Gå til innhold
Hundesonen.no

Småbarter i farta!


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er valpene født, og det er fredelig i valpekassa. Fasiten ble 4 hanner og 2 tisper. Jeg er litt usikker på den ene hannen, om han berger, men resten er livskraftige og sterke. Minstemann bare 138 g

Møt Odd!  

Det blir mange påskekyllinger på sonen i år, noen også med bart! Pied Piper's B-crew ligger til ruging  Drektighet bekreftet i dag, ved UL. Mor er da, som sist, verdens beste Smule, aka N Uch Skr

Posted Images

:lol: 

Det er vanskelig å si på disse små, korte tispene, syns jeg, de ser jo ut som de har spist en fotball uansett nesten :P At hun ser litt større ut nå enn sist trenger heller ikke å bety noe, det er vel forholdsvis normalt? Men du får nok minst like mange som sist, tror du ikke? De skal jo bare vokse seg større nå.. Stakkars Smula! :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

:lol: 

Det er vanskelig å si på disse små, korte tispene, syns jeg, de ser jo ut som de har spist en fotball uansett nesten :P At hun ser litt større ut nå enn sist trenger heller ikke å bety noe, det er vel forholdsvis normalt? Men du får nok minst like mange som sist, tror du ikke? De skal jo bare vokse seg større nå.. Stakkars Smula! :lol: 

Ja, de er jo ikke så stramme i buken lenger på gang nr to, og det kan jo være mye fostervann også. Det blir nok ca samme antall ja, og stakkars Smula indeed... Det blir korte turer fremover :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2016 at 0:12 AM, Line skrev:

Leste den forrige valpetråden, og der fant jeg at Smula var 53.5 rundt magen når det var to uker til termin. Måtte vel måle litt da, tenkte jeg, for jeg synes hun ser større ut denne gangen. Og det hadde jeg helt rett i gitt - med 2 1/2 uke til termin så måler hun nå 55 cm rundt magen :blink: 

Skal bade og klippe henne litt i helgen, og skal prøve å få tatt bilde av henne da..

Hihi. det er startmålet her i huset. Men størrelse i forhold til antall behøver jo ikke ha så mye å si. Tok imot et kull for 3 uker siden, og tispa var ikke noe større enn sist, men fikk 8 denne gangen (5 forrige gang), og alle av god størrelse. Vi var sikre på at hun var ferdige etter 6, men neida :P Ut kom de, en etter en. 

Fin bollemage :wub: Håper det er en sånn en her i huset om noen uker.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caroline skrev:

Hihi. det er startmålet her i huset. Men størrelse i forhold til antall behøver jo ikke ha så mye å si. Tok imot et kull for 3 uker siden, og tispa var ikke noe større enn sist, men fikk 8 denne gangen (5 forrige gang), og alle av god størrelse. Vi var sikre på at hun var ferdige etter 6, men neida :P Ut kom de, en etter en. 

Fin bollemage :wub: Håper det er en sånn en her i huset om noen uker.  

Jeg tror neppe det er vesentlig færre enn sist i alle fall :P

Og lykke til med bollemagen!

Akkurat nå, Rocket skrev:

6 valper, 4 tisper og 2 hanner. :) 

Det kan jeg like :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Nei, det er vel ikke det :P Men håper strengt tatt at det ikke kommer flere enn forrige gang. En ting er helt sikkert da, dette blir hennes siste kull!

Er vel heldigvis ikke helt reelt med 12 vel, men hun ser unektelig diger ut :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...