Gå til innhold
Hundesonen.no

Molineux Marc Jacobs


Tweety
 Share

Recommended Posts

Jeg tenkte jeg skulle starte en liten tråd til min lille ramp!

Han er en storpuddelhann som heter Balin (jepp, liker LOTR :wub: ) Han er født 31.01.2015, og kom til oss påsken 2015. Han er lillegullet vårt, og er en bortskjemt liten kar som har gjort mye som han har villet siden han har vært en så snill valp. Nå har vi fått en ramp som liker å gjøre som han vil, så nå har ho mor dratt frem strengestemmen, og han har plutselig litt regler å forholde seg til!

Vi trener litt lydighet på gøy, og går mye i marka, og trener på å gå løs, selv om dette er fryyktelig vanskelig. Vi har lyst å trene agility etterhvert, da det er MYE fart i ham, og han er glad i å hoppe og sprette rundt som en gal. 

 

 

 

10470891_10152796504646596_8283190117032818421_n.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Lenge siden jeg har oppdatert nå , men! 

Her har vi endelig begynt å få til å gå fint i bånd (snart 16 mnd, så det begynte å bli på tide!) Og så har vi lekt oss litt med digitalkamera!

 

SAM_0026.JPGHan er bra nysgjerrig på kameraet, men her ser han fryktelig dum ut altså :innocent:SAM_0011.JPGIMG_0202.JPG

I helga har han til og med bada, og som dere ser er det IS på resten av vannet, men tydelig at det er en vannhund :|

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...