Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Booket hytte til Oppdal utstillingen jeg, aner ikke om jeg skal dit engang :P Men fikk litt angst når jeg så at de fleste overnattingsstedene var fulle :lol: Kan avbestille gratis frem til dagen før da, så taper ikke penger hvis jeg ikke drar :P  Men har skikkelig lyst da, så drar nok sikkert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

2 timer siden, Tinkie skrev:

Åjaa, det tenkte jeg ikke på. Men Musikeren og jeg har sussa, da. OG holdt hender. :| SAMTIDIG! Er det ikke sånn det spres?

 

Iiiiik jo :o 

2 timer siden, Turb skrev:

Den der tror jeg ikke på... jeg har fire venninner som ble gravide nesten samtidig! Så unger er smittsomt så... dog tror jeg jeg er immun :P 

:lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt greia med Big bang theory jeg..... Jeg tror jeg må være den eneste som ikke liker serien jeg.. :| Og ja, jeg har prøvd å se på den flere ganger, men ikke en eneste gang har jeg trekt på smilebåndet..... 

Og nei, jeg har ikke sær humor...men jeg skjønner bare ikke greia med den serien. Bra jeg ikke ser på den da :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine skrev:

Booket hytte til Oppdal utstillingen jeg, aner ikke om jeg skal dit engang :P Men fikk litt angst når jeg så at de fleste overnattingsstedene var fulle :lol: Kan avbestille gratis frem til dagen før da, så taper ikke penger hvis jeg ikke drar :P  Men har skikkelig lyst da, så drar nok sikkert :D

Har du funnet noen dommerliste? Det står at den skal være ute på fb, men jeg må være blind på begge øya...

Sunndal har lagt ut sin - Annika Ulltveit-Moe og Svein Helgesen... Jeg hadde ikke tenkt meg dit i utgangspunktet, men slikt kan jo endre seg ved gode dommere. Det ble ikke å ombestemme seg denne gangen i alle fall :lol: 

Edit - fant Oppdal sin. Calin Simu og Mona Selbach...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Line skrev:

Har du funnet noen dommerliste? Det står at den skal være ute på fb, men jeg må være blind på begge øya...

Sunndal har lagt ut sin - Annika Ulltveit-Moe og Svein Helgesen... Jeg hadde ikke tenkt meg dit i utgangspunktet, men slikt kan jo endre seg ved gode dommere. Det ble ikke å ombestemme seg denne gangen i alle fall :lol: 

Edit - fant Oppdal sin. Calin Simu og Mona Selbach...

Aner ikke så mye om dommerene, men det er så trivelig der borte :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i ferd med å booke overnatting til en utstilling jeg hadde lyst til å dra på. Men så var det noe med datoen som skurret. Sjekket litt. Joda, lille nevø - som begynner å bli store nevø - er konfirmant den helga. Holde seg hjemme da, kanskje. Det er veldig mange utstillinger, og bare én lille nevø <3

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brått på en måte sagt ja til å sitte i styret for noe... skummelt! Men blir sikkert koselig og lærerikt og da. Men kjenner at den angsten min for forpliktelser virkelig kommer opp i dagen nå! Må prøve å undertrykke den med en kopp kakao! Er vel kanskje flere her inne som sitter i styret for div. klubber og stiftelser, hvordan er det? (sikkert veldig forskjellig...) 

Var på apoteket for å hente ut en resept på pakke onsior med 70 tabletter. Dama i kassa ser på meg, og spør forsiktig om veterinæren har sagt noe om hva det koster. Jeg sier nei, det har hun ikke. Da sier hun litt unnskyldende at det koster 900kr for en slik pakke, og er sikkert forberedt på et liten reaksjon fra meg :lol: men betalte jo 800kr forrige gang for en flaske metacam, så medisinkostnader på hund sjokkerer meg ikke lengre. 

Casper har hatt så mye energi i ettermiddag og kveld, helt spinnvill. Gikk en lang tur før i dag, men det var ikke nok, så han har vært småpipete mer eller mindre helt til jeg gikk en god tur med ham i stad.Etter det var han hyper inne, og skulle leke med alt mulig :wub: han er jo så søt, og jeg vil gjerne leke med ham jeg. Men det er litt vanskelig og, for å kaste leker og sånn ender jo bare i at han ligger med alle fire bein spredt utover på gulvet, den type motorikk har han ikke lenger. Og drakamp er jo selvsagt uaktuelt. Så må nøye oss med søksøvelser, iallefall til gressplenen kommer frem og han kan løpe litt lenger før han må bråstoppe.

Ååee jeg er så stressa nå kjenner jeg, av alt! Alt er bare kaos, jeg gruer meg til at folk skal ringe meg fra diverse jobber jeg har søkt på, men samtidig har jeg angst for at ingen kommer til å ringe. Jeg må bare tenke på slike ting i dagslys tror jeg, alt blir så dramatisk om kvelden inne i hodet mitt :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Lyxfällan - 17 000 i minus pr måned, og de eier ikke en ting! Fatter ikke hvordan det er mulig :blink: Det programmet får meg til å føle meg som et geni...

Jeg liker svenske luksusfellen SÅ mye bedre enn den norske. Der bare henter de alle møblene eller selger bilen, i den norske versjonen er de så forsiktige. Og så får de jo "gave" til slutt uansett hvor dårlig de har fulgt opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Nå har jeg brått på en måte sagt ja til å sitte i styret for noe... skummelt! Men blir sikkert koselig og lærerikt og da. Men kjenner at den angsten min for forpliktelser virkelig kommer opp i dagen nå! Må prøve å undertrykke den med en kopp kakao! Er vel kanskje flere her inne som sitter i styret for div. klubber og stiftelser, hvordan er det? (sikkert veldig forskjellig...) 

Jeg er akkurat ferdig med to år som styremedlem i hundeklubb - ooo freedom :P Neida, mye morsomt, mye frustrasjon, litt lærerikt og mye jobb. Man trekker pusten dypt mange ganger, glad jeg var med og skal ikke inn i noe styre igjen før jeg har glemt hvordan det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Jeg er akkurat ferdig med to år som styremedlem i hundeklubb - ooo freedom :P Neida, mye morsomt, mye frustrasjon, litt lærerikt og mye jobb. Man trekker pusten dypt mange ganger, glad jeg var med og skal ikke inn i noe styre igjen før jeg har glemt hvordan det var...

Huff da! *angrer* :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vært på skitur i kveld så nå slapper hundene fornøyd av :ahappy: Litt tungt med løssnø i starten, så settervimsen ble for en gangs skyld sliten og sov godt i bilen på tur hjem. Han sov virkelig godt også, for han sov seg igjennom at vi holdt på å havne i grøfta :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Nå har jeg brått på en måte sagt ja til å sitte i styret for noe... skummelt! Men blir sikkert koselig og lærerikt og da. Men kjenner at den angsten min for forpliktelser virkelig kommer opp i dagen nå! Må prøve å undertrykke den med en kopp kakao! Er vel kanskje flere her inne som sitter i styret for div. klubber og stiftelser, hvordan er det? (sikkert veldig forskjellig...)

Det er kjempelærerikt å sitte i et styre, spesielt dersom de andre er flinke folk :). Jeg ble kastet inn som sekretær i briardklubben bare noen måneder etter at jeg fikk min første briard - og duverden så mye jeg lærte. Og ved hvert valg har jeg åpenbart glemt hvor mye jobb det kan være, så jeg har sagt ja til å sitte i styret alt for mange ganger :lol:

Har vi vært ute på skitur, måtte jo utnytte forholdene mens de er bra - det er meldt varmt vær igjen til helgen *grrrr*. Deilig tur helt uten drama (bortsett fra at jeg måtte klatre over et digert tre som lå på tvers over veien :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Det er kjempelærerikt å sitte i et styre, spesielt dersom de andre er flinke folk :). Jeg ble kastet inn som sekretær i briardklubben bare noen måneder etter at jeg fikk min første briard - og duverden så mye jeg lærte. Og ved hvert valg har jeg åpenbart glemt hvor mye jobb det kan være, så jeg har sagt ja til å sitte i styret alt for mange ganger :lol:

Har vi vært ute på skitur, måtte jo utnytte forholdene mens de er bra - det er meldt varmt vær igjen til helgen *grrrr*. Deilig tur helt uten drama (bortsett fra at jeg måtte klatre over et digert tre som lå på tvers over veien :)

Ja det er vel sånn det gjerne er, at man glemmer hvor mye jobb ting har vært etter man er ferdig :P Spent på hvordan det blir iallefall.

Viktig å utnytte forholdene ja. Tror jeg skal ta med spark på tur i morgen jeg, og kjøre litt på isen. Tror nok Casper tåler det helt fint, og fristelsen er så stooor.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muh nettet mitt døde. 

Men yey, isisen flytter i løpet av en mnd, en løsning som blir mye bedre for både eier og meg, så får jeg bare krysse fingrene for at det blir bra for han og, at de oppsøker kunnskap fremover når ikke jeg kan "fikse" for dem når det er noe.  Blir uansett bra for eierne å få mer tid med han og jeg får bare mine egne å bruke tid og krefter på. 

 

Nuh ser jeg på gravity, på cmore, med zivapus på fanget og hundene strødd i sofaer. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...