Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

9 timer siden, Mud skrev:

Jeg styrer laaangt unna sånne mammasteder på Internett. Folk er jo klin gærne jo.  Og de avler prinser og prinsesser,  jeg har heldigvis avlet en god gammeldags rønner.  

Men noen ganger er jeg allikevel lei hele ungen og prøver å tvinge han til å se på tv eller spille playstation. 

Sånt kan man ikke si på sånne steder ,  selv om det aner meg at jeg er en helt normal mor :P 

Du, tro meg, jeg frekventerer *ikke* sånne sider - hvorfor skulle jeg det? Men en FB-venn hadde delt en side som så ut som home hacks, og det er jeg alltid interessert i. Inntil jeg oppdaget at det var en førstegangsmor som delte sine tips. Jeg sjekket en åtte-ti bilder for å se om det var bare baby-relatert, og det var det. Med ordentlig sure og nedlatende kommentarer på alle sammen om hvor dust hun var og hvor dårlig mor hun var. Type legge ut bilde av oppblåsbart svømmebasseng som tips til transportabel lekegrind for liten baby, og få mugne svar om hvor ****** dårlig idé det er når en har katter. Har alle katter da? Nei, jeg trukke det, skjønner du! Gud, jeg blei sint på hennes vegne. 

3 timer siden, Siri skrev:

Jeg sliter skikkelig med alle disse forkortelsene... det har ikke noe med alder å gjøre... ikke noe.. :aww:

Nei, forkortelser er vanskelige greier, ikke minst BHK, CK, HP, CK, BIS, RUBOB og BH.

Jeg har sovet 13 timer, og er fremdeles trøtt og sliten. Det blir nok moro med landsmøte i helga, når jeg skal være møteleder i tre dager. Jeg vet ikke en gang hvordan jeg skal komme meg opp i tide til møtet begynner, om jeg har så stort søvnbehov for tiden. Forbanna drittkropp. Eventuelt dritthode, jeg er usikker på hvor problemet ligger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Vet dere hva? Det er bare drittdommere på utstillinger i sommer :getlost: Kjøre 15 timer for å stille for Tanya Stockmari? Næh, trukke det gitt :lol: Og så har finnene tatt bort ene dagen i Oulu, så da utgår den også. Det er like lite aktuelt å kjøre 15 timer for en enkelt utstilling også. Bajs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, dere.

Jeg har vært litt utafor i det siste, så jeg var hos legen og tok blodprøver for en liten stund siden, og legen sa at hun tok kontakt hvis det var noe der, men at jeg ikke hørte noe hvis det ikke var noe. Og siden jeg henger på Sonen, så har jeg selvfølgelig kommet frem til at det er mulig jeg er gravid. :lol:  

Så dere kan tro jeg fikk angst da det kom brev i posten fra legen i dag. :ike: 

Det var bare lavt nivå D-vitamin. *PUH* Jeg var faktisk 75 % sikker på at nå kom det til å stå at jeg brygget på en baby-Tinkie-Musiker. Jeg må henge mindre her! :lol: 

 

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Å herregud, dere.

Jeg har vært litt utafor i det siste, så jeg var hos legen og tok blodprøver for en liten stund siden, og legen sa at hun tok kontakt hvis det var noe der, men at jeg ikke hørte noe hvis det ikke var noe. Og siden jeg henger på Sonen, så har jeg selvfølgelig kommet frem til at det er mulig jeg er gravid. :lol:  

Så dere kan tro jeg fikk angst da det kom brev i posten fra legen i dag. :ike: 

Det var bare lavt nivå D-vitamin. *PUH* Jeg var faktisk 75 % sikker på at nå kom det til å stå at jeg brygget på en baby-Tinkie-Musiker. Jeg må henge mindre her! :lol: 

 

Det ene utelukker ikke det andre vel?... :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Bare hvis legen ba labben om å sjekke akkurat det...

Det var en svært bredspektret prøve for å finne ut hvorfor jeg var sliten. Jeg er 95% sikker på at graviditet var en av tingene de sjekket ut. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Det var en svært bredspektret prøve for å finne ut hvorfor jeg var sliten. Jeg er 95% sikker på at graviditet var en av tingene de sjekket ut. :P

 

Jeg tar utvidede blodprøver rett som det er, for å sjekke vitamin og mineralinnholdet i blodet. Om jeg er gravid har aldri vært sjekket for :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tinkie skrev:

Å herregud, dere.

Jeg har vært litt utafor i det siste, så jeg var hos legen og tok blodprøver for en liten stund siden, og legen sa at hun tok kontakt hvis det var noe der, men at jeg ikke hørte noe hvis det ikke var noe. Og siden jeg henger på Sonen, så har jeg selvfølgelig kommet frem til at det er mulig jeg er gravid. :lol:  

Så dere kan tro jeg fikk angst da det kom brev i posten fra legen i dag. :ike: 

Det var bare lavt nivå D-vitamin. *PUH* Jeg var faktisk 75 % sikker på at nå kom det til å stå at jeg brygget på en baby-Tinkie-Musiker. Jeg må henge mindre her! :lol: 

 

:lol: Du, graviditet smitter ikke, må andre ting til :aww: 

men bra du fikk svar!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

:lol: Du, graviditet smitter ikke, må andre ting til :aww: 

men bra du fikk svar!

Åjaa, det tenkte jeg ikke på. Men Musikeren og jeg har sussa, da. OG holdt hender. :| SAMTIDIG! Er det ikke sånn det spres?

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aslan skrev:

:lol: Du, graviditet smitter ikke, må andre ting til :aww: 

men bra du fikk svar!

Den der tror jeg ikke på... jeg har fire venninner som ble gravide nesten samtidig! Så unger er smittsomt så... dog tror jeg jeg er immun :P 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, SFX skrev:

Nei, forkortelser er vanskelige greier, ikke minst BHK, CK, HP, CK, BIS, RUBOB og BH.

Noen forkortelser forstår man selvsagt automatisk :aww:. De er jo selvforklarende :aww: 

32 minutter siden, Tinkie skrev:

Det var bare lavt nivå D-vitamin. *PUH* Jeg var faktisk 75 % sikker på at nå kom det til å stå at jeg brygget på en baby-Tinkie-Musiker. Jeg må henge mindre her! :lol: 

Guuuuuu så kjedelig da.... Vi hadde håpet på noe juicy stuff her nå :lol: 

Har jeg spist kokt torsk m potetmos, ristede cashewnøtter, bacon, sukkererter og revet gulrot til. 

Jeg hadde forresten håpet at det var godt sparkføre her nå, etter gårsdagens snøfall, men neida, alt for mye grus. Får teste skiene oppi skogen i stedet da. Hundene TRENGER litt fysisk fostring nå. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Guuuuuu så kjedelig da.... Vi hadde håpet på noe juicy stuff her nå :lol: 

Vet du, jeg trodde kanskje jeg begynte å nærme meg at det ikke ville vært katastrofe med baby, men da jeg så brevet i postkassen kjente jeg at jeg bokstavelig talt ble gelé i beina og måtte anstrenge meg for å holde meg oppreist :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største problemet med å ta en gårdshund inn i stua på heltid; det er varm inne konstant :aww: 

Lyn er litt dum, mammadalten har enda tilgode å knekke koden om varmeregulering. Det er lov å gå ned fra senga eller sofaen for å legge seg ved de store, kalde vinduene om du holder på å koke :lol: 

image.thumb.jpeg.8ea4a7a537ce050442fa58d

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tinkie skrev:

Vet du, jeg trodde kanskje jeg begynte å nærme meg at det ikke ville vært katastrofe med baby, men da jeg så brevet i postkassen kjente jeg at jeg bokstavelig talt ble gelé i beina og måtte anstrenge meg for å holde meg oppreist :lol: 

:lol::lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Siri skrev:

Jeg har hørt at banker har minibank... evt kan man ta ut penger på butikk? Ellers er det da veldig rart å kreve kontantbetaling? Nå aner jeg ikke hva det er du skal betale da.... :lol:

Øyelysing og kneleddskjekk på puddelklubben :P

Fått øyelyst begge jentene samt PL-sjekk på Ali, Ali er fri på både øyne og knær, mens prinsesse Bolleboll (aka Leah) har fått y-søms-katarakt. Det hadde visst ingenting å si i forhold til avl, så lenge jeg ikke dobla det. Det har ingenting å si for henne, og det er jo det viktigste :ahappy:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, maysofie skrev:

Største problemet med å ta en gårdshund inn i stua på heltid; det er varm inne konstant :aww: 

Lyn er litt dum, mammadalten har enda tilgode å knekke koden om varmeregulering. Det er lov å gå ned fra senga eller sofaen for å legge seg ved de store, kalde vinduene om du holder på å koke :lol: 

image.thumb.jpeg.8ea4a7a537ce050442fa58d

Han der må være dobbeltgjengeren til min. Men min er lynskarp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til elsker jeg flexitiden min! Avsluttet jobbingen et par timer før tiden for å gå på ski med lilleboll før det ble helt mørkt. Seee så fint det var!

56b2323d585e5_2016-02-0315.47.25.thumb.j

(Mona ser ikke helt poenget med å stå i ro under fotografering. Man er jo på skitur, må vite!)

Glemte hodelykta hjemme, men det gikk akkurat. Mye lys fra byen i ettermiddag:)

56b233a553632_2016-02-0315.53.07.thumb.j

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hjørnesofa av den store typen, men sitter likevel alltid trangt! Symra legger seg bak meg hvis hun klarer å bore seg inn mellom min rygg og sofaen sin, og Pippin setter seg så tett inntil meg at jeg flytter meg stadig lengre inntil den ene vangen for å få plass til å puste.

Ok da, det er ganske koselig. Bevege på armene kan jeg da gjøre en annen gang.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bestått på første forsøk av medikamentregningseksamen. Håpte og trodde faktisk jeg skulle bestå. Kun 10 som sto, da, og 38 som ikke sto, så jeg er ikke alene. Lurer på hva jeg gjorde galt. Neste forsøk på onsdag, håper det går bedre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...