Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Foreløpig bare moderatorer og admin som har tilgang til og legge inn ting. Har du lyst til og legge inn noe ta kontakt med admin eller moderator med navn på hendelse, dato og en beskrivelse (evt url for mer info)

Når kalenderen er oversatt kommer alle til og ha tilgang til og legge inn, og mod vil godkjenne før de blir synlige :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager, jeg la ikke merke til at det var en tråd med samme emne som det jeg skrev. Derfor kopierte jeg opp innlegget mitt. Jeg håper det er greit at jeg kopierte opp det jeg skrev i tråden min om kalenderen. :(

Jeg foreslår herved at når det legges ut informasjon om at det er utstilling, prøver o.l. der og der, at det samtidig legges ut link til de som arrangerer disse utstillingene og prøvene o.l., slik at man kan lese om påmeldingsfrister, hvem som er dommere og andre interessante ting, evt. at det blir skrevet disse opplysningene i kalenderforumet. Slik det er nå, blir man ikke informert om dette. Jeg foreslår også at det blir tilgang for brukerne å legge ut linker til utstillinger, prøver o.l. På den måten kan man også få med ting som skjer i utlandet. Det er jo veldig greit å ha alt samlet på et sted, slik at man slipper å gå inn på SKK sin terminliste, teminlisten til DKK, og andre sider, når man kan få samlet alt her på sonen. Det er sikkert mange som er interessert i hva som skjer i utlandet også. Jeg tror dette vil være til nytte og gavn for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aud, jeg syns dette var en veldig god idè! Altså å legge til dommere og all sånn generell info om utstillingen - ikke bare dato for hendelsen.

Altså dommerne for alle rasene da eller? Er jo fint hvis folk gjør det da, kjekt å se. :( Veldig kjekt med så mye info som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være Vipsen er vi ferdig med og oversette kalenderen.

Først gi en applaus til henne ;)

Nå kan alle derfor gå inn og legge inn hendelser i kalenderen. Prøv og få med så som mulig. Jo mere informasjon jo mere glede for alle.

Når du har lagt inn hendelsen vil en mod heller administrator godkjenne den så blir den offentlig.

Lykke til :P Spør her hvis det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle unntatt meg da? Jeg har fortsatt ikke adgang.

Vil ha med at det er utstilling til helgen, på Hellerud i regi av Norsk miniatyrhund klubb på Lørdag og Norsk Schnauzer og bouvier klubb på Søndag.

Nei det er visst ikke bare du som ikke har adgang... <_< Jeg prøver å få lagt inn valpeskue som er i Bergen i februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er visst ikke bare du som ikke har adgang... <_< Jeg prøver å få lagt inn valpeskue som er i Bergen i februar...

Har dere sett nedi høyre hjørne? Der skal det stå en boks med "legg til endags/flerdags/gjentatt hendelse" Om ikke får vi vente tålmodig til Espen våkner her.

Det dere legger inn vil ikke vises med en gang, må gjennom godkjenning først, sånn at vi slipper dobbelposting av arrangementer ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...