Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, 2ne skrev:

Det hadde jeg ikke trodd. Jeg var helt sikker på at Freddy Kalas kom til å vinne. Jeg mener, En godt stekt pizza kom på 3.dje plass i fjor, og Freddy Kalas er jo bra i forhold til Staysman og Lazz :lol: 

Ikke jeg heller! Jeg trodde virkelig Freddy var en sikker vinner.. Men tydelig har målgruppen til Freddy et kalas og ikke er helt tilstede i kveld :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Akkurat nå, 2ne skrev:

Det hadde jeg ikke trodd. Jeg var helt sikker på at Freddy Kalas kom til å vinne. Jeg mener, En godt stekt pizza kom på 3.dje plass i fjor, og Freddy Kalas er jo bra i forhold til Staysman og Lazz :lol: 

Skrekk og gru, det hadde jeg fortrengt! :lol:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Vurderer å gå å legge meg snart. På en lørdag! :blink:

 *går å sjekker feber* 

Er ikke det innafor? Jeg pleier aldri å være så sent oppe jeg.. Eller, det er unntakene i alle fall..

nå er jeg sent oppe fordi jeg fant ut at jeg skulle i det minste få med meg hvem som vant når jeg hadde brukt hele kvelden på gnålet :P ellers hadde jeg lagt meg for ei god stund siden.. 

-----

ellers ler jeg så jeg griner av mamma.. Mamma og pappa har soverom rett ved siden av stua, og de har lagt seg mens jeg og Linni sitter på stua og spiser kveldsmat.. Plutselig begynner mamma å kjefte på at linni må gå ut og at hunden til mamma må hysje.. Så jeg spør henne hva i alle dager hun babler om.. 

Jo, linni måtte gå ut fordi hunden hennes knurret.. Men så viste det seg at det var aldri hunden hennes som knurret, men pappa som hadde prompet.. :lol::lol: 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Jo, linni måtte gå ut fordi hunden hennes knurret.. Men så viste det seg at det var aldri hunden hennes som knurret, men pappa som hadde prompet.. :lol::lol: 

Det er mulig jeg har litt enkel humor, men :lol::lol::lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

 

Det er mulig jeg har litt enkel humor, men :lol::lol::lol: 

Da er vi i så fall 2, så tårene mine har trillet lenge nå.. Såpass at mamma at bedt meg om å gå og legge meg :lol: 

bikkja knurret nå nettopp og mamma sa "hysj".. Og så spurte jeg om hun var sikker på at det var knurring nå.. "Var det ikke det? Var det far din som snorket?" Og så vekker hun pappa for å spørre om han hadde snorket til :lol: 

mamma i døsig tilstand et virkelig underholdning :lol::lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
8 minutter siden, Krutsi skrev:

Er ikke det innafor? Jeg pleier aldri å være så sent oppe jeg.. Eller, det er unntakene i alle fall..

nå er jeg sent oppe fordi jeg fant ut at jeg skulle i det minste få med meg hvem som vant når jeg hadde brukt hele kvelden på gnålet :P ellers hadde jeg lagt meg for ei god stund siden..

Jo, innafor er det helt sikkert. Men vanligvis så pleier det å gå opp mot en time til for min del. 

Er vel sånn det skal være fremover :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Er ikke det innafor? Jeg pleier aldri å være så sent oppe jeg.. Eller, det er unntakene i alle fall..

nå er jeg sent oppe fordi jeg fant ut at jeg skulle i det minste få med meg hvem som vant når jeg hadde brukt hele kvelden på gnålet :P ellers hadde jeg lagt meg for ei god stund siden.. 

-----

ellers ler jeg så jeg griner av mamma.. Mamma og pappa har soverom rett ved siden av stua, og de har lagt seg mens jeg og Linni sitter på stua og spiser kveldsmat.. Plutselig begynner mamma å kjefte på at linni må gå ut og at hunden til mamma må hysje.. Så jeg spør henne hva i alle dager hun babler om.. 

Jo, linni måtte gå ut fordi hunden hennes knurret.. Men så viste det seg at det var aldri hunden hennes som knurret, men pappa som hadde prompet.. :lol::lol: 

 

1 time siden, Siri skrev:

 

Det er mulig jeg har litt enkel humor, men :lol::lol::lol: 

:lol::lol::lol: Jeg også, men det visste jeg fra før.  

Jeg har hørt på MGP jeg også, og synes igrunnen vinneren var den beste sangen selv om den ikke var fantastisk akkurat. MGP var grei bakgrunnsstøy til strikking, nå har jeg telt masker og tegnet opp mønsteret og styrt i hele kveld, men nå ble det jaggu riktig også. Arbeidskrevende å være så sta at man ikke vil bruke mønster men strikke etter bilder.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til skulle man vært født uten spontan genet - is i magen har jeg virkelig ikke når det er noe jeg har bestemt meg for. 

Bestilte meg telt i januar, greit nok det at det skal være av kvalitet, men det kostet jo 3000 kr... og nå vettu, bedre telt enn det til bare en tusen lapp... :icon_cry:

 

men så kom jeg på at der jeg kjøpte teltet er 365 dager returrett... så nå skal det spares 2000 kr :innocent: så kommer sikkert det samme på tilbud til kun 500 om ei uke :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kristin_nord said:

Av og til skulle man vært født uten spontan genet - is i magen har jeg virkelig ikke når det er noe jeg har bestemt meg for. 

Bestilte meg telt i januar, greit nok det at det skal være av kvalitet, men det kostet jo 3000 kr... og nå vettu, bedre telt enn det til bare en tusen lapp... :icon_cry:

 

men så kom jeg på at der jeg kjøpte teltet er 365 dager returrett... så nå skal det spares 2000 kr :innocent: så kommer sikkert det samme på tilbud til kun 500 om ei uke :lol:

Hvor hvor hvor? Ute etter telt selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kristin_nord said:

outnorth, hehe. det er bare 2 manns da (: men det er stort nok til meg hvertfall, de er ikke på lager før i mars da, men der er vi jo snart ;)

Skal nok få klemt meg inn i et to-manns jeg og! Takk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mokken skrev:

Skrekk og gru, det hadde jeg fortrengt! :lol:

Det var egentlig ikke det verste, vi veit Norge er full av harry folk som liker sånn musikk, liksom. Men Tor og Bettan kom på 4.plass med låta si. Det kan jo ikke være av noen annen grunn enn at de har vært med i MGP mange ganger før? :lol: 

--

Jeg venter på den varme våren vi skulle få jeg. 11 minusgrader er skikkelig unødvendig :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg våken mens samboern fortsatt ligger og sover.... Og det er fordi vi har flyttet ned til mamma og pappa for noen uker, jeg ligger ytterst i senga og hunden tror det gjelder andre regler her. Jeg våknet av et vått hundekyss på truten og nesa... Hjelper ikke å gi streng beskjed til dyret om å gå og legge seg når jeg er så våken at jeg ikke får sove igjen, så da stod vi opp, da. 

Kanskje kaffe hadde vært noe?

Vi sjekka innom hjemmet vårt i går, hvor badet vårt nå har blitt revet ut og gjøres klart til gjenoppbygging. På toalettet hvor vi hadde lekkasje var gulvet svart. Fy f. Jammen bra det er betong under og at vi får fikset dette nå. Æsj! I tillegg var det visst ingen bjelker bak den ene veggen, men flisene var murt rett oppå en svær plate... Det er altså så mange snåle, dårlige løsninger i dette huset når man går det etter i sømmene! Lurer på hva folk før oss egentlig har tenkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Sovnet rundt midnatt, og våknet ca 09.15. Herlig å sove litt ekstra innimellom :wub:

I dag skal jeg til en turløype ute på Karmøy siden det er mange år siden jeg var der sist.

Og så må jeg bruke opp drivstoffet jeg har betalt for før jeg leverer bilen tilbake til min "kjære" eks i morgen kveld. Så da blir det vel søndagstur type Karmøy rundt samtidig... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Symra&Pippin skrev:

:lol::lol::lol: Jeg også, men det visste jeg fra før.  

:teehe:

3 timer siden, Mud skrev:

Ser på grand Prix vi . Har bare sett en låt hitill og den var så sinnsyk at vi digget den :P

Det smerter meg å innrømme det, men egentlig var den litt kul da jeg hørte den andre gangen :lol: 

2 timer siden, 2ne skrev:

Jeg venter på den varme våren vi skulle få jeg. 11 minusgrader er skikkelig unødvendig :aww: 

Du, vi er fortsatt i februar - det er ikke vårmåned det :aww: 

Sitter jeg og venter på at sola skal trenge gjennom det urtynne skydekket her... men jeg tror kanskje ikke jeg skal holde pusten mens jeg venter. I dag skal jeg være sosial med Willy, så da blir det ikke noen langtur på ski for Yasmine slik jeg egentlig hadde tenkt. Nå er jeg ikke sikker på at Willy synes at det er nødvendig med sånn sosialt samvær, men jeg får så dårlig samvittighet av å forlate ham for å dra på tur med Yasmine, så da må jeg liksom - for min egen del i hvert fall - bruke litt tid med ham også :D. Tror at vi, om sola dukker fram, skal ta oss en "langtur" ute på jordet og sette oss i sola sammen :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Line skrev:

Nå også sønner av Odin. Hva blir det neste? Odins barnebarn?..

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Odins-Sonner-ble-sendt-hjem-i-Drammen-8374540.html

Må jo bli Odins koner. Han får jo ingen sønner uten å ha minst ei kjærring ...

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...