Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefører.no - utstyr til både hund og fører


Recommended Posts

Hei, Sonen-folk! :D

Vi tenkte det var på tide å introdusere dere for Hundefører.no, en nettbutikk med fokus på både hund og fører. Dere vil finne et bredt utvalg av utstyr til hund, slik som seler, halsbånd, godbiter og ikke minst - leker. Videre har vi et stort utvalg av hundeførerklær, dvs treningsvester, lommer, godbitposer, bukser og jakker. Ta gjerne en titt, og er det noe dere lurer på så ta gjerne kontakt her eller skriv til mail@hundeforer.no :)

Som en liten velkomsthilsen til dere, så får alle 10% rabatt (gjelder ikke varer som allerede er på tilbud) når dere bruker rabattkoden "hundesonen" ved utsjekk. Vi lar denne rabattkoden fungere i 14 dager, altså til og med 04.02.16!

Fast fraktpris på 99,-, fri frakt over 1000,- og om du bor i Lillehammer-traktene så er det bare å komme å hente selv. Velg da "hentes på lager" ved utsjekk. Kan også være behjelpelig med levering, men da etter avtale :)

----->  www.hundefører.no

Lik oss gjerne på facebook www.facebook.com/hundeforer :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå har vi endelig fått inn de nye buksene til Arrak! Knallfine og super behagelige! På grunn av stor pågang er produsenten utstolgt for enkelte størrelser nå, derfor er det noen hull i lageret vårt. Men vi får tak i mer om kort tid :)

---->  http://www.hundeforer.no/products/arrak-stretch-bukse-dame-forest-brown

56d5c35e14b18_PerChristian.thumb.jpg.06656d5c35cf2191_PerChristian1.thumb.jpg.1856d5c35d733d8_PerChristian2.thumb.jpg.83

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
2 hours ago, Tonje said:

Båndet burde vært mye lengre enn 1,20 synes jeg da, 5m hadde vært bra. De bør også ha med hvor mange kg snella er ment for. Hadde dette vært på plass hadde jeg skaffa meg en :) 

Båndet er 120 + det som er utenfor hele tiden. ? Passer veldig godt for de som har hunder som løper på siden / tett på, da du slipper å få båndet hengende. 

De har ikke satt noen kg grense for hva snella klarer, men den er testet på mange ulike raser, blant annet malamute, uten at snella er blitt ødelagt/skadet. 

 

2 hours ago, Kangerlussuaq said:

Relativt kult, håper noen kan komme med en omtale av produktet! Dette blir jo ala deg jeg heimsnekra med det gamle baggenbeltet og en fleksiline. Har den en stoppfunksjon?

Niks, ingen stoppfunksjon! Og med tanke på den korte lengden er dette etter min mening kun positivt. Det gjør snella mer robust ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
På 3.5.2016 at 10:36 AM, Mons skrev:

Tok litt lenger tid en forventet, men nå er buksene på lager! :)

----> http://goo.gl/7X7QNR

STRETCHBUKSE HUNDEFØRER.png

Digger de! Men hvordan er de i størrelsen? Jeg er lang og tynn(186cm) så det er litt vesentlig at de er lange nok i beina, uten at de ser ut som telt ellers. Hos Stormberg kan jeg kjøpe bukser i S, da de som regel er ekstra lange i beina.

RED:Fant måletabell. Tror 38 ville passet best kanskje. Vet du når du evt. får inn det? Så du bare hadde i 40.

RED 2: Ser at en annen nettbutikk fører samme buksa. Der ser den annerledes ut på bildet tatt i skogen. Hvordan er fargen egentlig? Er den rosarosa, eller litt mer mørk rosa?
Arrak Damebukse Rosa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sprettballen said:

Digger de! Men hvordan er de i størrelsen? Jeg er lang og tynn(186cm) så det er litt vesentlig at de er lange nok i beina, uten at de ser ut som telt ellers. Hos Stormberg kan jeg kjøpe bukser i S, da de som regel er ekstra lange i beina.

Klarte ikke å laste opp bildet her på forumet, så la ut på produktet i beskrivelsen -- http://www.hundeforer.no/products/arrak-stretchbukse-dame-rosa 

Der ser du cm mål. Størrelsene C og D er de som gjelder buksen, henholdvis Livet og Benlengde (innvendig, skrittet og ned).

Ser at jeg i samma slengen klarte å fjerne alle varer fra lageret, så må ta en liten varetelling i farta her :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Sprettballen said:

Digger de! Men hvordan er de i størrelsen? Jeg er lang og tynn(186cm) så det er litt vesentlig at de er lange nok i beina, uten at de ser ut som telt ellers. Hos Stormberg kan jeg kjøpe bukser i S, da de som regel er ekstra lange i beina.

Kan også legge til at erfaringsmessig så ser jeg på buksene som relativt normale i lengden. God lengde og ikke utpreget kort. Men du kan jo måle deg, og se. De kan bestilles med lengre ben også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sprettballen said:

Jeg måler 86 rundt hoftebeina(der jeg pleier å ha buksene), vet ikke om det er riktig plass å måle. Fra skrittet til hæl måler jeg 90cm.

Da trenger du nok størrelse 34 i Long versjonen. Den er 90 i livet og 84 i innerbenlengde :) 

Da vil nok buksen ligge pent på skoen. Vi bestiller opp flere bukser i morgen, så ønsker du at jeg skal ta med en slik til deg så er det bare å rope ut! Trenger da i såfall hvilken farge du ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mons skrev:

Da trenger du nok størrelse 34 i Long versjonen. Den er 90 i livet og 84 i innerbenlengde :) 

Da vil nok buksen ligge pent på skoen. Vi bestiller opp flere bukser i morgen, så ønsker du at jeg skal ta med en slik til deg så er det bare å rope ut! Trenger da i såfall hvilken farge du ønsker. 

Blæh, nå ble jeg usikker. Fant den i 38 på en annen nettside og bestilte der. Kan jo avbestille så klart. Jeg skjønner ikke helt hva de mener med "stuss". Noen sa til meg at det var å måle der man er bredest, over rumpa, og hvis det stemmer, så passer jeg inn i en 38. Så det kommer jo an på hvor de mener man skal måle. De 90cm i innerbenlengde er jo min reelle lengde. Man har jo normalt sett ikke buksa på seg som ei truse helt opp i skrittet(jeg har hvert fall ikke det) og ikke så lange buksebein at jeg nesten tråkker på de. Men æsj så usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sprettballen said:

Blæh, nå ble jeg usikker. Fant den i 38 på en annen nettside og bestilte der. Kan jo avbestille så klart. Jeg skjønner ikke helt hva de mener med "stuss". Noen sa til meg at det var å måle der man er bredest, over rumpa, og hvis det stemmer, så passer jeg inn i en 38. Så det kommer jo an på hvor de mener man skal måle. De 90cm i innerbenlengde er jo min reelle lengde. Man har jo normalt sett ikke buksa på seg som ei truse helt opp i skrittet(jeg har hvert fall ikke det) og ikke så lange buksebein at jeg nesten tråkker på de. Men æsj så usikker!

Skal ikke være så lett, da vet du! :P

Men da vet du i hvertfall at de finnes i en lengre versjon, så skulle ikke den du bestilte nå passe så kan man alltids ordne en som er lengre i bena :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mons skrev:

Skal ikke være så lett, da vet du! :P

Men da vet du i hvertfall at de finnes i en lengre versjon, så skulle ikke den du bestilte nå passe så kan man alltids ordne en som er lengre i bena :)

Ja, det er greit å vite :) Worst case, så kan jeg bare sende den tilbake. Er det noe forskjell i pris på om du velger med lengre bein?

Hvordan er beinmålene på den i str 38 med ekstra lange bein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sprettballen said:

Ja, det er greit å vite :) Worst case, så kan jeg bare sende den tilbake. Er det noe forskjell i pris på om du velger med lengre bein?

Niks, 799,- for begge typer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...