Gå til innhold
Hundesonen.no

Pris - Øyelysning


Titovn
 Share

Recommended Posts

Ser at det er tilbud øyelysning på NKK Bø, til 1000,-. Det er jo noe jeg har vurdert å gjøre uansett, men må innrømme at det egentlig vil bli litt trangt om budsjettet hvis jeg skal gjøre det nå - med mindre det er en ok pris? Regner med det er varierende priser hos forskjellige klinikker, men hva ligger de prisene på? Taper jeg mye på å vente liksom, eller er de 1000,- et super-bra tilbud jeg ikke bør gå glipp av? Har tenkt til å ringe klinikken min å spørre i morgen, men syns uansett det er interessant å høre hva andre mener og har erfart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også å få rabatt dersom jeg gjør flere ting samtidig, og avtaler alltid dette på forhånd når jeg bestiller time :) Sist tok jeg HD/AD på en hund og øyelyste en annen, og fikk da noen hundrelapper i rabatt. Samme gjelder valpekull, tar man hele pakka på et sted får man rabatt/pakkepris. Sist prøvde jeg å ta alt unntatt øyelysing på et annet sted (Strømsø) og øyelysning separat, men det ble ikke noe billigere, bare ekstra kjøring og ekstra mas med to turer til veterinær samme uke med sju valper og noen voksne i tillegg som skulle vaksineres og øyelyses. Neste gang blir det alt på samme sted igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 975,- på Jessheim like før jul. :ahappy:

Jeg betaler rundt 640 kr per hund der, men tar alltid i forbindelse med valpekull eller 5+ voksne hunder. Jeg tar valpepakke på Strømsø til ca 550 kr per valp også lyser jeg for 670 kr per valp. Definitivt billigste alternativet og valpene får seg noen langturer [emoji38]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...