Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaring med syk/forkjølet fugl?


Guest Yellow
 Share

Recommended Posts

Har en liten fugl her som er skikkelig pjusk, som jeg fant ute tidligere i dag. Ser ut som fuglen tar store åndedrag og kommer en liten lyd hver gang, ikke piping direkte, virker nesten mer som det er nebbet egentlig som lager lyden, men normalt puster denne jo ikke.

Har kviknet litt til etter etapar timer i varmen, fått i fuglen etpar dråper med vann og nå sover den på oppvarmet rom i fred. 

Har hakket opp noe frø, men tror ikke mat er interessant med det første akkurat, men har hatt flere runder med avføring så tror ikke det er lenge siden den fikk noe i seg da? 

Tenkte å se an om den kommer seg av seg selv på denne måten, synes jo det er betryggende at den virker mer kvikk bare etter noen få timer hvertfall, men bekymret for den pusten, da. Er det håp om at det kan være forkjølelse som kan gå over av seg selv med hvile og varme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte fuglehjelpen tidligere i dag og ble oppringt igjen nettopp og fikk snakket med en veldig hyggelig mann der. Dessverre døde fuglen i søvne mens jeg så på, så fredelig at jeg var veldig usikker på om den sovnet tungt eller faktisk sovnet inn. Finnes vel ikke noen bedre måte å dø på enn det, som jo er en trøst. :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...