Gå til innhold
Hundesonen.no

Her er vi :)


icsiko
 Share

Recommended Posts

 

25 år gammel sørlandsjente som endte opp i Oslo med samboer, baby og verdens beste Siko :D 

Siko er en 1,5 år gammel Golden Retriever som vi adopterte da han var 10 mnd gammel. Man kan aldri vite helt sikkert hva man får som omplasseringhund, men her har vi virkelig fått en helt fantastisk gullkump (selv om han er en tulling som spretter rundt som en duracellkanin når vi treffer andre hunder:innocent:)! Siko er snill og trofast turvenn som har vært med meg på daglige utforskningsturer i skog og fjell gjennom hele graviditeten, til og med på fødselsdagen da jeg gikk rundt med rier. Da var det en forundret hund som stirra rart på meg og lurte fælt på hvorfor vi tok pause nå igjen:blink:. Etter at lillegutt kom til verden og jeg må ha med han i vognen blir det desverre bare fortausturer i hverdagene hvor hundeparken blir flittig brukt, mens skogsturene blir i helgene. Litt kjedelig syns både hund og eier, men sånn er det vel for alle i denne perioden? 

 

Vi meldte oss inn her for å få litt tips og inspirasjon fra andre hundeeiere. Kanskje vi får oss noen nye turvenner også?:)

IMG_1484.JPG

12508795_1203341116361873_4207126943435324892_n.jpg

11137131_1138401422855843_7296579188581976452_n.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@icsiko Velkommen hit, flott hund dere har :wub: Ikke at det gjør noe å traske litt gatelangs heller, men om du leter etter alternativer så kjenner jeg flere med små barn som bruker babybjørn bæresele på magen og som er veldig fornøyd med den. Da kommer de seg akkurat dit de vil, når de vil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...