Gå til innhold
Hundesonen.no

Blogger tvinger hundens hode i eget tiss når den tisser inne.... trodde folk skjønte bedre i 2016?


MerlePerle
 Share

Recommended Posts

20 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Helt klart, man bare kapitulerer. Jeg var på ferie i Hellas nylig, har ikke vært med hunden min på snart 1 måned, men jeg fant framdeles hundehår mellom tennene og i senga :lol:

Haha.. vi reiser til kreta 1 uke nå på fredag og må innrømme at det blir godt med et lite avbrekk fra all hundehåra. Men gruer meg til å reise fra ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hun skjønner tydeligvis ikke greia. Hun må jo gjøre det på villmarksmåten, på den skikkelige måten for å vise at hun dominerer oven hunden, altså selv tisse over der hunden markerer. Eneste måten hund

Sikre kilder har sagt at flere av hennes sponsorer har reagert negativt, og har kalt henne inn til møte. 

Polarhundmiljøet reagerer heldigvis veldig på dette. Blir spennede å se fortsettelsen! 

Posted Images

8 timer siden, Mud skrev:

@Heidihj 

Toddy er visst sånn ca ren SH, og det merkes utrolig godt på pelsen.  Den er kanskje kort,  men den er ekstremt tykk,  selv etter et år som innehund.  

Jeg tror som sagt ikke det er pelsen det står på , men mentaliteten. Onkelen min hadde flere rene SH og han hadde alltid en pensjonist eller to boende inne i tillegg til en grønlandshund han holdt av litt ukjente grunner.. ( tror den egentlig skulle brukes som vakthund). 

Jeg kan liksom ikke annet enn å stusse hvis malamutten har sååå ekstrem pels at den ikke er egnet som innehund.  

En malamute kan fint være innehund, men de trives godt som utehunder. Men mange malamuter syns det kan bli i varmeste laget inne på vinteren. Syns ikke det er noe rart med det overhode må jeg si :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...