Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

1 time siden, Line skrev:

Lyxfällan - 17 000 i minus pr måned, og de eier ikke en ting! Fatter ikke hvordan det er mulig :blink: Det programmet får meg til å føle meg som et geni...

Japp. Kommer enda ikke over damen som tok opp forbrukslån for å betale ned studielånet, var så ekkelt å sitte med lån nemlig..

45 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg legger ikke planer for årets utstillinger jeg, må ta det litt etter vekta :lol: og fødsel :lol: 

men den som gir seg er en dritt, så hvalrossen kjem sikkert til å prøve seg :lol: 

Haha, samme her! Ser jo stevner eller utstillinger som kunne vært interessant, men alt mellom april og juni er litt risky kjenner jeg :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Celeritas skrev:

 

Over til noe annet.. Bestilte time til at frøkna mi skal få sovne inn..Var så vanskelig bare å bestille timen uten å bryte ut i gråt :( Har to uker igjen av tiden med henne, og de ukene skal hun skjemmes bort:)

:console:Nyt den siste tiden sammen, og skap mange fine minner.

 

Akkurat nå ser jeg på at samboern setter på plass lydplanken han fikk i bursdagsgave. Han ble heldigvis veldig fornøyd :) Jeg har forspist meg på banan og nutella-kake som vi bakte i går. Den var skikkelig saftig og god! Er det bursdag så er det bursdag.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff to bekjente på fb har skrevet at noe om en ufattelig tragedie hos kjentfolk. Får helt vondt i magen,  synes ikke jeg kjenner dem godt nok til å spørre, men kjempe bekymret for at jeg vet hvem det, hva det nå er, har rammet er... Nå må bonden komme hjem fra styremøte med info... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, maysofie skrev:

Hun*, Lyn er kanskje ikke akkurat lynskarp, men lynrask er hun uten tvil :lol:

Hvem er foreldre til din?

Han er etter Eddie fra Akersborg og moren er fra Akersborgoppdrett. Husker ikke navnet på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiiiiiiiii jeg er fri!!!!!! Etter to år med styreverv i studentorganisasjoner!!! 

Har vært mye arbeid,  men også mye morro. :D

Nå må jeg få meg hund så jeg kan engasjere meg litt i hundeorganisasjon istedenfor, kjekt å kunne bidra litt, men stiller nok aldri som leder igjen i noenting,  grøss!!!  

På fergen til Bergen.... Snart hjemme! 

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Aslan skrev:

I morgen blir det helsedag, jeg skal til jordmor og Thorvald til øyelysning, så nå ligger papirene til hver av oss klare i gangen i hver sin mappe :teehe: 

Får håpe dere begge består da :lol: 

ellers så er det plass i "helsehuset" i Buvika! Jeg resignerer snart og tror at vi kommer aldri til å bli friske før til sommeren :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg er skrulle...
Drar rett fra jobb til hundetrening, og hjemme igjen etter kl 2230 omtrent hver kveld. En måte å "dope" meg på for tiden tror jeg. Omgitt av en haug med menneskelige tragedier på jobb, og til tross for det -  i dag tok jeg meg, det øyeblikket jeg satt på kontoret mitt for å gjøre unna papirabeid, i å ha lyst til å grine igjen -fordi jeg savner Raptus Rødhette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Pixie skrev:

Uff, kjentfolk på fjesboka mener Listhaug gjør en god jobb. Er det grei nok grunn til å slette? Oppdretter av bartevalpen...

En må jo ikke være enig med alle sine FB-venner, og er det ikke greit å kunne ha kontakt med oppdretter? Med mindre det er 17 oppdateringer om dagen med politiske kommentarer du blir spysyk av, så er det jo like lett å scrolle over det som intetsigende oppdateringer om at folk drikker vin og sitter på do ;) 

Altså, jeg har slettet folk som kommer med politiske meninger jeg ikke trenger å fôres med flere ganger om dagen - men det er forskjell på ens egen oppdretter og en random bernereier i et annet land jeg er venn med kun fordi vi har samme rase. Jeg har ikke sjekket mine oppdretteres politiske standpunkt i alle saker, og jeg vet at den ene oppdretteren og jeg er uenig om noen saker. Men det påvirker neppe deres oppdrett og mine hunder. 

Jeg kommer ikke til å spørre mine valpekjøpere om hva de synes om mine politiske fanesaker heller, for jeg tviler på at det vil påvirke deres hundehold. 

Foenix har hatt en lang kosestund oppå meg, mens vi så på Jimmy Fallon. Nå har hun lagt seg på det mykeste pleddet i sofaen mens jeg jobber litt ved maskina. Jeg synes hun er roligere, sover mer, klenger mer og er mer... Drektig. Eller syk. Eller bare innbilt. Jeg har ikke tålmodighet til all denne ventingen! Det ironiske er at om hun får en positiv ultralyd, så vil den tiden gå mye raskere enn tiden før, fordi da har jeg ting å gjøre for å forberede valpekull. Nå sitter jeg bare og klør meg i øret og venter. Prøver å få tiden til å gå, men jeg klarer ikke å lure meg selv, jeg vet hva jeg forsøker å distrahere meg fra. Jeg er for smart. Eller for dum.

12670092_10156380466365136_5268617671384

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pixie skrev:

Uff, kjentfolk på fjesboka mener Listhaug gjør en god jobb. Er det grei nok grunn til å slette? Oppdretter av bartevalpen...

Jeg slettet oppdretter av Nico til slutt. 

Men han synes nok at Listhaug er for snill :P

 

Jeg er faktisk støl etter å ha ploget ca ei mil ++ på ski :lol:

I kveld skal vi spise siste rest av chili sin carnen jeg lagde tirsdag. At et så billig måltid kan være så godt og vare så lenge :o

Det hadde sikkert vært sunt også , hadde det ikke vært for at jeg overdrev chilien "litt" og derfor må ha masse rømme i :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Krutsi skrev:

Får håpe dere begge består da :lol: 

ellers så er det plass i "helsehuset" i Buvika! Jeg resignerer snart og tror at vi kommer aldri til å bli friske før til sommeren :P 

Haha, japp, spenningen stiger utover dagen nå :lol: Jeg blir dog imponert hver gang jeg husker å tisse på glass før kontroll, nå har jeg klart det på 2/3, men første gang fikk jeg ikke beskjed om å ta med prøve, så ikke min skyld :aww: 

Det derre helsehuset ditt tror jeg snart inneholder mer basselusker enn sykehuset :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Pixie skrev:

Uff, kjentfolk på fjesboka mener Listhaug gjør en god jobb. Er det grei nok grunn til å slette? Oppdretter av bartevalpen...

Du kan jo evnt bare skjule oppdateringen til vedkommende. Sånn at det ikke kommer på veggen din men du må gå inn på profilen hans/hennes for å lese oppdateringer. :)

 

.....burde jeg stå opp. Skal bare.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aslan skrev:

Haha, japp, spenningen stiger utover dagen nå :lol: Jeg blir dog imponert hver gang jeg husker å tisse på glass før kontroll, nå har jeg klart det på 2/3, men første gang fikk jeg ikke beskjed om å ta med prøve, så ikke min skyld :aww: 

Det derre helsehuset ditt tror jeg snart inneholder mer basselusker enn sykehuset :lol: 

:lol: man kan bli sprø av den evige maset om man har med tiss :P 

og ja, vi har i alle fall større prosentandel syke folk her i huset av totalten enn på sykehuset :P

og bedre blir det ikke når man har sovet dårlig i natt, at barnet våkner kvart over 6 fordi hun skal i barnehagen hun *sukk* og hun er grunnen til at jeg ikke sovnet før 1, fordi hun mente det var på tide å stå opp :P 

noen har fått begrensninger på hvor lang duppen kan være på dagtid i barnehagen nå :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tricolor skrev:

Sikkert ikke dumt å drikke litt. Kan få hodepine av for lite væske.

 


Det hjalp, og når jeg tenkte meg om hadde jeg ikke drukket noe som helst før på dagen. Må virkelig bli flinkere til å drikke. Tror jeg skal begynne å ha vannflaske tilgjengelig igjen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krutsi skrev:

:lol: man kan bli sprø av den evige maset om man har med tiss :P 

og ja, vi har i alle fall større prosentandel syke folk her i huset av totalten enn på sykehuset :P

og bedre blir det ikke når man har sovet dårlig i natt, at barnet våkner kvart over 6 fordi hun skal i barnehagen hun *sukk* og hun er grunnen til at jeg ikke sovnet før 1, fordi hun mente det var på tide å stå opp :P 

noen har fått begrensninger på hvor lang duppen kan være på dagtid i barnehagen nå :aww: 

Haha ja, det er viktige gule dråper blæra mi produserer for tida :teehe: 

haha, ja faktisk :lol: 

Usj, du får prøve å sove litt når barnet er kommet i barnehagen :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, enna skrev:

Jeg vet jeg er skrulle...
Drar rett fra jobb til hundetrening, og hjemme igjen etter kl 2230 omtrent hver kveld. En måte å "dope" meg på for tiden tror jeg. Omgitt av en haug med menneskelige tragedier på jobb, og til tross for det -  i dag tok jeg meg, det øyeblikket jeg satt på kontoret mitt for å gjøre unna papirabeid, i å ha lyst til å grine igjen -fordi jeg savner Raptus Rødhette...

:hug:

8 timer siden, Pixie skrev:

Uff, kjentfolk på fjesboka mener Listhaug gjør en god jobb. Er det grei nok grunn til å slette? Oppdretter av bartevalpen...

Som SFX sa, man trenger ikke å være enige i alt selv om man er venner på FB. 

Har jeg hjemmekontor igjen, egentlig mest fordi jeg skal til veterinær og vaksinere hunder i dag.... men jeg finner det litt besynderlig at jeg har fått innkalling til vaksinering fra et veterinærkontor jeg aldri har vaksinert hundene hos før? Men dato for innkalling passer perfekt med dato for når revaksinering kan tas, så da drar jeg bare dit, jeg... altså - jeg kjenner jo de som jobber der, både veterinær og de andre, så det er jo ikke det, men det eneste jeg har gjort der er HD/AD-røntgen liksom, også ble Willy chip'et og fikk veterinærattest der før han kom til meg :). På den annen side er jo den eneste grunnen til at jeg ikke bruker dem til alt at jeg har et veterinærkontor mye nærmere jobben som jeg bruker til all vaksinering og ormekurer og sånt :). Jaja, jeg griner ikke av å ha en grunn til å ha hjemmekontor, jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Pixie skrev:

Uff, kjentfolk på fjesboka mener Listhaug gjør en god jobb. Er det grei nok grunn til å slette? Oppdretter av bartevalpen...

Nei, jeg gjør iallfall ikke det. Alle skal få lov til å ha sin mening. Skulle jeg slettet alle jeg var uenig med avlsmessig, politisk eller treningsmetoder så hadde jeg ikke hatt mange venner igjen :lol: 

MEN det er stor forskjell på det og når man begynner med hatmeldinger (politisk eller generelt), rasistiske kommentarer og rene uthenging/latterliggjøring av individer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pixie skrev:

Uff, kjentfolk på fjesboka mener Listhaug gjør en god jobb. Er det grei nok grunn til å slette? Oppdretter av bartevalpen...

Ja, hvis du synes det er grunn nok til å slette så er det det. Det er din Face, du kan slette hvem du vil for hva du vil. 

Jeg har slettet et menneske, hvor nivået av rasisme var helt crazy bananas. Og jeg vurderer å slette en til bare fordi h*n er et gjennomført dårlig menneske som jeg ikke har lyst til å bli minnet på at eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...