Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Takk for svar :) Vært kjekt å kunne trent litt med bråk og forstyrrelser nemlig. Får se om jeg gidder å kjøre hundebilen utover eller om jeg vil kjøre mer komfortabelt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Akkurat nå, Aslan skrev:

Hahah, ja, jeg har lest de selv. Jeg har en sokk i bilen med slike silica poser til å samle fukt. Blir mye fukt i bilen med hunder i Bergen :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HeleneFS skrev:

Haha, det var ikke meg altså, loooover.

 

Stemmer, reglen kom i 2015 rett før sommeren! Jeg var en av de som protesterte høylydt mot det, men vi har hatt hunder som både tisser og sloss inne, det er mindre hyggelig og vaskepersonellet har klaget intenst.

Ja, det er lov. Reglen er for å forhindre alle de som skal hilse folk velkommen med hunden, skjønner ikke greia jeg da, er bare 15 meter ut inngangsdøren så kan man hilse på hunden der..... Hunden lider ikke fordi den ikke fikk hilse på eieren 3 sekunder tidligere. Men jeg skjønner heller ikke de som skal stå utenfor sikkerhetskontrollen å kline, er vel ingen forskjell om man sier hadet i bilen eller foran sikkerhetskontrollen. De to minuttene gjør virkelig ingen forskjell fra eller til.

Det er svært liten sjanse for å bli kastet ut med hund, men hvis du møter på den ENE kollegaen min så får du tilsnakk. Han fotfølger deg ut også, og vi mobber han for det, for han engasjerer seg alt for mye i den saken. Regelrytter... tror han drømmer om å være politi eller noe, så vi kødder om at han heller må bli vekter.

 

Ugh, så irriterende når folk som ikke har kontroll på bikkjene sine drar de med slik :no: Hund innendørs = haukeøyne for markering og tissing og kort bånd! Ikke at jeg har noe voldsomt behov for å ha med Thorvald inn på flyplass i tide og utide, men iblant er det praktisk, f.eks. når det potensielt kan bli varmt å vente i bilen og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Malinka skrev:

Usj, god bedring! Jeg er glad for at min ryggvondt stort sett går fort over i løpet av få dager. Og at guttungen er stor nok til å gjøre det meste for meg. Han er tross alt bare få mnd unna 17 år...... Og siden min mor fikk slå seg løs med rydding her i går så er det mye finere her enn vanlig. Det er ganske avslappende! :D 

Jeg er sjeldent så plaget jeg da. Greit, jeg har kronisk bekkenløsning,  men jeg pleier å kunne kle på meg etc liksom :P

Posen er 5, så han fikser strengt tatt det meste selv. Når han må :)

God bedring til deg også !

 

Leste Historie -bladet for A som nattalektyre og han sovnet midt i en fascinerende artikkel om lav og tang som mat. Nesten så jeg på prøve å lage noen av oppskriftene.  Feks tangvafler :lol:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Okay, da forventer jeg full vår fra 1. mars :aww: Du får nyte årets siste vinterdag i morgen, Siri, får nå kommer våren med varmegrader, mygg og pollen :P 

Legg til orm, veps, fluer, knott, klegg, flått, hjortelusfluer.... :P. Og bare for å ha sagt det: Jeg gidder ikke å høre ETT ENESTE ORD om det dårlige været, alle insekter, ormer etc fra dere sommerelskere fra 1. mars og til vinteren kommer igjen. Ikke ETT ENESTE ORD !!!!! 

25 minutter siden, JeanetteH skrev:

...har jeg gjort noe jeg egentlig ikke trodde jeg skulle gjøre på ett år til. Men den gamle er "nedgradert" så jeg kan begynne bruke mest mulig energi på Murphy og legge ett godt grunnlag på henne. Så Talli er nå påmeldt til Rally stevne :o 

Du begynner å bli gammal, Jeanette... eller - det har du jo vært alltid egentlig, det hadde jeg glemt :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siri skrev:

Du begynner å bli gammal, Jeanette... eller - det har du jo vært alltid egentlig, det hadde jeg glemt :aww:

:lol: Og enda eldre skal jeg bli. Hvordan skal dette gå :huh::icon_cry:

Akkurat nå, Pixie skrev:

Jøss, Europris skal begynne å selge ProPlan? 

:lol: jeg la merke til det selv her om dagen. Da konkluderte jeg med at förbytte mitt var helt korrekt og "seriøsiteten" til det merket var borte for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Siri skrev:

Legg til orm, veps, fluer, knott, klegg, flått, hjortelusfluer.... :P. Og bare for å ha sagt det: Jeg gidder ikke å høre ETT ENESTE ORD om det dårlige været, alle insekter, ormer etc fra dere sommerelskere fra 1. mars og til vinteren kommer igjen. Ikke ETT ENESTE ORD !!!!! 

Jeg klager om det er dårlig vær jo, sommeren skal være fin og varm og lys den :aww: Sånn utover det, så har jeg ikke problemer med veps, fluer, knott, klegg, flått eller hjortelusfluer (flått og hjortelusfluer er ekle, men ikke ekle nok til å ødelegge sommeren for meg :P ). Ikke huggorm heller. Gleder meg til sommeren jeg! 

Men Siri. Det er ikke sommer fra 1. mars altså. Vi skal ha en vår mellom vinter og sommer, vet du :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldigveldig til vår og sommer jeg. :bananas:

Men akkurat nå kjeder jeg meg. Kanskje jeg skal begynne med en burde, vaske dusjkabinettet for eksempel, for da kommer jeg sikkert på noe jeg har mye mer lyst til å gjøre, og så kjeder jeg meg ikke lenger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol: Og enda eldre skal jeg bli. Hvordan skal dette gå :huh::icon_cry:

Det er jo bare trist.... veldig trist... :icon_cry:

7 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol: jeg la merke til det selv her om dagen. Da konkluderte jeg med at förbytte mitt var helt korrekt og "seriøsiteten" til det merket var borte for min del.

Ja, jeg skal innrømme at jeg himlet litt med øynene da jeg så alle ProPlan-sekkene der her om dagen :lol:

5 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg klager om det er dårlig vær jo, sommeren skal være fin og varm og lys den :aww: Sånn utover det, så har jeg ikke problemer med veps, fluer, knott, klegg, flått eller hjortelusfluer (flått og hjortelusfluer er ekle, men ikke ekle nok til å ødelegge sommeren for meg :P ). Ikke huggorm heller. Gleder meg til sommeren jeg! 

Til å være så gammel som du er, synes jeg du er naivt optimistisk :P

5 minutter siden, 2ne skrev:

Men Siri. Det er ikke sommer fra 1. mars altså. Vi skal ha en vår mellom vinter og sommer, vet du :P 

Ja, jeg vet det jeg, men det virker ikke helt som dere værklagere innser det... og at det gjerne kommer snø den 17.mai :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Livet byr på nok en berikelse. Jeg ble tante til ei jente i går. Har nettopp snakket med den nybakte mammaen som kunne meddele at det virkelig er fantastisk. Har fått et bilde og om et par dager skal jeg treffe henne.:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Siri skrev:

Til å være så gammel som du er, synes jeg du er naivt optimistisk :P

Jeg foretrekker å kalle det positiv :aww: 

7 minutter siden, Siri skrev:

Ja, jeg vet det jeg, men det virker ikke helt som dere værklagere innser det... og at det gjerne kommer snø den 17.mai :P

Nei, vi bor ikke på Svalbard, så det skal ikke komme snø på 17. mai. Jeg tror det har skjedd 2 ganger på de 42 årene jeg har levd, så det er ikke noe som "gjerne skjer" her jeg bor heller :P 

-- 

AN planlegger jeg morgendagens tur til Ullevål, og vurderer om jeg ikke skal komme et kvarter seinere enn jeg burde, siden de stort sett er minst et kvarter forsinka allikevel. Jeg har ikke time før kl. 11, men skal være der og ta blodprøver kl. 10, så de rekker å analysere noe av det før timen, men jeg pleier aldri å komme inn når jeg skal, så det kan da ikke være veldig stress å være der kvart over 10 i stedet for kvart over 9? For nei, jeg gidder ikke å kjøre bil inn når jeg har månedskort på kollektivtrafikk :aww: 

På vei hjem skal jeg hente Rebella, så skal hun være noen dager hos oss igjen. Datterbarnet gleder seg, jeg syns egentlig det holder med 3 hunder for en stund :P Men datterbarnet tar mer enn gjerne jobben med den, så da klager jeg ikke :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Krutsi skrev:

Herregud akkurat nå kunne jeg ha gitt naboen min hva som helst han ville ha.. Komme hjem med lei unge, i kjempe dårlig form selv, sent, til nybrøyta gårdsplass :heart: og det har kommet  litt snø også.. 

 

Også fikk du besøk av Thorvald :D Igjen! Han tror vel snart at vi skal gi ham til deg :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...