Gå til innhold
Hundesonen.no

Albert krøllbert og løvebarnet Bob Hund


tmp
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

I dag har hundene vært med på jobb, og guri som jeg ønsket de kunne vært det litt oftere!!Men det er desverre bare sånn jeg kan gjøre søndager når ingen andre er der :/  Finfin dag med sol og vind i håret, så en liten rusletur i byen og softis ble det også :-)

DSC_0020_1.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Denne tråden må nå også inkludere familiens nykomling Bob Hund, som er valp etter vår Albert. Han har bodd hos oss 1,5 mnd nå og er blitt godt husvant den lille geskeftlige rakker'n.

Albert var jo i starten mildt sagt skeptisk til krapylet og skjønte nok ikke rekkevidden av den lille romanen fire mnd før :P

Det har gått seg til sakte men sikkert og nå er han blitt kjempeflink! Fremdeles kan han oppføre seg litt "sur gammel gubbe" i blandt, men det er så godt å se hvordan de har tilpasset seg hverandre. Sånn smått med lek har begynt å vises også. Tror nok han blir å se han som en ressurs etter hvert. 

Bert og jeg er igang med Agilitytrening etter lang sommerferie, mens Bob og resten av familiens tobeinte er godt i gang med valpekurs. Han er også blitt en godt etablert kontorhund, men ikke med meg desverre.

For øyeblikket er Bobs mamma på ferie hos oss, så vi har hele fine krøllefamilien hjemme:

20161008_171204.jpg                                           Mamma Pernille Langstrømpe, pappa Albert og løvebarnet Bob Hund (13 uker) på skogstur.

IMG_20161009_134036.jpg                                                       Nybadet, nyfløffet, trøtt og deilig liten løvegutt på fanget :wub:

 

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 3 months later...

Jeg er stadig forelsket i disse to :wub:

Far og sønn, Bert og Bob, løvehjertet og løvekongen, gubben og bebben, kjært barn har mange navn. Bob har vokst og grodd seg til og er nå hele 8 mnd, lille store gærninger min. Pappa Albert er som altid bare snill og god og blitt tre år ?

 

tmp_11203-1487517515780-2091448834.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, puddellover skrev:

Vakre krølleguttene:wub: Hvordan har de det sammen nå?:ahappy:

Nå har de stor glede av hverandre :heart: Albert er flink til å oppdra og samtidig veldig overbærende ovenfor den gærne turbosønnen :) Og så er de partners in crime og sammen gir oss litt grå hår i blandt :P

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Kjekkasen Bob Hund har vokst seg stor, litt sånn wanabe-storpuddel nesten, og er blitt  hele 1,5 år. Han er fremdeles full av rampestreker, vill og gal og ivrig i alt han gjør. Hans største interesse er alle rådyrene som lusker rundt huset og i skogen vår, litt til frustrasjon og litt til fasinasjon for oss mennesker :P  Jaktinnstinktet er stort, noe som gjør at vi må være restriktive på å ha han løs da det er masse vilt her. Vi har begynt å prøve oss på agility, noe han synes er veldig gøy, så det satser vi på å fortsette med.

Albert er fremdeles, og som alltid, den inderligste gladeste kosegutten. Vi sysler med agility så mye vi har tid (dvs alt for lite egentlig) og koser oss i skogen.

Vi har rakk å få snørekjørt et par ganger på ski før snøen den smelta igjen. Det er kult, og funker kanon når resten av flokken er foran, ellers er det så som så. Bob vil nemlig ha flokken samlet og tenker mer bakover enn fremover om noen viktige personer går bak oss for eksempel. Det er en utfordring!

Her er litt bildespam av gullgutta gubben og bebben :wub:

IMG_2563.jpg

IMG_2557.jpg

IMG_1873.jpg

IMG_1581.jpg

IMG_1370.jpg

IMG_1151.jpg

IMG_1078.jpg

IMG_0889.JPG

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Akkurat nå, QUEST skrev:

Fine hunder og bilder.. :) Dvs..de eneste bildene jeg ser er fra dine to siste innlegg :/

Takk, gullgutta er fine de :wub: Ser også at i de tidligere trådene er bildene ikke synlige.. Aner ikke hvorfor :no::icon_confused: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Hei hei, stikker innom en liten tur for å oppdatere med et par bilder. Gutta trives og har det fint!

Albert har fått seg jobb på Oslo Nye Teater, skuespiller og teaterstjerne blitt <3 Her er han sammen med sine kollegaer som spiller Selma og Casper 

Premiere 1. november :)

Høst ved Akerselva 

Bob har blitt grå siden sist, men like fin <3

Bildene vises ikke, og vet ikke hva som skjedde :( må prøve å fikse senere. 

Endret av tmp
Hvor ble det av bildene :(
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...