Gå til innhold
Hundesonen.no

Småhundtreff - Oslo øst


Mad Goats Hundeklær
 Share

Recommended Posts

Hvor i øst? Vi har en liten en som godt kunne trengt litt kjærlighet fra likesinnede (hun bor med to schæfere og de er ikke så imponerte). Vi har henne kun på prøve enn så lenge, men blir hun kan dette bli aktuelt. Det er en sheltie, men veldig liten og bare litt over 6 kg. 1 kg pels og vi er innafor vektgravet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Margrete skrev:

Hvor i øst? Vi har en liten en som godt kunne trengt litt kjærlighet fra likesinnede (hun bor med to schæfere og de er ikke så imponerte). Vi har henne kun på prøve enn så lenge, men blir hun kan dette bli aktuelt. Det er en sheltie, men veldig liten og bare litt over 6 kg. 1 kg pels og vi er innafor vektgravet :P

Grorud/Furuset området tenkte jeg, men jeg kan også reise litt hvis noen vil ha det et annet sted :) Hehehe, det skal nok gå fint!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei lita papillon-tispe som kunne hatt godt av å omgås likesinnede, da hun er litt for "på" med større hunder (føler hun må kjefte og styre fælt rent preventivt). Så vi kan være interessert :) Bor i bydel Østensjø, like ved Østmarka. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, simira skrev:

Haha, jeg trodde du skulle møte opp med Asti jeg nå, @Margrete. Får han ikke nok mat? :P

Spennende med prøvehund!

*ler* Han er knøttliten i hodet sitt, men han har så store labber. Dessverre er han redd chihuahua, så jeg kan ikke ha han med :P (og jeg tuller ikke). Lilo kan da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Margrete skrev:

*ler* Han er knøttliten i hodet sitt, men han har så store labber. Dessverre er han redd chihuahua, så jeg kan ikke ha han med :P (og jeg tuller ikke). Lilo kan da.

Jeg har en som er redd for større hunder grunnet han er blitt angrepet noen ganger, derfor jeg prøver å få til sosialisering med kun små hunder :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mad Goats Hundeklær skrev:

Jeg har en som er redd for større hunder grunnet han er blitt angrepet noen ganger, derfor jeg prøver å få til sosialisering med kun små hunder :) 

Er det ikke da like bra å sosialisere ham, forsiktig og gradvis såklart, med trygge store hunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, simira skrev:

Er det ikke da like bra å sosialisere ham, forsiktig og gradvis såklart, med trygge store hunder?

Det driver jeg mad allerede, han har bedret seg veldig. Men han trenger også sosialisering med små hunder som han ikke er redd for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mad Goats Hundeklær skrev:

Det driver jeg mad allerede, han har bedret seg veldig. Men han trenger også sosialisering med små hunder som han ikke er redd for

Si fra neste gang dere er oppover, Ymse er snill med alt og alle :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...