Gå til innhold
Hundesonen.no

hunden min halter


Anna.
 Share

Recommended Posts

Hei. Mon labrador har haltet på venstre frambein siden i går. Har sett på det og det er helt rødt. Tror det er våteksem, og noen har sakt til meg at det hjelper med potetmel. Så tok på det ett par ganger i går. Men i dag var det heller verre. Nå ser haltingen veldig ille ut, og han går mer på 3 bein enn på fire. Når han står eller sitter løfter han opp poten. Min egentlige energibunt av hund som elsker lange turer har jeg ikke turt og gi mer enn lufteturer. I går fikk han ikke mer en minimini ca 1 km. I dag har vi bare gått ut så han har fått gått på do. Fordi jeg ser han ikke klarer mer. 

Har dere noen tips som kan funke, hver så snill og si det. Villig til å prøve alt som kan hjelpe. Blir trist bare av å se på han! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, roxie88 skrev:

Veterinær! Han kan ha en betennelse i såret i foten. Ikke ha på mer potetmel iallefall... Ring veterinærvakta.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har prøvd men de sa at siden det var søndag så tok de kun de som trengte veldig hjelp. De sa vi skulle ringe på nytt i morgen. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...