Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratis privattimer/konsultasjon


Recommended Posts

I forbindelse med praksis tilhørende modul 2 av hundetrener-utdannelsen min ved Innlandet hundesenter tilbyr jeg konsultasjoner og privattimer i Oslo/Akershus frem mot sommeren. Disse vil være gratis, da de er en del av studieløpet, med unntak av kjøregodtgjørelse om det ønskes hjemmebesøk. 

Ta kontakt og fortell kort om problemet eller noe spesifikt du og din hund trenger hjelp til å trene på.

Om meg: Jeg begynte med trening av hund i 2013, det gav mersmak så i november kjøpte jeg to voksne chihuahuaer, Jamie og Backup. Jeg begynte på agility med Backup og trener triksing hjemme for å holde de i aktivitet. Backup var redd for andre hunder og vi tok en privattime for å få hjelp til dette. Jeg visste nå at hunder med problemadferd var noe jeg ville jobbe med. Siden dette har jeg startet opp med hundepass i min leilighet og har gjort dette i ca 1 år nå. Jeg begynte på hundetrener-utdannelsen min i august 2015 og trives veldig. Der lærer vi om ting som: hundens språk, valp/unghund, stress, aggresjon, problemløsing, ernæring, søvn, valgfrihet og metoder for å ha en velfungerende hund i hverdagen

Og kun for ordens skyld: jeg trener kun med positiv forsterkning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...