Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Er serie-tørke nå synes jeg. Eller, egentlig ikke, fordi det kommer jo ut masse nytt nå. Men som sagt, ingenting av det fenger. Blindspot hørtes lovende ut, men var kjedelig. The magicians er ok, men irriterende skuespillere/karakterer. Men kommer sikkert til å se ferdig. Colony. Kjedelig. The shannara chronicles. Uoriginalt. The expanse. Ok tror jeg, men burde sett med undertekster. Supergirl. Uengasjerende og uoriginalt. Lucifer. Meh. Dc legends of tomorrow... meh.  Jeg har iallefall prøvd å gi nye serier en sjanse :P 

 

Bare en halv episode... med mindre den skiller seg veldig fra andre superhelt-serier så gidder jeg ikke den heller, alt er så forutsigbart, og masse slossing som jeg synes er kjedelig å se på, det blir så mye av det i slike serier at det ikke gir meg noe i det hele tatt. Er lei hele det marvel-samlebåndet.

Kresen ja :lol: 

 

Jeg har aldri sett the wire da, så kanskje det er på tide.

Men tennant er jo med i Jessica Jones :heart:
Vi ser på shadowhunters nå i påvente av at ting skal begynne igjen. Er veldig ok! :) Samme med From dusk til dawn, syns det var en ganske kul serie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

AN har jeg seriøst Lilladilla. Neste hund må være tispe, sååååå mye fint lilla. :wub: 
Kan seff kle Rocky i lilla også, men han har liksom nok utstyr og han har "sine" farger.
Fine hesteting i lilla derimot? Nope, jeg er kresen på nyansen. Må være fin lilla. Og det er vel ca eneste dyret som kler lilla av de jeg kan handle til. Har letet etter en fin lilla grime lenge. Når jeg finner en så er den typisk kun i ponnistørrelse eller svindyr, så mye penger legger jeg ikke i grime når hesten hverken er min eller ca aldri har på seg grime en gang. :lol: 
Kan handle lilla halsbånd til Luna da, men det er liksom eneste jeg kan kjøpe til henne. Katter trenger liksom ikke så mye utstyr. :PIkke gidder jeg legge masse i det heller iom hun mister halsbånd til stadighet. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser omtrent aldri på tv, men nå som alle tvnorge kanalene er borte er det plutselig sååå mye jeg skulle ha sett:sleep:

Jeg har Dplay da, så får sett Helt perfekt og Neste sommer, hvis de ikke blir enige om ny avtale innen det begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, maysofie skrev:

Der falt kanalene fra Canal Digital ut. Fantastisk.

Yep - måtte switche til discoveryeid kanal to min før midnatt for å se hva som skjedde - borte vart. Men vi har fremdeles disneychannel, fox og national geographic - da overlver vi en stund :lol: (og svigers overlever på nrk og tv2). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp lært at jorda står stille, den roterer ikke sånn som vi har trodd. Har fått det forklart nå... For hvis vi skulle ha tatt fly til Kina for eksempel, så hadde vi jo aldri kommet fram om jorda roterte... Og hvis flyet sto stille oppe i lufta, så ville jo Kina ha kommet til oss... Men det er ikke sånn det fungerer, ergo står jorda stille.

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, WelshenNemi skrev:

Kjenner følelsen.. oppvokst med far og bror som brøyter, og nå er jeg jammen sammmen med en som brøyter med jevne mellomrom også :P

Han har vært heldig frem til nå da. Første gang han er ute inatt. Har vakt frem til 07.30 imorgen tidlig. 

Ligger med to dyner, fleecepledd og en katt i senga. Får ikke varmen. Tannverk gjør ikke det hele bedre... Glad jeg ikke begynner før 12 imorgen, da trenger jeg ikke reise herfra før 8.30. Deilig å sove helt til halv 8! Og fri på tirsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laikamor skrev:

Han har vært heldig frem til nå da. Første gang han er ute inatt. Har vakt frem til 07.30 imorgen tidlig. 

Ligger med to dyner, fleecepledd og en katt i senga. Får ikke varmen. Tannverk gjør ikke det hele bedre... Glad jeg ikke begynner før 12 imorgen, da trenger jeg ikke reise herfra før 8.30. Deilig å sove helt til halv 8! Og fri på tirsdag :D

Bra det i det minste. God bedring! Tannverk er vondt

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Nå har jeg nettopp lært at jorda står stille, den roterer ikke sånn som vi har trodd. Har fått det forklart nå... For hvis vi skulle ha tatt fly til Kina for eksempel, så hadde vi jo aldri kommet fram om jorda roterte... Og hvis flyet sto stille oppe i lufta, så ville jo Kina ha kommet til oss... Men det er ikke sånn det fungerer, ergo står jorda stille.

Ergo mor åse er en stein :aww::lol: Fantastisk! 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitt... Canal Digital/Telenor..pokker ta dem.Nye avsnitt av Big Bang starter på tirsdag jo! Og hva med Castle????  Ikke så mange tv-tilbydere her i skauen.Mon tro om RiksTV funker her.. (men kommer ikke inn på sidene deres for å sjekke dekningen, alt for mange Canal Digital kunder der tenker jeg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp *dør snart her*

Okei, ikke såå ille, but still..

Har så vondt i ryggen at jeg klarer ikke ligge, sitte, stå eller gå. Puste gjør vondt og tilogmed drikke vann gjorde vondt. Holder jeg pusten så gjør søttern meg det også vondt :(

Kom brått og brutalt for noen timer siden. Gjør vondt midt på ryggen, så har utelukket isjas osv...

Jeg ønsker meg en eske med Paralgin Forte, geenie!

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare rart å komme "hjem" etter en uke borte.. alle tingene mine er flyttet ut, og jeg sitter alene i leiligheten min.. 

Min egen leilighet,som jeg leier.. som jeg kan gjøre akkurat det jeg vil i .. Rart, men det blir nok godt også...etterhvert.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TonjeM skrev:

Skitt... Canal Digital/Telenor..pokker ta dem.Nye avsnitt av Big Bang starter på tirsdag jo! Og hva med Castle????  Ikke så mange tv-tilbydere her i skauen.Mon tro om RiksTV funker her.. (men kommer ikke inn på sidene deres for å sjekke dekningen, alt for mange Canal Digital kunder der tenker jeg..)

Dette! Fader altså, har venta så lenge, og så blir det svart TO dager før ny sesong:gaah:
Om de ikke blir enige så kommer vi nok til å bytte leverandør, det er jo nesten kun de kanalene vi bruker, pluss tv3 og viasat history. 



Ganzie takker for gratulasjonene:flowers: Hun har hatt en fin dag, fått massasje, godteri, en kvart kanin (hun trodde ikke sine egne øyne, og ble veldig glad, for vanligvis får hun ikke bein, da hun er en fare for seg selv) og en tur der hun fikk snuse så mye hun ville. Tror vi kom 30 meter på like mange minutter:lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Wednesday skrev:

Det er ingen som har vært på månen heller.

Bare konspirasjoner og filmtriks alt sammen,  ganske sikker på at det egentlig ikkedu går an å fly også,  bare juks og fanteri :innocent:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raksha skrev:

Bare konspirasjoner og filmtriks alt sammen,  ganske sikker på at det egentlig ikkedu går an å fly også,  bare juks og fanteri :innocent:

 

Klart det går an å fly, hvordan skulle "de" ellers spre gift til befolkningen? Chemtrails overalt jo! :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, BareLinn skrev:

Det var bare rart å komme "hjem" etter en uke borte.. alle tingene mine er flyttet ut, og jeg sitter alene i leiligheten min.. 

Min egen leilighet,som jeg leier.. som jeg kan gjøre akkurat det jeg vil i .. Rart, men det blir nok godt også...etterhvert.. 

Samlivsbrudde er tøffe, men man trives også i eget selskap etterhvert  og sakte men sikkert faller ting på plass selv om man på sitt mørkeste ikke tror det :)

Jeg er nettopp bodd her nå offisielt i halvannen måned! Og så utrolig langt fra ferdig utpakket som man kan bli gah. Jeg har større hus nå enn før, mer plass men jeg finner jo ikke plass til tingene mine?! HVORDAN er det mulig :P  Fatter ikke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Perfect Image skrev:

Hehe, jeg sjekker ikke tispene mine om de bor hjemme mer, men hun bor jo hos deleier og da kan jeg ikke fastslå det selv! Og Martine skal få reise med henne selv så får jeg tvinne tomler på jobb i spenning den dagen :) Jeg vet ikke hvorfor men jeg har en dårlig følelse på det. Kanskje fordi moren hennes ikke tok seg på første parringen? Det har jo ingen betydning men er i bakhodet liksom. Heldigvis så skjer det så mye her hele tiden, så tiden går veldig fort mot ultralyden :P 

Valpisene skal også ikke bo her, men begge skal være her til over tannfelling og "øreperioden" så jeg vet de får bra ører før de flytter, en til forvert og en som skal bo hos eksen etterhvert, og siden de blir her så lenge skal de få beholde mitt navn :P 

31 er litt drøyt mange synes jeg, men skjønner du håper på fler enn tidligere :D 9 okay størrelse? Bare ikke 9 hanner kanskje :lol: Jeg har en liste på 14 navn, men har ca 7 favoritter så 7 er fint tall :)

Jeg har ikke nok is i magen eller erfaring til å stole på meg selv. Jeg var veldig sikker på sist ultralyd, men jeg har også stått der veldig sikker og hatt tom tispe. Så for å redde min egen mentale helse, blir det ultralyd...

Ikke si sånt om hva mora gjorde da - X'en gikk tom, fikk tre valper, og gikk deretter tom tre ganger. Foenix gikk tom første gangen (men jeg vet jo at vi kom for sent, i forhold til progesteronet), så fikk hun tre levende valper (og en dødfødt). Skal hun da gå tom tre ganger nå? For i så fall sparer jeg den pene supervinneren i utlandet til andre kullforsøket til Foenix' datter :D

Nei, jeg vil vel strengt tatt ikke ha 31 valper :D Syv er bra - fire tisper og tre hanner.

29 minutter siden, Wednesday skrev:

Nå har jeg nettopp lært at jorda står stille, den roterer ikke sånn som vi har trodd. Har fått det forklart nå... For hvis vi skulle ha tatt fly til Kina for eksempel, så hadde vi jo aldri kommet fram om jorda roterte... Og hvis flyet sto stille oppe i lufta, så ville jo Kina ha kommet til oss... Men det er ikke sånn det fungerer, ergo står jorda stille.

Det høres like sannsynlig ut som den forklaringen jeg kom fram til på fylla en gang, da jeg skulle forklare daværende samboer hvorfor dumme menn er skalla: Alle mennesker er født med den mengden hår de skal ha, og det ligger som et beskyttende reir rundt hjernen. Etter hvert som håret gror ut, må hjernen klare seg mer og mer på egenhånd. Jeg tror det også var noe med at det ga den rom til å vokse mer og romme mer intelligens, for de som hadde den type genetikk - for å forklare hvorfor noen skalla menn er smarte. Uansett, menn som er skalla har gått tom for hår, og når de blir senile og demente, eller bare teite, så er det fordi hjernen fremdeles er liten, og dingler ubeskyttet rundt i skallen. Jo, og menn går fortere tomt for hår enn kvinner - og dermed blir skalla - fordi damer som regel ikke klipper av like mye hår, mens menn som stadig trimmer håret stimulerer veksten og dermed går de fortere tom for hår i skallen.

Det må ha vært en fantastisk fest...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SFX skrev:

 

Det høres like sannsynlig ut som den forklaringen jeg kom fram til på fylla en gang, da jeg skulle forklare daværende samboer hvorfor dumme menn er skalla: Alle mennesker er født med den mengden hår de skal ha, og det ligger som et beskyttende reir rundt hjernen. Etter hvert som håret gror ut, må hjernen klare seg mer og mer på egenhånd. Jeg tror det også var noe med at det ga den rom til å vokse mer og romme mer intelligens, for de som hadde den type genetikk - for å forklare hvorfor noen skalla menn er smarte. Uansett, menn som er skalla har gått tom for hår, og når de blir senile og demente, eller bare teite, så er det fordi hjernen fremdeles er liten, og dingler ubeskyttet rundt i skallen. Jo, og menn går fortere tomt for hår enn kvinner - og dermed blir skalla - fordi damer som regel ikke klipper av like mye hår, mens menn som stadig trimmer håret stimulerer veksten og dermed går de fortere tom for hår i skallen.

Det må ha vært en fantastisk fest...

Ja, det ga sånn ca like mye mening :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sbtlita skrev:

Hjelp *dør snart her*

Okei, ikke såå ille, but still..

Har så vondt i ryggen at jeg klarer ikke ligge, sitte, stå eller gå. Puste gjør vondt og tilogmed drikke vann gjorde vondt. Holder jeg pusten så gjør søttern meg det også vondt :(

Kom brått og brutalt for noen timer siden. Gjør vondt midt på ryggen, så har utelukket isjas osv...

Jeg ønsker meg en eske med Paralgin Forte, geenie!

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Sånn smerte som kommer akutt stresser meg :aww: har du snakket med legevakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
7 timer siden, Ganzie skrev:

Dette! Fader altså, har venta så lenge, og så blir det svart TO dager før ny sesong:gaah:
Om de ikke blir enige så kommer vi nok til å bytte leverandør, det er jo nesten kun de kanalene vi bruker, pluss tv3 og viasat history. 

Det tenkte jeg også! Vet de hvor mye man må anstrenge seg for å unngå spoilere når hele sesongen er ferdig i USA før man får se den her? :blink: Når vil den nye episoden bli lagt ut på Dplay, forresten? For en gangs skyld tenker jeg at det er verdt å abonnere på det! 
Så akkurat nå sitter jeg med TV2 (dårlig) Humor på i bakgrunnen og leter etter telefonnumre til andre leverandører. 
Har også sjekket mulighet for å si opp fort som fy, og det skal være mulig siden innholdet er vesentlig endret som det heter så fint. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...