Gå til innhold
Hundesonen.no

Kurs i Rallylydighet på østlandet, ønsker tips.


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Ny jungel for meg, prøver finne ett rallykurs nå på vinteren på østlandet, som også passer med når jeg har fri fra jobb :P

Noen som har noen tips? 

Eidsvoll fikk jeg akkurat ett tips om, men dessverre meldte jeg meg på utstilling begge dagene 2 timer før tipset kom :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, simira skrev:

Sidevedside.webs.com har adventstilbud på kurs. En av de flinkere instruktørene jeg har gått hos, og går fortsatt masse kurs der. Meldte meg nettopp på banekurs til våren faktisk.

 

Dessverre ser det ut som de bare har ukedags kurs, var innom og tittet. Jeg jobber mest kveld, så jeg må finne ett litt helge kurs.

Men takk for tipset :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JeanetteH skrev:

Dessverre ser det ut som de bare har ukedags kurs, var innom og tittet. Jeg jobber mest kveld, så jeg må finne ett litt helge kurs.

Men takk for tipset :) 

Ah, hun har få helgekurs ja, det er mest når hun blir leid inn. Generelt tror jeg klubbene mest har helgekurs.

Catchhund og Lahaugmoen har Anna Larsson inne med jevne mellomrom, hun er også veldig flink. Vet ikke om de har noe på planen framover, men det kan man jo sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, TrasselTrollet skrev:

Snubblade över denna av ren slump: http://oslo-hundeskole.no/rallylydighet-6-7-februar/
 

Jeg hadde også tenkt å melde på Eidsvoll sitt, men husket plutselig at det blir barnebursdag den helgen :icon_redface: Så tenker å høre om det er ledig på Oslo Hundeskole sitt kurs, siden det skal holdes ved gamle terminalen på Gardermoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...