Gå til innhold
Hundesonen.no

Ingvilds EFIT 1. februar 2016


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Her kommer en liten master-EFIT! Hadde ikke akkurat en særlig produktiv dag, og har ikke gjort noe fornuftig i kveld. Bare vært slappfisk! Men det er lov det på en blåmandag.

Jeg sov litt lenge i dag, men klokka halv ni hadde jeg tatt en dusj og var i gang med å lage frokost.
IMG_5995.thumb.JPG.38d80446668f3a347ef4a

 

Så måtte jeg vente på at badet ble ledig så jeg fikk pusset tenner, og da kunne jeg like godt vente enda litt til så jeg fikk noen å slå følge med til skolen. Så klokka halv ti satt jeg altså i gangen og ventet.
IMG_5994.thumb.JPG.95cf1e9bd2f22e06a41b9

 

Litt før halv elleve var jeg ferdig med å svare på et par e-poster og lage en plan for uka. Ser allerede fram til fredagens øl&kollokvie.
IMG_5993.thumb.JPG.e2c4677cf936bc9ca0f31

 

Klokka halv tolv satt jeg og skrev. Eller prøvde å skrive i alle fall.
IMG_5992.thumb.JPG.84ee84ce0c33f9e10ff19

 

Halv ett hadde jeg lunsjpause. I dag tok vi en drøyt lang lunsjpause hvor vi blant annet testet diverse snapchatfiltre.
IMG_5991.thumb.JPG.b1d0163e66f2dc4a6f511

 

Halv to: Satt på masterplassen min og prøvde å skrive. Googlet "skrivesperre" og leste noen tips til hvordan man kan bli kvitt den.
IMG_5990.thumb.JPG.748d8548822d9fe16be7a

 

Halv tre: Studentfôr.
IMG_5989.thumb.JPG.4c233a4078aa188ef6150

 

Halv fire: Hadde tatt en runde rundt på bygget for å strekke på beina. Kom over en del bøker som en foreleser har satt fram for å kvitte seg med. Plukket med tre bøker som så artige ut, men som jeg sikkert aldri kommer til å lese.
IMG_5988.thumb.JPG.a08e799eaa3806137876f

 

Halv fem: Ensom på mastersalen.
IMG_5987.thumb.JPG.0969f14b87e6b300843a1

 

Halv seks: Pasta carbonara til middag i dag. :) 
IMG_5986.thumb.JPG.a8d07366460858914e771

 

Halv sju: Ser på Norges styggeste rom og chiller med home-crewet mitt aka mine roomies. Ugla oppe til venstre har vi på en måte lånt litt (tatt) fra Sangkoret Lærken. Det blir sikkert @Siri glad for å høre. :teehe: 
IMG_5985.thumb.JPG.96b9caade3b3f88128ec9

 

Halv åtte: Spiser mango til dessert. Spennende.
IMG_5984.thumb.JPG.f9db9261515e5b675b804

 

Halv ni: Har skiftet sengetøy og lagt fram ei ny bok som jeg skal begynne å lese NUH!
IMG_5983.thumb.JPG.6b4cd2ca8b10efa7b35ab

 

Halv ti: Hverdagskveld i stua.
IMG_5982.thumb.JPG.3337d78a1261d09900674

 

Og nå er det altså tid for å finne senga med boka mi. God natt!

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg blir litt sjalu på masterhverdagen din. Ekte student, liksom. :lol: 

Ja! Ekte student er jeg hvertfall når det kommer til prokrastinering og kaffedrikking og sånt. Men det er jammen deilig å bare ha denne ene tingen å fokusere på. :) (Tror dessuten det er litt nødvendig for min del, for hadde jeg hatt andre fag eller jobb eller noe i tillegg hadde jeg aldri blitt ferdig med avhandlinga mi...)

3 timer siden, Siri skrev:

Man STJELER ikke fra Sangkoret Lærken vel??? :o:o:o 

Ellers så det akkurat ut som en helt perfekt masterdag *ler*. 

Eeehh...! Til mitt forsvar var det ikke jeg som gjorde det og det ble gjort under påvirkning av alkohol. Men vi har vel forsåvidt hatt noen år på å levere den tilbake igjen på. :P 

1 time siden, Raksha skrev:

Herlig! Et ørlite øyeblikk savnet jeg å være student. Det gikk fort over, heldigvis :lol: Men så ut som en perfekt masterdag, håper skrivesperren løsner snart. :) 

Hehe! Det er en del goder med å være student, men det er jammen meg litt frustrerende i blant også. Kjenner nå at jeg skal i alle fall ikke gå på med en doktorgrad med det aller første. Skrivesperra har løsna litt i dag i alle fall, men i dag skriver jeg jo også om noe som mer mye lettere å skrive om enn jeg gjorde i går. Men etter å ha tilbrakt hele januar med å bare stirre på skjermen har jeg bestemt meg for å produsere MYE tekst denne uka, samme hvor dårlig den blir. Bedre med dårlig tekst enn ingen tekst. :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ingvild skrev:

Ja! Ekte student er jeg hvertfall når det kommer til prokrastinering og kaffedrikking og sånt. Men det er jammen deilig å bare ha denne ene tingen å fokusere på. :) (Tror dessuten det er litt nødvendig for min del, for hadde jeg hatt andre fag eller jobb eller noe i tillegg hadde jeg aldri blitt ferdig med avhandlinga mi...)

Eh, nei, det er liksom det. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvild skrev:

Eeehh...! Til mitt forsvar var det ikke jeg som gjorde det og det ble gjort under påvirkning av alkohol. Men vi har vel forsåvidt hatt noen år på å levere den tilbake igjen på. :P 

Forklaring god nok det :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cloudberry skrev:

Fikk litt sånn studentliv-savn av denne jeg :)

BTW, kjøpte ikke du leilighet på Ås? 

Nei, men foreldrene mine eier en leilighet her som jeg leide før. Nå leies den ut til noen andre. Siden jeg ikke har hund lenger ville jeg benytte sjansen til å bo i kollektiv med et par gode venner. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tenkte først at "Norges styggeste rom" var et tv program, så tenkte jeg "nei, hun mener sikkert at hun ser på det rommet hun er i og syns det er norges styggeste" :lol: Så innså jeg igjen at det var et tv program, for rommet var ikke spesielt stygt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...