Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei, sonen!


Tyttebæra
 Share

Recommended Posts

Hei!

Har lest en del på forumet da jeg synes det er mange interessante og lærerike innlegg her. Tenkte det nå var på tide å få ut fingeren og begynne å delta litt. :icon_redface:

Jente med stor fascinasjon for terriere her (åpenbart kanskje :P). Alltid vært svært hundeinteressert, men hadde aldri hatt noen interesse for terriere (mente de var umulige hissigpropper), før jeg ble godt kjent med en jack russell terrier. Det var vel han som fikk meg til å tryne ganske hardt i gruppe 3. :lol: Kulere og gladere hunder med mer personlighet og evne til å gi eier grå hår skal man lete lenge etter.
Har nå hatt terrier siden jeg kjøpte min første hund som 16-åring, og har gjort litt forskjellig innen både hundesport og jakt. Pr. i dag har jeg bare en hund, nr. 2 er under planlegging, men tiden får vise når neste kommer i hus.

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten alle sammen.:)
 

På 30.1.2016 at 10:51 AM, HeleneFS skrev:

Hei og velkommen! Selv var Cairn Terrier min hjerterase i flere år, digget de selvsikre og selvstendige hundene. Men pga samboerens allergi har gått vekk ifra den nå, kanskje en gang i fremtiden :)  .

Så leit, håper det ordner seg en gang da. Cairn er ikke en av de terrierne jeg kjenner best til, men de jeg har møtt har vært veldig trivelige. Var bla. ei svart (brindle?) tispe som sjarmerte meg i senk en gang. :wub:

 

På 30.1.2016 at 11:33 AM, Malamuten skrev:

Velkommen hit :) Jack russel (eller parson som jeg liker best) er skikkelig kule hunder :) Hvilken hund har du nå og hvilken rase planlegger du som neste? :) 

Jack og parson er veldig kule, ja.  Begge står ganske høyt på listen over småterriere jeg kan tenke meg en gang i framtiden. :)

Har glatthåret fox terrier nå, en svært bestemt og kreativ frøken som man aldri har en kjedelig dag sammen med. :ahappy: Neste rase er et godt stykke fram i tid og avhenger av litt forskjellig, så avventer enda med å snakke så høyt for ikke å jinxe. :P

23 timer siden, Lunatic skrev:

Velkommen! Hvilken terrier har du? Lag gjerne en tråd under "Min hund", så vi kan få se masse bilder! :D 

Skal ikke se bort fra at det dukker opp en tråd med litt bilder etter hvert. :)
 

19 timer siden, Snøfrost skrev:

Velkommen hit!
Jeg har alltid likt terriere selv om jeg aldri har hatt en selv. Liker væremåten til de fleste rasene godt og kunne tenkt meg en, men pr i dag holder det med Siberians :) 

Tror siberians hadde kledd en terrier altså. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...