Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Siri skrev:

:teehe:

Å, klementiner ja, det har jeg jo et par-tre av liggende rett i armlengdes avstand fra her jeg sitter :D
God blodgiving :D 

klementinger er mye bedre. bare så du vet det :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Guest Christine
18 timer siden, Tonje skrev:

Hun høres ut som en hund etter min smak den der terven din. Jeg elsker sånn fjasing, synes det er ubersjarmerende :ahappy:

Hun er en hund helt etter min smak også :ahappy: Elsker å se på henne som storkoser seg i snøen!

18 timer siden, Aslan skrev:

Hihi, sånn er Thorvald og :teehe: Når det er snø, eller, trenger egentlig ikke mer enn litt is, så ligger han mer enn vi går på tur. Gnir og ruller så mye som fysisk mulig. Er flere som har trodd han har detti eller at det er noe feil med føttene hans, for plutselig bare velter han seg inn i en snøhaug og ruller og gnir. Vinterbikkjer, altså :heart: 

Haha, det høres kjent ut med folk som lurer på om de tryner :lol: Min er heldigvis like glad i vann som i snø da, så sommeren blir ikke så kjedelig :P

 

image.jpg1_zpsdwpnyky2.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
5 timer siden, LØJ skrev:

@*Kat84* er det sånn at dplay lar programmene ligge en stund slik at jeg kan se BBT senere i kveld eller i morgen? Jobber når sesongpremieren går :hmm:

Jeg forstod det slik at de ligger ute i 48 timer. Jeg skrev melding på veggen til TVNorge på Facebook og spurte, og da sa de at programmer ligger ute i 48 timer etterpå :)

 

Akkurat nå sitter jeg litt i tenkeboksen. 
Jeg så en litt kryptisk melding på Facebook hvor det så ut som at det var interesse for å ha noen til å drifte en cafe som har vært nedlagt her en stund. Altså det er et initiativ til å starte opp på nytt med nye eiere osv. 

Så jeg sendte en mail. Det viste seg at det var en etterspørsel etter noen å samarbeide med, altså en medeier til den nye cafeen. 
Jeg snakket med regnskapsfirmaet som skulle kontaktes. De tenker at det vil kreve 500.000 i investering, og de som vil starte opp får de gamle oppskriftene, men mulighet for å tilpasse det slik de vil. 

Det er stor interesse for å få denne cafeen tilbake, og det er en facebookgruppe med nesten 3000 medlemmer som vil ha denne tilbake. 
Før de la ned hadde de ca 6,5 millioner i driftsinntekter. Grunne til at de la ned var kun fordi det skulle komme et nybygg. Og nå kan den som vil flytte rett inn i et lokale i dette bygget. 

Det frister å bli med, men det store problemet er jo om jeg hadde fått en halv million i lån. 
Skal på møte i morgen så får vi se hvilke muligheter som faktisk ligger der. Regner med å få se noen budsjetter eller noe da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg forstod det slik at de ligger ute i 48 timer. Jeg skrev melding på veggen til TVNorge på Facebook og spurte, og da sa de at programmer ligger ute i 48 timer etterpå :)

Takk :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, LØJ skrev:

Takk :heart:

Det er så mye praktisk og smart man får på kjøpet med streamingtjenester at jeg tror faktisk at vi kommer til å holde oss til bare det :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det er så mye praktisk og smart man får på kjøpet med streamingtjenester at jeg tror faktisk at vi kommer til å holde oss til bare det :D

 

Må nå iaf forsøke en periode med dette...CD har vært omplasserbare ganske lenge spør du meg :whistle: Problemet mitt er at jeg er så innmari glad i lineær-tv...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, LØJ skrev:

Må nå iaf forsøke en periode med dette...CD har vært omplasserbare ganske lenge spør du meg :whistle: Problemet mitt er at jeg er så innmari glad i lineær-tv...

Det blir jo en vanesak. Er liksom litt tryggere med vanlig TV. 
Men tenk å slippe alt det reklame! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MarieR skrev:

Å nei! :( Så utrolig kjipt! :console:

Ja :(

2 timer siden, Pixie skrev:

Sånt passer aldri bra :hug:Topplokket som har røket?

Det er dårlig kompresjon i to stempel, høyt oljeforbruk og noen andre greier jeg ikke fikk med meg i samboerns referat av det mekanikeren sa på telefon. Han var visst ikke kjempeserviceinnstilt på telefon, men vi skulle i hvertfall få et tilbud. Kanskje det står litt klarere hva som er galt der :-/

Men jeg har veldig lite lyst på billån akkurat nå, jeg har ikke lyst til å skrape bufferkontoen akkurat nå, og jeg har i hvertfall ikke lyst til å skrape "spare til nytt bad"-kontoen. Det blir vel fort det siste alternativet... :(

Dessuten må jeg sikkert ta bussen hjem i dag, og det tar typisk en times tid i rushtrafikken. Æsj, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har förkylningen från helvetet på ingång känner jag. Blir säkert bra det med GF på lördag så jag får smittat så många som möjligt... :P

Och så har jag anmält skrutten till Bø. Första gången han skall visas på internationell i Norge. Glädjer mig. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER så lei mareritt. Har helt syke mareritt hver eneste natt og har hatt det i flere mnd nå. Våkner alltid opp gjennomsvett og på gråten, og det ødelegger jo dagen min ellers også når den starter så dårlig... Leeeei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det blir jo en vanesak. Er liksom litt tryggere med vanlig TV. 
Men tenk å slippe alt det reklame! :)

 

Hardest blir nok å bryte kjærlighetsforholdet jeg har til fjernkontrollen:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, rosinbolle skrev:

Ja :(

Det er dårlig kompresjon i to stempel, høyt oljeforbruk og noen andre greier jeg ikke fikk med meg i samboerns referat av det mekanikeren sa på telefon. Han var visst ikke kjempeserviceinnstilt på telefon, men vi skulle i hvertfall få et tilbud. Kanskje det står litt klarere hva som er galt der :-/

Men jeg har veldig lite lyst på billån akkurat nå, jeg har ikke lyst til å skrape bufferkontoen akkurat nå, og jeg har i hvertfall ikke lyst til å skrape "spare til nytt bad"-kontoen. Det blir vel fort det siste alternativet... :(

Dessuten må jeg sikkert ta bussen hjem i dag, og det tar typisk en times tid i rushtrafikken. Æsj, altså. 

Vi måtte plutselig bytte bil rett før jul i forfjor da Saab´en gikk fra å være verdens mest pålitelige til nesten død på et par dager. Hos oss var det topplokket, måtte bytte motor. En bekjent kjøpte bilen til vrakpantpris og beholdt den som verkstedbil, var jo bunnsolid ellers.  Da måtte vi skrape alle bufferkontoer  for å få løst ut restlånet så vi kunne kjøpe ny bil, skulle kjøre til mamma på andre siden av landet bare noen uker senere...

Nå må vi bytte bil igjen og sitter nok en gang med et billån som er større enn innbytteverdien av bilen, dårlig planlegging gitt :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg så et forslag på FB om å bygge marina i strandsonen i Malvik, og plutselig kom jeg på hvorfor jeg er medlem i MDG og har albuet meg til en plass i Utvalg for areal og samfunnsplanlegging! Over mitt døde lik!

Over mitt vandrende lik ville vært enda mer avskrekkende:D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen av dere gode på sykepenger? Sendte inn krav til NAV for noen uker siden og ventet tålmodig til forrige uke, da fikk jeg brev ang noe annet og der stod det i en bisetning at pengene ikke var utbetalt fordi arbeidsgiver ikke hadde sendt inn inntektsskjemaet.. Nå sier sjefen på ny at det er gjort, men det stoler jeg ikke på tror jeg. Så utrolig irriterende at mine penger avhenger av at de klarer å rote seg til å sende inn papirene. Når kan jeg forvente at sånt blir behandlet før jeg begynner å sjekke om de har fått skjemaet? For det sier jo ikke NAV noe om, hverken fra eller til, virker det som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JeanetteH skrev:

5 kg var litt tungt ja. 5 km også forøvrig :lol: 

....spiser jeg klementinger, drikker redbull og skal få i meg en Yt yoghurt drikke før jeg skal avgårde og gi en halvliter av meg selv.

Litt av en smakskombo :P

Jeg prøver å finne en rase til min mor da hun ikke vil ha lav liten hund, ikke større enn bc/kelpie. Den skal være lydig/type ikke gå fra henne i hagen og stikke på jakt osv. Og ellers går hun en del tur, ski osv. Men hun ER en pensjonist... som nå mener eneste som fungerer er border collie.... fordi den kan gå løs ut og tisse i hagen... :vegg::vegg:Kunne godt være blanding, omplassering osv. Men kunne gå løs ut i hagen og holde seg på terrasesen osv var viktig da. Jeg foreslo en ikea bamse :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...