Gå til innhold
Hundesonen.no

Yoshi, en finsk lapphund


Siljus
 Share

Recommended Posts

Fredag 29 januar flyttet en fluffy pelsball på 9 uker inn til oss, fra kennel Myeiko! :heart: 
Yoshi, eller Myeiko's Gabriel som han heter på papiret, ble født 27 november 2015, i et kull på 5.

Vi gjør ikke særlig mye for tiden, men litt blir det. Som å løpe ut 8 ganger i timen, vaske når vi har vært for sene, tatt masse bilder, sett på at han sover osv :wub: 

Ja, og såklart tar vi masse bilder! Jeg er kløne når det kommer til bilder inendørs av våken valp, så de fleste blir tatt utendørs!

_MG_8257redd.jpg.92708ea8f8884ba3cc0553e

_MG_8306red.jpg.9b2f59bd725e6f837d72e09d

_MG_8280redd.jpg.ac3091c6ecfed75b4089ad8

_MG_8205redd.jpg.fda360a5dc90c1ea619969f

 

_MG_8144redd.jpg

_MG_8330red.jpg

_MG_8367red.jpg

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fredag 29 januar flyttet en fluffy pelsball på 9 uker inn til oss, fra kennel Myeiko!   Yoshi, eller Myeiko's Gabriel som han heter på papiret, ble født 27 november 2015, i et kull på 5. Vi gjør

Etter Yoshi ble syk, har vi ikke vært så flinke til å oppdatere tråden her Etter medisinering har vi fått oss en ordentlig valp! En aktiv, bjeffende, oppmerksom og leken liten valp, som blir 11 u

Siden det er 17 mai og hele pakka - gratulerer med dagen!   Vi greide ikke å dy oss! Valpis fikk en bunad-sak til i dag!   Til vårt forsvar - vi syntes vi fortjente å skjemme han bort (med noe

Posted Images

Tusen takk dere, jeg er selvfølgelig helt enig i at han er nydelig :wub:

Tenker som så, at jeg har virkelig vært heldig med en så enkel og herlig valp! Men samtidig forbereder jeg meg til en skikkelig "vanskelig" periode snart :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...