Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barnetråden - 2016


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I natt kom han endelig  Ting går bare fint og det er helt nydelig dette. Intenst når det sto på, 3 timer tok det fra vannet gikk og jeg rakk ingen smertestillende akkurat  Fått litt røff behandling me

Takk alle sammen En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier

Posted Images

Her flyyyr virkelig dagene. Det er så mye mer harmonisk med Anne, jeg er nok litt tryggere på alt. I går var vi 80-årslag og det var litt mye for hun minste. Hun trives bedre i armkroken i varmen enn i uteselskap og mye i vogn. Så i dag har vi brukt dagen i armkroken med bare kos og ro. Hatt et par besøk men da har hun sovet hos meg så jeg har vært kjip mamma og sagt at hun ikke skal flyttes/vekkes, så gjestene måtte nøye seg med å kikke på :P

Fine er de der jentene mine i alle fall :wub:

13501652_10154215009492225_7194836333520

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillekrapyl skrev:

Prøv å tenk positivt. Din tid vil komme :hug:

Jeg prøver, men akkurat nå er ikke det så lett nei :( 2 måneder minst uten noe håp foran meg.. Det tærer på.

1 time siden, SiriEveline skrev:

:hug:

❤️❤️

42 minutter siden, Aslan skrev:

:hug: 

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillekrapyl skrev: Prøv å tenk positivt. Din tid vil komme :hug:

Jeg prøver, men akkurat nå er ikke det så lett nei [emoji20] 2 måneder minst uten noe håp foran meg.. Det tærer på.

1 time siden, SiriEveline skrev: :hug:

❤️❤️

42 minutter siden, Aslan skrev: :hug: 

❤️❤️

Jeg kan love det at når du blir gravid, så tenker du tilbake og tenker at det er då verdt det! Jeg vet hvordan du har det. To års prøving på nr 1 og 2,5 år med prøverørsforsøk før jeg ble gravid med søsken, men tenker tilbake nå og synes ikke det var så lenge ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har både sykkelvogn og sete? Erfaringer? Vi har begge deler men kun testet vogn noen ganger nå. Veldig moro. 

Hva tenker dere om å sykle med hund og barn? Jeg kjenner jeg er skeptisk samtidig hadde det vært fin trim for de firbente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har både sykkelvogn og sete? Erfaringer? Vi har begge deler men kun testet vogn noen ganger nå. Veldig moro. 

Hva tenker dere om å sykle med hund og barn? Jeg kjenner jeg er skeptisk samtidig hadde det vært fin trim for de firbente. 

Eg syns sete blir så vaglete. Men så har eg ikkje prøvd med vogn. Planen er å investere i vogn etterkvart. Ser føre meg det tryggere når galnehunden ser en katt ?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MonicaT skrev:

Noen som har både sykkelvogn og sete? Erfaringer? Vi har begge deler men kun testet vogn noen ganger nå. Veldig moro. 

Hva tenker dere om å sykle med hund og barn? Jeg kjenner jeg er skeptisk samtidig hadde det vært fin trim for de firbente. 

Det kommer veldig an på hunden føler jeg. Forskjell på sete og vogn aner jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, MonicaT skrev:

Noen som har både sykkelvogn og sete? Erfaringer? Vi har begge deler men kun testet vogn noen ganger nå. Veldig moro. 

Hva tenker dere om å sykle med hund og barn? Jeg kjenner jeg er skeptisk samtidig hadde det vært fin trim for de firbente. 

Jeg har tenkt på det, men må først begynne å sykle med vofsen for å se han an.

 

Men da hadde jeg hatt unge i sykkelvogn, samt prøvd å få til et system der hunden lett kan løses ut.

 

 

Og nydelig bilder @Perfect Image ! Helt enig merd Marie, S har forandret seg mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.000 kg kjennes det som er tatt av skulderene mine i dag. Siste svar av fostervannsprøven fikk vi i dag og det er ikke noe galt! :heart: Så da venter vi rett og slett en liten gutt i november :heart: 

han vil nok få det litt tøffere i starten av livet sitt med opperssjoner, og siden ekstra oppfølging i forhold til språk og tenner. Men det skal vi klare. Og vi blir nå satt inn med spalteteamet på riksen så vi vil få svar på mye vi lurer på fremover, det skal bli godt :) 

så da er det bare å kjenne på den vanlige gravidfrykten om noe plutselig skulle være galt med andre ting igjen :P kommer nok ikke helt unna den angsten, men den er i hvertfall ikke knyttet til spalten og diverse kromosonfeil og sånn. Mer sånn generell *har ikke kontroll over hva som skjer og hvordan det er i magen* angst :P 

  • Like 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krilo skrev:

10.000 kg kjennes det som er tatt av skulderene mine i dag. Siste svar av fostervannsprøven fikk vi i dag og det er ikke noe galt! :heart: Så da venter vi rett og slett en liten gutt i november :heart: 

han vil nok få det litt tøffere i starten av livet sitt med opperssjoner, og siden ekstra oppfølging i forhold til språk og tenner. Men det skal vi klare. Og vi blir nå satt inn med spalteteamet på riksen så vi vil få svar på mye vi lurer på fremover, det skal bli godt :) 

så da er det bare å kjenne på den vanlige gravidfrykten om noe plutselig skulle være galt med andre ting igjen :P kommer nok ikke helt unna den angsten, men den er i hvertfall ikke knyttet til spalten og diverse kromosonfeil og sånn. Mer sånn generell *har ikke kontroll over hva som skjer og hvordan det er i magen* angst :P 

Ååh det var fineste nyheten å lese i dag :ahappy::hug: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Krilo skrev:

10.000 kg kjennes det som er tatt av skulderene mine i dag. Siste svar av fostervannsprøven fikk vi i dag og det er ikke noe galt! :heart: Så da venter vi rett og slett en liten gutt i november :heart: 

han vil nok få det litt tøffere i starten av livet sitt med opperssjoner, og siden ekstra oppfølging i forhold til språk og tenner. Men det skal vi klare. Og vi blir nå satt inn med spalteteamet på riksen så vi vil få svar på mye vi lurer på fremover, det skal bli godt :) 

så da er det bare å kjenne på den vanlige gravidfrykten om noe plutselig skulle være galt med andre ting igjen :P kommer nok ikke helt unna den angsten, men den er i hvertfall ikke knyttet til spalten og diverse kromosonfeil og sånn. Mer sånn generell *har ikke kontroll over hva som skjer og hvordan det er i magen* angst :P 

Åååå, for en herlig nyhet:D :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krilo skrev:

10.000 kg kjennes det som er tatt av skulderene mine i dag. Siste svar av fostervannsprøven fikk vi i dag og det er ikke noe galt! :heart: Så da venter vi rett og slett en liten gutt i november :heart: 

han vil nok få det litt tøffere i starten av livet sitt med opperssjoner, og siden ekstra oppfølging i forhold til språk og tenner. Men det skal vi klare. Og vi blir nå satt inn med spalteteamet på riksen så vi vil få svar på mye vi lurer på fremover, det skal bli godt :) 

så da er det bare å kjenne på den vanlige gravidfrykten om noe plutselig skulle være galt med andre ting igjen :P kommer nok ikke helt unna den angsten, men den er i hvertfall ikke knyttet til spalten og diverse kromosonfeil og sånn. Mer sånn generell *har ikke kontroll over hva som skjer og hvordan det er i magen* angst :P 

Så godt å høre (får helt tårer i øynene, jeg)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott @@Krilo, fantastiske nyheter :D

 

Var til kiropraktor i dag tidlig med bekkenet,gikk ut som et nytt menneske ? nå ble det vell mer og mer tydelig at det ikke var bare bekkenløsning, men man merker liksom ikke hvor hemmet man har vært før man er bedre igjen. Nåkan jeg jo bevege ting i det området, helt nytt gangmønster. Litt murringer er det, men kan bevege meg og greide å gå en liten tur uten å få vondt i det hele tatt ! Rygg og nakke fikk en etterlengtet gjennomgang også. Ny time på fredag. :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krilo skrev:

10.000 kg kjennes det som er tatt av skulderene mine i dag. Siste svar av fostervannsprøven fikk vi i dag og det er ikke noe galt! :heart: Så da venter vi rett og slett en liten gutt i november :heart: 

han vil nok få det litt tøffere i starten av livet sitt med opperssjoner, og siden ekstra oppfølging i forhold til språk og tenner. Men det skal vi klare. Og vi blir nå satt inn med spalteteamet på riksen så vi vil få svar på mye vi lurer på fremover, det skal bli godt :) 

så da er det bare å kjenne på den vanlige gravidfrykten om noe plutselig skulle være galt med andre ting igjen :P kommer nok ikke helt unna den angsten, men den er i hvertfall ikke knyttet til spalten og diverse kromosonfeil og sånn. Mer sånn generell *har ikke kontroll over hva som skjer og hvordan det er i magen* angst :P 

Åh, så godt å høre! :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lillekrapyl skrev: Årets solkremtest.

http://www.forbrukerradet.no/test/tester/solkremtesten-2016/

Hvorfor kommer alltid den testen så seint på våren? Man kjøper jo som regel solkrem før juni

Jeg kjøpte forrige uke, men hadde flaks og valgte en av de med smilefjes :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Jeg kjøpte forrige uke, men hadde flaks og valgte en av de med smilefjes :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi har to forskjellige, begge fikk sånn "rett munn" (nano)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...