Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barnetråden - 2016


soelvd
 Share

Recommended Posts

3 timer siden, *Marianne* skrev:

Kan være det er greit å øke en str etterhvert? Vi fikk plutselig masse bæsjelekkasjer med både Libero og de andre (gratispakke)bleiene vi hadde, gikk opp en str og det ble mye bedre?

Vi feiret H sin 4mnd dag i går? Stor gutt! Nå smiler han, ler og prater, og skal få begynne å smake på ulike smaker? Vi feirer med tur til badeland, og bading var veldig stas og slitsomt, men søstern var storfornøyd ivertfall?

Var det som var poenget, den andre bleia var for stor enda :) Eller passet ihvertfall ikke, de vi ellers beuker har ikke lekket :) 

Gratulerer med H!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I natt kom han endelig  Ting går bare fint og det er helt nydelig dette. Intenst når det sto på, 3 timer tok det fra vannet gikk og jeg rakk ingen smertestillende akkurat  Fått litt røff behandling me

Takk alle sammen En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier

Posted Images

13 minutter siden, Martine skrev:

Vi har brukt lev vel bleiene til Rema 1000, og de er minst like bra som libero. De billigere bleiene har vært de beste til begge to. :)

Det har vært helt motsatt her.. M ble skikkelig rød og sår av alle billigmerkene.. Jeg hadde en runde der jeg prøvde alle merkene jeg kom over for å finne ut hvem som passet henne best pga hun fikk lekkasjer av libero.. 

Det endte med at libero var best, så vi gikk opp en størrelse og slapp som oftest lekkasje.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Krutsi skrev:

Det har vært helt motsatt her.. M ble skikkelig rød og sår av alle billigmerkene.. Jeg hadde en runde der jeg prøvde alle merkene jeg kom over for å finne ut hvem som passet henne best pga hun fikk lekkasjer av libero.. 

Det endte med at libero var best, så vi gikk opp en størrelse og slapp som oftest lekkasje.. 

Ja, det er individuelt som alt annet. Poenget mitt er at mange tror automatisk at de dyreste merkene er best, fordi de er dyre. For veldig mange er ikke dette sant, og man kan spare ganske mye penger på det. Libero har også funka bra, men så lenge de billigere merkene funker like bra så kjøper jeg heller de :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Martine skrev:

Vi har brukt lev vel bleiene til Rema 1000, og de er minst like bra som libero. De billigere bleiene har vært de beste til begge to. :)

Er for store enda de og, liten og smal baby :P Har nemlig bleier av de fleste merkene liggende fra diverse gratispakker, men han må bli større før jeg tester noe annet nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Er for store enda de og, liten og smal baby :P Har nemlig bleier av de fleste merkene liggende fra diverse gratispakker, men han må bli større før jeg tester noe annet nå :P 

Hold deg til det som funker :aww::lol: 

Vi brukte libero lenge, de selger ikke billigmerkene i små størrelser her. Pampers tåler hun ikke, men ellers funker det meste. Bruker mye coop, noe rema og noe libero, alt etter hvor og hva vi handler. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Raksha skrev:

Hold deg til det som funker :aww::lol: 

Vi brukte libero lenge, de selger ikke billigmerkene i små størrelser her. Pampers tåler hun ikke, men ellers funker det meste. Bruker mye coop, noe rema og noe libero, alt etter hvor og hva vi handler. 

 

Det er planen min ja, for så gøy er det ikke å vaske bæsj at jeg styrer med å finne et alternativ enda når minste libero fungerer :teehe: Takk og lov for at morsmelkbæsj er lite ekkelt i det minste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aslan skrev:

Det er planen min ja, for så gøy er det ikke å vaske bæsj at jeg styrer med å finne et alternativ enda når minste libero fungerer :teehe: Takk og lov for at morsmelkbæsj er lite ekkelt i det minste. 

:lol: Husker ikke morsmelkbæsj jeg, siden jeg fullammet i hele tre dager :lol:  Noen katastrofer må man bare regne med, men greit å slippe dem i senga :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raksha skrev:

:lol: Husker ikke morsmelkbæsj jeg, siden jeg fullammet i hele tre dager :lol:  Noen katastrofer må man bare regne med, men greit å slippe dem i senga :aww: 

Enig, klær og meg selv er kjipt, men ikke noe stress. Seng og sofa blir med en gang så mye mer styr :aww: Men nå er det bleie jeg stoler på på stumpen igjen, så nå kan jeg trygt amme uten å være redd for overraskelser i fanget :teehe: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Krutsi skrev:

Mye kulere å få en bæsjebombe utover sengeklæra bare fordi man skal snike seg til å skifte bleie når babyen sover i mørket :aww: 

vi snakker tilfeldigheter og tidenes timing :getlost::lol: 

Regelen er; hvis du tenker "jeg skal bare skifte sånn helt kjapt her i senga/sofaen/vogna" spol tilbake og gjør det på stellebordet isteden? (Eller sikre deg med stelleunderlag ) for det kommer til å bli søl?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sverger vi også til Rema1000 sine, og Pampers nattbleier. 

Men når han var bitteliten var Libero sine best.

Første natten borte fra oss har gått kjempefint! Akkurat som her hjemme så da vet vi at det går an å få barnepass over natten.

Og så herlig han er når han kommer hjem og må gi Skau en god klem :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SiriEveline skrev:

Her sverger vi også til Rema1000 sine, og Pampers nattbleier. 

Men når han var bitteliten var Libero sine best.

Akkurat sånn er det og var det her også :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...