Gå til innhold
Hundesonen.no

Ipo


Schæfermann
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Malamuten skrev:

Du får komme på trening @Krutsi :) Vi er med som regel hver mandag og torsdag, ihvertfall nå i vinter :D 

 

Det er nok dessverre ikke treningsmulighetene det stopper på.. Noe mer med 100% jobb, småbarn, gubbe som jobber mye overtid og i tillegg bekkenløsning :P 

så jeg og ipo-hunden min tester familielivet vi :lol: hovedoppgaven nå om dagen er å trekke akebrettet med barnet til og fra barnehagen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Det er nok dessverre ikke treningsmulighetene det stopper på.. Noe mer med 100% jobb, småbarn, gubbe som jobber mye overtid og i tillegg bekkenløsning :P 

så jeg og ipo-hunden min tester familielivet vi :lol: hovedoppgaven nå om dagen er å trekke akebrettet med barnet til og fra barnehagen :lol: 

Bagateller :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Margrete skrev:

Holder det med å late som? Trener RIK i Oslo og omegn, og har ett håp om å få startet IPO en gang i løpet av hundens liv. Jeg har litt konkurranse/prøve vegring, selv om jeg trener mot det.

Snakk om å sette sitt lys under ei bøtte. Dere er flinke og det er bare det lille oppmuntrende  :fish: som trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...