjør absurde greier for bryllupet sitt emoji2.png

Jeg har en kollega som glatt er bridezilla kategorien. "Prøve å holde budsjettet under 400.000" ....

Stakkar bryllupet vårt, det når ikke opp til ankelen enn gang på sånne bryllup :lol:  Men det blir topp! og akkurat slik vi vil ha det :) 

 

2 timer siden, Tinkie skrev:

Dere, vi driver og ser på lampe til over spisebordet. Jeg er veldig revet mellom denne

og denne

Nr 1 er SUPERKUL, men jeg tror kanskje den blir litt for steampunk... :P Nr 2 har vi faktisk sett live, og den er veldig fin, og passer inn med veldig mange forskjellige stiler. What thinks?

Nr 1 var kul, ligner litt på min frem til "stanga" som lampene henger på. (min er bronsefarget). Men den "Hjemmelagede" var også ganske kul synes jeg. Vanskelig å si hvem som er best når jeg ikke vet noe om resten stilen :) Ikke at jeg er så god på interiørgreier, men jeg vet jo hva jeg selv liker å se på :aww:

 

Lang og lat morgen i dag. Deilig :D

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang og treg morgen her også, men luftetur er gått, frokost er spist og kjøkkenet er ryddet. Snart ut og rydde litt i hagen. Det irriterer meg at jeg ikke har kjørt bort rasket som ligger i bilhengeren før jeg trengte den til hageavfall. Og så må jeg plukke bæsj fra plena før hundene kan stå i langline der så ikke Pippin klossmajor tråkker i noe han ikke burde tråkket i.

I natt drømte jeg at jeg var på hundekurs. Det var visst bare teori, vi var mange mennesker som satt og hørte på en instruktør. Plutselig gikk hun og hentet Symra som satt i bilen min (uten å spørre !), hun skulle demonstrere noe med hundespråk og satte Symra i en langline med en schæfer i den andre enden. Symra var helt tydelig ukomfortabel selv om schæferen virket grei nok. Det så tydeligvis ikke instruktøren, derfor gikk jeg og løsnet Symra fra langlina og satte henne inn i bilen igjen. Instruktøren ble kjempesur og de andre kursdeltakerne så bare rart på meg. Da jeg våkna var jeg stolt over at jeg sto på Symra sin side selv om folk ble sure. Skulle bare mangle, liksom. :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, MegaMarie skrev:

Gratulerer super masse :D

Gratulerer med dagen til @Turb  :cheerleader:

----------------------------------------------------------------

Liker aprilsnarr jeg! :ahappy: Elsker å lure folk! :D

Takk! Og du er slem :P, kan ikke tro på en dritt du sier hele 1. april jo :P !!!

 

På 1.4.2016 at 1:11 PM, Fillerya skrev:

@HeleneFS Gratulerer med jobb! Gratulerer med bra date, både sprekt og modig å ta topptur som førstedate!

Takk! Haha, ja, men jeg lever litt etter mottoet "man angrer bare på det man ikke har gjort" for tiden, så da jeg fikk tilbudet og alt klaffet var det bare til å hive seg med.

 

20 timer siden, *Kat84* skrev:

Gratulere til @HeleneFS med jobb og forestående flytting! Kjempebra!! :D 

Tusen takk :D Håper det ordner seg for deg også etterhvert! Men så flink du er til å ta tak så tviler jeg absolutt ikke på det!!!!

 

--

 

Så tilbake til Tinder da folkens. Jeg er jo en veldig monogam person og akkurat nå har jeg både truffet og er litt på flørteren med flere! Jeg sliter mentalt med dette siden jeg føler jeg går bak ryggen på folk, men samtidig ser jeg ikke etter noe seriøst.... hvor lenge kan man "date" før man må være monogam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøsregn her og. Må ut på ut på tur med hundene etterhvert, men det blir nokikke så veldig langt. Tett i toppen og svimler rundt. Føles som feber, men har målt at jeg ikke har det. Satser på det løser opp ute påtur, så kanskje vi kan gå litt lengre.

Kommet litt i gang med eksamenslesing,men får ikke gjort mye før jeg må ha pause. Vi har fått utdelt alleeksamensoppgavene vi kan trekke mellom, så jeg tenker å skrive ned ganske i detalj på alle hcordan man gjør det. Med 30oppg tar det lang tid, men blir nok glad for det på onsdag! Bare veldig vanskelig å finne informasjon om alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
3 timer siden, Lunatic skrev:

Jeg leste hva som hadde skjedd med deg og. Det er jo helt utrolig at folk klarer å oppføre seg sånn... Jeg skal ikke si så mye om hva jeg mener om han mannen din, men han høres helt ærlig ganske idiotisk ut. Du har det nok bedre alene :) Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg i hvert fall ikke klart å gå tilbake til en fyr som utsatte meg for sånt, og heller ikke når hele slekta hans var såpass imot meg når det først ble uenigheter..

Og det kan nok hende det plinger inn en melding etter hvert. Trenger å lufte tanker litt innimellom. :hug: 

Nei du kan så si! Vi må jo ha mange oppvasker fremover for ungenes del, så vi får nå se hvordan det utvikler seg. Helt ærlig så er det slekta jeg mistro mest. Så det er de som kommer til å holde meg borte til syvende og sist. 

Men nå skal det sies at det var faren min jeg stakk av fra nå som er kontrollfreaken ;) 

Men bare send mld du når du trenger det :) Ikke noe problem! 

Nå viser det seg at det blir besøk denne helga også. Noen glass vin og gode samtaler med venner er akkurat det jeg trenger nå :D Og forrige helg. Og sikkert neste helg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått et par kilometer, kroppen er tung i dag så ble ikke så mye. Kanskje en tur til senere. Fortsatt merkelig og gå uten hund. Ellers er det bare 5 uker til valpen kan hentes og to uker til jeg skal besøke dem:D gledes ja! Nå...mere kaffe kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble god tur med ei fra klubben i regnet. Så måtte Pigg og selen og halsbåndet bades etterpå Han hadde store mengder gjørme og sand på hele seg. Så nå har jeg ren blaut hund som ruller seg og åndser i sofaen... Irriterer meg at den runden vi gikk var kortere enn jeg hadde trodd - var sikker på at den var 1 mil, men ble bare 8,8 km...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Ble god tur med ei fra klubben i regnet. Så måtte Pigg og selen og halsbåndet bades etterpå Han hadde store mengder gjørme og sand på hele seg. Så nå har jeg ren blaut hund som ruller seg og åndser i sofaen... Irriterer meg at den runden vi gikk var kortere enn jeg hadde trodd - var sikker på at den var 1 mil, men ble bare 8,8 km...

:lol: Jeg syns nesten 4 km var mer enn langt nok i dag med vogn og hunder... Vi har kanskje bittelitt forskjellig utgangspunkt :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

:lol: Jeg syns nesten 4 km var mer enn langt nok i dag med vogn og hunder... Vi har kanskje bittelitt forskjellig utgangspunkt :icon_redface:

Jeg er i skikkelig dårlig form, men det er også pannekakeflatt der jeg gikk og grusvei hele veien. Så ikke akkurat den mest anstrengende turen altså. Hadde det vært noen form for oppoverbakker hadde jeg vært død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal forte oss ut før regnet kommer hit, da!

 

10 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Nå har jeg forlatt en strikkeside på FB på grunn av tusen ignorante hurper. Jeg trives best sammen folk som skjønner enkel logikk jeg. 

Hvilken av gruppene :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Jeg er i skikkelig dårlig form, men det er også pannekakeflatt der jeg gikk og grusvei hele veien. Så ikke akkurat den mest anstrengende turen altså. Hadde det vært noen form for oppoverbakker hadde jeg vært død.

Okda, vet at jeg syns den runden er betraktelig mindre tung bare jeg slipper å skyve barnevogn i 15 cm tung våt snø halve turen. Og er både opp og ned her, så da kan jeg late som jeg føler meg litt bedre. :lol: Jeg er i latterlig dårlig fysisk form nå, egentlig et mirakel at jeg klarer å gå opp og ned trappa med 12 kg barn på armen uten å dø. :aww:  Forhåpentligvis er det kort vei til stor forbedring.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mud skrev:

:lol:

Det verste er at den kunne vært sann..

 

jepp :lol:  

 

Vi har strålende sol. Det var bortimot 18 varmegrader når jeg kjørte fra stallen og hjemme er det ihvertfall ikke noe kaldere. Hunden har badet her også. Skal vaske badet etterpå så da må bikkja til pers først.

Nå har hun stått og tittet over kanten på verandaen fordi naboen har med seg en rotte i bånd som ikke klarer å holde kjeft ett sekund og jeg skal få i meg mat tror jeg. Har mest lyst på  den snickersen jeg har liggende, men den tror jeg skal spares til i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Okda, vet at jeg syns den runden er betraktelig mindre tung bare jeg slipper å skyve barnevogn i 15 cm tung våt snø halve turen. Og er både opp og ned her, så da kan jeg late som jeg føler meg litt bedre. :lol: Jeg er i latterlig dårlig fysisk form nå, egentlig et mirakel at jeg klarer å gå opp og ned trappa med 12 kg barn på armen uten å dø. :aww:  Forhåpentligvis er det kort vei til stor forbedring.

 

Bart mesteparten av turen også - 15 cm tung snø er håpløst og med barnevogn så synes jeg du skal være stolt av deg selv jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Bart mesteparten av turen også - 15 cm tung snø er håpløst og med barnevogn så synes jeg du skal være stolt av deg selv jeg :) 

Vi får være fornøyde begge to kanskje?

Jeg lærte at hundene mine er fantastisk greie da. Det er lenge siden jeg har hatt med alle tre og barnevogn, men jaggu huska de reglene alle tre :ahappy: Jeg hadde bare tenkt å ta med en side de fikk løpe på morgenturen i dag (som jeg ikke logget - dumme meg), men de så så bedende ut de to andre at jeg fikk bare ta dem med. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HeleneFS skrev:

Så tilbake til Tinder da folkens. Jeg er jo en veldig monogam person og akkurat nå har jeg både truffet og er litt på flørteren med flere! Jeg sliter mentalt med dette siden jeg føler jeg går bak ryggen på folk, men samtidig ser jeg ikke etter noe seriøst.... hvor lenge kan man "date" før man må være monogam?

Når du selv føler for det?
Er vel ikke noe annet som er rett for deg... noen har sikkert regler for både ditt og datt og andre synes jo det er greit å holde på med flere selv når man er i forhold så tror det der må være opp til de som er involvert og ikke utenforstående.

Jeg er ekstrem på monogami siden, sjalu som fy og har ekstremt kort strikk for hva jeg oppfatter er en form for utroskap. Heldigvis er kjærestemannen enig i grensene da :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

3 timer på shopping og jeg og X var utslitte begge to. Det er grått,er kaldt og regn i Oslo dessverre.

Mine to hunder er jo veldig forskjellige. Timmy synes det var grusomt å måtte ut på do,og Biz skulle veldig gjerne vært ute på tur. Se an været og slappe av litt,så kanskje vi slipper å bli kliss våte hele gjengen.

Ramla innom en dyrebutikk og det ble griseøre og oksemuskel på Biz og litt godis i minisize til Timmy. Da er de fornøyde en stund:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner her også, så jeg orka ikke å gå så langt, ble en god time i skogen. Felix så mishandla ut stakkar :P 

Etterpå handla jeg sammen med samboern. Han skal lage hval-gryte i dag. Vet ikke helt hva jeg synes om det, men vi har aldri lagd det før og han ville så gjerne ha, så da..

Sånn ellers har jeg vaska gulv, ryddet vekk klær og satt på en maskin. Blir nok en lat lørdag utover tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...