Hunden stakk av pga fyrverkeri - dro på nyttårsfest..

18 innlegg i emnet

Haha, det hadde jeg aldri fått til! Dessuten er det henne hunden kjenner best og kanskje ville søkt til når den var redd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan man hygge seg når du vet at hunden din er vekk? Godt at den dukket opp.

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke enda et stunt da? Hun hadde jo nylig ett med en mann som fikk hjerteinnfarkt eller noe og "hun bare sto og så på". Fordi røde kors, eller noe, hadde betalt henne for å skrive et slikt innlegg. Da for å øke bevistheten rundt hvor viktig det er med hjertelungeredning før ambulanse el er på stedet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Jeg har grått så mye inatt, og jeg har vært så redd. Jeg klarte ikke å kose meg så jeg takket for meg rundt klokken 01:30, før jeg sovnet ba jeg til gud om at Charlie måtte dukke opp igjen. Han er virkelig alt for meg, og jeg hadde sett for meg at han hadde blitt kidnappet, tatt av rev, påkjørt, fryst ihjel og gud vet hva.. Jeg var også forberedt på å gi ut en dusør til de som fikk han trygt hjem til meg igjen.."

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Leste det der når det dukket opp i Nettavisen. 
Klarer ikke å ta det hun skriver seriøst. Hun skriver så mye som viser seg å være BS at hun ødelegger egen troverdighet. I den grad en overflatisk plastic fantastic blogger kan ha det vel og merke.... 

Tenker man at hunden blir tatt av et annet dyr, er livredd, eller kan fryse i hjel så går man for det første ikke på fest! For det andre går man ikke hjem og legger seg for å sove. Man får på seg tjukke klær og leter aktivt. Ferdig snakka! 

14 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, hvis ikke jeg var aktiv motstander av å slenge dritt om folk på nettet, så hadde jeg hatt mye jeg kunne ha sagt om Sophie-Blåndise...ehem...-Elise :P 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Norges mektigste kvinne i media".... Faktisk :pinch:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, jeg som trodde hunden stakk av for å dra på nyttårsfest.. Nei, forstår lite av at man kan reise på fest om hunden er borte. Men jeg også stusser på om det ikke bare er et stunt til. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og vips datt det lille av respekt jeg hadde fått for henne ... Hun er tilbake til start. Man reiser ikke på fest, når den som betyr mest for en er borte vekk.

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der tror jeg hva jeg vil om, kjenner jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmerksomhet, oppmerksomhet.

Hun kan å selge klikk. Det er jo det dette er. Nothing more, nothing less.... Jeg nekter av prinsipp å trykke på sakene som omhandler henne, for jeg vil ikke gi positiv forsterkning til avisene som lager saker av "alt"...

Jeg likte Sophie Elise en gang for en tid tilbake, men det siste året har vært fylt av så mye politisk korrekt-bullshiet og svada at jeg har fått henne på tverra ned vranghalsen. Greit at du tjener mer enn enkelte avdelinger for kreftforskning i Norge får (for ikke å snakke om de som forsker på mer sjeldne sykdommer) - men da bør det være noe mer substans. Det blir noe kvalmende over det, når jeg ser hvor lite penger vi har i akademia.

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles en bortskjemt snørrunge ser jeg... 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å fy **** :pinch::huh: Uten at jeg skal skrive hva jeg synes om den greia der, Så vil jeg aldri forstå hvordan ett slikt menneske kan få så mye oppmerksomhet...

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ler hver gang jeg ser tittelen på denne tråden.

50a0e54c-e927-490e-9aed-43292df65965.jpg

17 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OMG. Hun var egentlig helt på bunnen av skalaen for min del, men nå datt hun under nullpunktet :no:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker, jeg trodde å det var hunden som dro på nyttårsfest.   :banana:

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Bare eeeeeeeeeeeeeeen episode til med TWD så skal jeg natte.Har ikke drukket opp tekoppen min, så det så! Og gikk ettertrykkelig ned for telling etter at jeg kom hjem idag, så har alledrede sovet endel. Så det så.   
    • Ja, det forsking viser omtrentlig det samme. Personer som opplever seg selv som overvektige har større sjans for å legge på seg. Prøvde å finne en spesifikk studie jeg leste for litt siden, men fant den ikke. Fant en mindre en som viser omtrent det samme. Det som kom bedre fram i den andre var at det også gjaldt normalvektige personer som trodde de var overvektige, samt mulige årsaker.  http://www.nature.com/ijo/journal/v39/n12/full/ijo2015143a.html
    • Akkurat den følelse er fryktelig! Hater når folk får meg til å føle at jeg er lat, gjør at man tviler på om man er syk. Enda man selv vet veldig godt at man er det. Men jeg syntes du har kommet langt  du må rett og slett bli mer tålmodig med din egen kropp enda så vanskelig det er    
    • Les hva jeg skriver... Jeg uttaler meg ikke om hvorvidt det er rett eller ikke at media og blader fokuserer på overvekt, slankekurer og sunne oppskrifter - det eneste jeg skrev var at medias og bladers fokus er en naturlig konsekvens av å skulle å nå ut til størst mulig kundebase.    Totalt sett er det en økning i antall som utvikler spiseforstyrrelser, men hovedsakelig gjelder dette gruppene bulimi og overspising. Anoreksi er derimot ikke et økende problem, og det er svært få som utvikler anoreksi (0.2-0.4%).  "Ifølge Espeset får 0,3 prosent av tenåringer anoreksi. Denne andelen ligger helt stabilt. – Samtidig er 70 prosent av tenåringer misfornøyde med kroppen sin. Et økende kroppspress har med andre ord ingenting å si for tilfeller av anoreksi."  - link   Ellers er jeg selvsagt helt enig i at undervekt blant barn, unge og voksne skal tas på alvor. Det er et problem med forskjønning av sykelige idealer, retusjering som skaper uoppnåelige og fullstendig urealistiske mål og en generell hyperfokus på utseende som absolutt ikke er sunt i seg selv. Det er et særlig problem at mange barn og unge ikke har et sunt forhold til mat - enten det er overspising eller underspising. Samfunnet har lagt til rette for å feile - svært lett tilgjengelig usunn, billig mat, idealer som ikke eksisterer, uoppnåelige mål, urettferdige stereotyper.
  • Nylig opprettede emner