Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny mobil, igjen!


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Har tenkt å vente litt med å kjøpe og håper telefonene jeg ser på faller litt i pris. Har ikke behov for en ny med mindre den jeg har nå dør, før sommeren. Så jeg venter litt :)

Jeg har hørt at det finnes egne kameratelefoner hvor det kommer en linse ut av telefonen. Noen som vet noe om disse? Er de store? Hvordan er prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å kjente på Sony Z5 compact og iPhone 6s i butikken i dag. Føler meg helt klart mer komfortabel med Z5 sin størrelse, selv om det egentlig ikke er mye som skiller dem, så likte den den bedre når jeg tok på den. Så det blir nok den :) Jeg fikk også testet ut kamera på den, og det så veldig bra ut!

 

Takk for all hjelp folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Z5 compact så langt, med unntak av én ting. Jeg kjøpte skinnetui til den for å ha den med på ferie, og det er så tykt at det skjer et eller annet når jeg tar bilder med blits, så jeg får en skygge på ene siden av bilde. Har prøvd å skjære ned kanten på etuiet litt med lommekniv rundt linsa og blitsen, men hjelper ikke. :( Har bestilt tynt deksel også, men det hjelper meg lite her på ferie i India. :P

Ellers er gps-en fin, og batteritiden foreløpig veldig fin. Jeg får (minst) fire dager ut av den, og da med litt tracking og nettbruk.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...