Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpetid etter valper


Stine Pernille
 Share

Recommended Posts

Vet ikke om det er i riktig kategori, i så fall kan emne flyttes.

Noen som har opplevd at løpetiden er kommet senere enn "normalt" etter valpekull? Hadde et valpekull i sommer, hvor valpene er nå 5 mnd. Tispen har alltid hatt regelmessige løpetider på 6-7 mnds intervaller. Er dette noe som kan endre seg etter et valpekull, eller er hun bare sent ute denne gangen? Etter mine beregninger skulle hun gått i løp for over 1 mnd siden. Så klart den kan enda komme, men hun viser liksom ingen tegn heller :P  Noen som har observert endring i intervallet etter valper forresten? Sjeldnere eller oftere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at tisper løper når de skulle løpt igjen etter forje løpetid, og jeg har opplevd at tispen har startet syklusen etter levering på nytt- altså 6 mnd etter levering av valpene. Bare for å gjøre deg enda mer forvirret så var dette samme tispe :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, JeanetteH skrev:

Jeg har opplevd at tisper løper når de skulle løpt igjen etter forje løpetid, og jeg har opplevd at tispen har startet syklusen etter levering på nytt- altså 6 mnd etter levering av valpene. Bare for å gjøre deg enda mer forvirret så var dette samme tispe :lol: 

Jeg har opplevd akkurat samme forvirringen, også forskjellige forløp på samme tispe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...