Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø - Resultater


maysofie
 Share

Recommended Posts

Helt grei kritikk og flat rød . Skulle gjerne hatt ck men men :/  

Men: er det noen av dere som var der / er der i dag som vet hvilke butikker som hadde stand? Pippilott så en überkul pinnsvin leke som noen oppe på tribunen hadde kjøpt men jeg glemte se etter den før vi dro :( 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, 2ne skrev:

Det ble en excellent på lille dokka mi, og nr 2 i klassen (av 2 :P ) med følgende kritikk: 

Utm. type. Godt hode og uttr. Normal hals. Litt bred brystkasse som jeg ønsker dypere. Trenger mer forbryst, og ønsker mer tilbakelagt overarm. Fin benstamme Litt høyt og rundt kryss og noe lavt halefeste. Flate poter. Har tunge bev. som kan være friere. Ønsker mer stil og reisning.Super temp. Velpresentert.

Så neste gang må vi huske å pakke med oss litt stil og reisning :ahappy: 

 

(Og selvsagt har hun supert temperament! :D Verdens beste bebi er hun :heart:

Syntes hun hadde fin stil jeg. Og hun hoppet høyere enn noen annen puddel jeg fikk med meg :lol:

@maysofie : jeg tror jeg så dere i agilityringen når jeg var på vei bort til puliringen!  Var en bc som var prikk lik keo i hvertfall.  

 

 

Ellers fikk jeg kline litt med Murphy til 

@JeanetteH og det er noe av det søteste jeg har sett :wub:

Ellers prøvde jeg å holde meg mest mulig i ro pga Toddy som overhodet ikke roet seg et sekund.  Godt han ikke skal bli utstillingshund :aww:

Edit: sonen motarbeider meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

Syntes hun hadde fin stil jeg. Og hun hoppet høyere enn noen annen puddel jeg fikk med meg :lol:

Ja, hun liker å hoppe :lol: Bare opp da, så hun kommer seg ikke over gjerdet f.eks :lol::lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Ja, hun liker å hoppe :lol: Bare opp da, så hun kommer seg ikke over gjerdet f.eks :lol::lol: 

Så praktisk!  Nico hopper over og oppå absolutt alt, bortsett fra vann. Det er jækla upraktisk faktisk :lol:

Syntes Ali var fin jeg.  Og så vakre øyne hun har :wub:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mud skrev:

Så praktisk!  Nico hopper over og oppå absolutt alt, bortsett fra vann. Det er jækla upraktisk faktisk :lol:

Syntes Ali var fin jeg.  Og så vakre øyne hun har :wub:

Ali er litt sånn :jump: Hopper oppover, ikke bortover :lol: 

Jeg syns også Ali er fin :ahappy: Hun er et lite sjarmtroll, og det blikket er våkent og oppmerksomt med en passelig dose faenskap i :heart: Sånn har hun vært siden hun var bitteliten, fineste trollungen :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg første feilen i Dogweb ja, det er delt ut cert til 2.btk, som har brukskravet inne. Og cert til 4.btk. 4 BTK skal verken ha cert eller res.cert siden det er brukskrav.

Litt innkjøringsproblemet :P (og fortsatt skuffet over at ringsek. ikke klarer få med seg brukskravet ett år etter det ble innført). Får se om det ordner seg i løpet av uken så får jeg heller sende en liten mail :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er strålende fornøyd!

Har fulgt med på dommeren på resultatsiden både i går og i dag og sett at han er fryktelig streng og pirkete både i premieringen og i kritikkene. Så da var det innmari deilig å få nesten plettfrie kritikker på både Jäger og Nora :D

Jäger vant championklassen på 5 stk med ck og ble også beste hannhund med CACIB og til slutt BIM :banana:

Nora ble nummer 2 av 5 med ck i sin championklasse og til slutt 3 beste tispe av 30 påmeldte tisper :)

Jäger sin kritikk: "Excellent balance of size,length and substance. Excellent profile and balance of skull and muzzle. Good ear. Good topline and tail, Sound hindquarters and true action. Strong pasterns and feet. Good coat."

Nora sin kritikk: "Sound, well made in excellent condition. Good bone, excellent head and balance of skull and muzzle, good expression, well developed front and chest, good neck and topline, excellent hind drive, sound hocks, good tail, a bit loose in front action. Excellent coat and colour."

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle fornøyde. :) Moro å høre hvordan det gikk. Jeg er skikkelig fornøyd med at kritikkene ligger ute på nett, og har fulgt med i hele dag :D 

Jeg savner så sjukt å stille hund at det er vondt :P Så jeg må se til ******* å få anskaffet en ny hund! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perfect Image skrev:

Fine hunden min :) Stor certet i boks på juniorutstilling, og andre utstillingen på rad hun tar BIR. Litt urealistisk synes jeg :lol: Jeg synes hun er i så dårlig form, og vi skal begynne å trekke og sykle nå frem til neste utstillinger i sommer :)

 

12771742_1062887430435190_63767373882831  

 

Syns hun er skikkelig fin jeg :wub: Gratulerer!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Dem skrev på ipadder på utstillingen og etter hva jeg hørte så knirket det litt i starte men så hadde det gått greit. Når alle skal laste opp til nette så kunne det bli mye for nette. Men virket som kritikkene som ikke ble lastet opp med en gang ble lagret på pc. Men fra nå av så gjelder det å ha god rettskriving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå på Iben i dag.. Hadde vel ikke sett den komme :) Jeg viste det var en stor klasse så jeg håpet på exc med CK og ikke noe mer, så jeg ble egentlig litt fornærma når hun røyk ut med blå.

Iben er da ingen blåhund ?

Og det var sykt mange bra hunder som for meg er CK kvalitet som røyk ut med blå i dag.

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, JeanetteH skrev:

Der fant jeg første feilen i Dogweb ja, det er delt ut cert til 2.btk, som har brukskravet inne. Og cert til 4.btk. 4 BTK skal verken ha cert eller res.cert siden det er brukskrav.

Litt innkjøringsproblemet :P (og fortsatt skuffet over at ringsek. ikke klarer få med seg brukskravet ett år etter det ble innført). Får se om det ordner seg i løpet av uken så får jeg heller sende en liten mail :P 

Altså, jeg hadde ikke hatt for høye forhåpninger.. Rottis har hatt brukskrav i flere år, og enda er det ofte rot med utdeling av cert.. Til og med på NKK-utstillinger.. 

Jeg føler jeg legger meg borti cert-utdelingen på hver ei utstilling jeg er på :lol: de begynner dog å huske på meg da :whistle: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2016 at 8:10 PM, maysofie skrev:

Spørsmål, i alle dager er hat og hva betyr gai tale? :)

Min erfaring med nederlandske og belgiske dommere, er at "hat" betyr head - så dommer syntes det var et for tungt/kraftig hode. 

Gratulerer til alle som er fornøyd, og bedre lykke neste gang til alle andre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SFX skrev:

Min erfaring med nederlandske og belgiske dommere, er at "hat" betyr head - så dommer syntes det var et for tungt/kraftig hode. 

Gratulerer til alle som er fornøyd, og bedre lykke neste gang til alle andre! 

Aaha, hun var belgisk og alle som har sett Keo vet han er mer labrador enn BC i hodet sitt, så det stemmer nok på en prikk :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...