Gå til innhold
Hundesonen.no

Pris for hundelufting


trulte
 Share

Recommended Posts

Min mor skal opereres i foten, og vil trenge noen som kan lufte hundene hennes 1 gang om dagen (jeg hjelper hennes med resten) i ca 14 dager. Hun har vært i kontakt med en mor som har 2 døtre på 13 år som muligens vil gjøre det (kom i kontakt via Facebook der moren annonserte at de ver intressert i å tjene penger ved hjelp av småjobber). De skal møtes i løpet av helgen for å snakkes nærmere.

Hun aner ikke hva hun bør betale jentene om det blir aktuelt,og har tenkt å diskutere det med moren til jentene også,men greit å få litt meninger her i tilegg.

Det er altså snakk om en luftetur i bånd etter skoletid på ca 30-60 min, 2 hunder (kooiker og cc) i ca 14 dager. Hva synes dere er en fornuftig pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn om lag 150 kr timen er jo helt vanlig lønn for en ekstrahjelp i butikk f.eks, så det må jo være en grei pris :) Altså 1500 kr hvis de går en time tur hver dag i en uke. Hvis de er to som lufter hver sin hund kan man kanskje gi dem 100 kr hver, da? 2000 kr for to uker - 1000 til hver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gitt 1000 kr uka, og så får de som går tur dele pengene, evt 1000 til hver dersom de går likt antall turer/annenhver dag/går tur sammen. Da får de rundt 70 kroner turen hver (hvis begge går alle turene).

150 kroner timen til en trettenåring synes jeg er litt småvilt, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...