Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Letohallen 23-24 januar


Monab88
 Share

Recommended Posts

Murphy BIR valp 

12549021_10156455369680072_2305771742210

Skessa- Excellent

Talli - BIM og BIR veteran (Talli ser svak ut i ryggen, men for tiden er hun faktisk overtrent i bakparten og den er "overdimmoensjonert... sykt men sant.)

12633735_10156456736130072_7111284671602

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ganske fornøyde i dag også :)

25 påmeldte bernere (10 av de championer), Nora ble beste tispe og BIM, Jäger ble 2 beste hannhund og PyttPytt ble 3 beste hannhund:ahappy:

Stilte også en bernervalp som ble BIR  av 10 valper!

 

BIR og BIM bilde av Jäger og Nora fra i går, tatt av JeanetteH :)

FB_IMG_1453578879578.thumb.jpg.fa3ef3d5f

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstillingshunden min er tilbake og var helt fantastisk morsom å stille på lørdag! Vant championklassen og blei slått av en flott veterantispe på 8 år i beste tispeklasse. Vår kjære Raiden (som alltid føler han bør være kjæreste til knertis, hehe) blei BIR og tok sitt første cert! 

Min morsomste opplevelse på utstilling noensinne fant også sted: Dommeren tok pause, jeg ropte "alle inn!!!" og brått var det nærmest som en shiba flashmob fant sted, der vår røde brigade på 5 shibaer storma ringen, styrtøvde i 4 minutter, og storma ut igjen da jeg så dommeren komme. :lol: 

Jeg var også "innkaster" i de tre første oppsamlingsringene, og løp for å hente både aussien, berneren og en av de små terrierne. :D 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva ble nr 1 i champion og 3 beste tispe :) Det burde hun ikke blitt :teehe: Jeg har ihvertfall lært at man går ikke 13 km på ski før en utstilling, makan til daff bikkje a gitt :lol: Så mange unge og freshe staffer det er så kommer gamla som daffer rundt i ringen og plasserer seg :wub: For første gang fikk vi på kritikken at hun mangler pels bak, ehm bikkja er fullstendig nedrøyta og ser ut som en elg bakfra :whistle:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIR på Murphy i dag også. Og for første gang kjente jeg litt på skuffelsen av å ikke bli plassert i gruppen med henne :P Jeg syns liksom hun er bedre enn det. Men sånn er det nå :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, JeanetteH skrev:

BIR på Murphy i dag også. Og for første gang kjente jeg litt på skuffelsen av å ikke bli plassert i gruppen med henne :P Jeg syns liksom hun er bedre enn det. Men sånn er det nå :lol: 

Så dere i gruppa akkurat idet dere kom løpende rundt, og ja, hun er LEKKER! (Og så stor plutselig! :blink: )

På 23.1.2016 at 3:09 PM, Shlush skrev:

Phoenix debuterte som junior og slo til med BIR :-) står og venter på gruppa nå. Gøy 

Sto utenfor oppsamlingsringen med BIR shiba og så dere komme inn. Kjente ikke igjen hunden, og nå skjønner jeg hvorfor, men tenkte at han var flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SandyEyeCandy skrev:

Så dere i gruppa akkurat idet dere kom løpende rundt, og ja, hun er LEKKER! (Og så stor plutselig! :blink: )

Sto utenfor oppsamlingsringen med BIR shiba og så dere komme inn. Kjente ikke igjen hunden, og nå skjønner jeg hvorfor, men tenkte at han var flott!

Så gøy :-) Litt synd han ikke ble plassert i gruppa da, det hadde vært gøy. Men men :-) og litt kjipt at han ikke fikk certet pga brukskravet, men kommer flere muligheter. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...