Gå til innhold
Hundesonen.no

Småbarter i farta!


xxx12345
 Share

Recommended Posts

2 minutter siden, CrazyTerrierLady skrev:

Gratulerer med et fint kull! Kommer til å bli farlig i denne tråden etterhvert. :wub: Så bra at det går fint med minstemann (kult navn forresten :D).

Takk, han er den eneste som har fått navn foreløpig. Det blir Pied Piper's Beating the Odds, om alt går bra med ham :ahappy: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er valpene født, og det er fredelig i valpekassa. Fasiten ble 4 hanner og 2 tisper. Jeg er litt usikker på den ene hannen, om han berger, men resten er livskraftige og sterke. Minstemann bare 138 g

Møt Odd!  

Det blir mange påskekyllinger på sonen i år, noen også med bart! Pied Piper's B-crew ligger til ruging  Drektighet bekreftet i dag, ved UL. Mor er da, som sist, verdens beste Smule, aka N Uch Skr

Posted Images

Jeg startet med en liste på omtrent 30 navn, og denne har jeg nå kortet ned til disse 6:

Guttene:
Bandit Territory
Bats in the Belfry
Bright as a Button
Beating the Odds

Jentene:
Believe You Me (hun blir her, og skal hete Yumi :ahappy: )
Box of Fluffy Ducks

Hvem som er hvem vet man ikke enda, med unntak av Odd da :D 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpene må jo ha noen navn mens de bor her – de kan jo ikke hete blå og gul! I påsken mens jeg har ventet på valpene har jeg hatt skikkelig Downton Abbey-maraton, og dermed blir navnene hentet derfra denne gangen.

Gutta:

IMG_1466.jpg

Fra venstre: Crawley, Carson, og Bates. Helt til høyre har vi Odd. Han får representere alle de odde folkene :) 

Jentene:

IMG_1469.jpg

Fra venstre: Anna og Mary

Hele gjengen er friske og fine, legger godt på seg, og gir klar beskjed når de er misfornøyde – som småunger flest, med andre ord.

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Symra&Pippin skrev:

Begynner du å se litt forskjell i karaktertrekk? Ivrig, sulten, sutrete, mammaklein?

Alle er sultne - hele tiden. Smula spiller bowling med dem når hun vasker dem. De er så tjukke at de bare triller avgårde av en liten dytt *flir* Ellers så er det lite å legge merke til foreløpig.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...