Gå til innhold
Hundesonen.no

Starmark-bento-ball

Recommended Posts

Er det noen som har prøvd denne? Er den så fantastisk som den høres ut? Liker hundene den, og holder de på med den lenge?

Vurderer å kjøpe to av disse, og gi istedet for bein. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge det er mat i den så holder hundene på til det er tomt. Har hatt den i 7 år og den er fremdeles like fin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en blå og en rød, og jeg er veldig glade i dem fordi de lager mindre lyd enn tilsvarende leker, og det synes jeg er ganske viktig når jeg bor i borettslag med folk under meg. Naboen min hører aldri meg, men hun "hører at hunden min danser, og det er så koselig." :icon_redface: 

Den godbitproppen som er med forsvinner kjapt her i gården. Dan gamle boxerteknikken med å løse mat opp i enorme mengder sikkel tar knekken på den, men det tar noen timer. Når det gjelder hvor holdbare de er, så var jeg kjempefornøyd! Helt til jeg ga en til hver av bulldogene jeg passer. Den ene, som vanligvis aldri ødelegger noen ting, hadde tydeligvis ikke helt rett teknikk, og klarte å ødelegge dem i sitt forsøk på å spise den medfølgende godbiten. Så det varierer fra hund til hund.

Jeg liker best å fylle med egne godbiter inni, og la hunden rulle på den selv. Har hatt den første i noen år nå, og ja, jeg synes den er verdt pengene. Beste godbitleken jeg har funnet til min hund. Dette ble et ufattelig detaljert svar, og jeg merker jeg er i skravlehumør. :shocked:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den oransje halve ballen og bikja får ut de godbitproppene på under 10 min :P Vet ikke helt hvordan hun har fått det til da hun kun har brukt en gang når vi var på lang kjøretur og den har ligget i bilen siden. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Har en blå til min, og den er veldig solid i gummien, men de godbitgreiene er ikke noe vits for min i allefall. Han tar bare tak med tennene og vipper dem ut på ett minutt :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digger Starmark sine produkter. Har to grønne godbitballer, og de har overlevd i 15 mndr - den halve orange kan jeg bare glemme, den bøyer Gina på under minuttet og ut spretter godbiten. Bruker nesten bare de gule foam ballene til trening og lek også - ikke en eneste som har blitt ødelagt, kun meg som har hevet etpar over gjerdet hjemme...det er 7 meter rett ned på den siden, så de blir hvor de er...🙈

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke like greit med en slik ball man putter løse godbiter (evt tørrfôr) inni? Her er man jo låst til å kjøpe en bestemt type fyll, og så er man stuck om man plutselig er tom eller i verste fall ikke får kjøpt mer?

Vi har to plastballer til å putte godbiter i som må trilles rundt må. Minner meg forresten på at det er for lenge siden vi har brukt dem..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starmark sine virker veldig fine, men av tilfeldige årsaker har jeg kjøpt flere av Jollypets monster balls og de har vart i 1,5 år uten at de virker slitt i det hele tatt til tross for daglig bruk:

Monster-Mouth-435x280.png

De finnes i flere utgaver og størrelser. Hunden vil nå KUN ha maten levert i en sånn :)
Til daglig fyller jeg tørrforkulene inni, evt med et par frolic eller restekjøtt i åpningen for å gjøre det ekstra vanskelig. Innimellom fyller jeg med en stor bit med kjøtt eller pølse, eller bruker leverpostei eller peanøttsmør for å få den til å holde lenge. Jeg ser for meg at en monstermunn frosset med våtfor eller v&h ol. er et fint tidsfordriv.

Kjøpes både i norske butikker, men også rimelig på Ebay.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, nå har jeg søkt på det meste. Kom inn på skole også, men valgte å ikke starte da studiet ble feil for min del. God veileder er gull verdt  
    • Kjøretime, glattkjøring og trinnvurdering gjennomført og bestått! I morra skal jeg ha sikkerhetskurs på vei(teoretisk del), også skal jeg ha langkjøring om to uker!
    • Æsj, så kjedelig da! Søker du alt mulig rart? Husker jeg feil, eller hadde du egentlig kommet inn på skole også?  Haha, nei, det er ikke bare bare. Men litt spennende og. Det er deilig å jobbe med noe som for en gang skyld bare er mitt! Men det er ikke alltid like lett å motivere seg selv for å jobbe når ingen pusher deg. Jeg har heldigvis en veldig god veileder, så han pusher forsåvidt nok han! 
    • Den går trått du  Er visst ingen som har bruk for meg, i noen som helst bransje  Lykke til med prosjektoppgave! Akkurat det med oppgaveskriving er ikke noe jeg savner fra studietida altså 
    • Jeg er veldig glad i navn, og jeg har hatt mange navn gjennom årene da jeg tidligere var oppdretter av rasekatter, og nå har hatt 9 kull med siberian huskies (over straks 7 år).  Mine tidligere hunder har hett: Togo, Esky, Sarek og Bonfire (alle hanner) De hjemmeboende per i dag er: Freke og Orca (hanner). Gaia (ikke jeg som har bestemt), Såga, Denali, Fjellbris, Naisha (ikke jeg som har bestemt, men tidligere eier), Stjerne, Beringia, Huldra, Dalbris og Polaris (disse 10 er da tisper).

I tillegg har jeg to deleide hanner: Bolt (ikke selv bestemt navnet på ham) og Qannik (deleier sitt valg å kalle ham det) som på stamtavla heter Aldebaran.  Kullene mine har hatt navn etter tema, mens kattekullene mine hadde både alfabet og tema (startet på Z). 
      Hvis noen har lyst til å sjekke om alle disse navnene så er valpenavnene under hvert enkelt kull på hjemmesiden min: www.snofrost.net Katter har jeg ikke lenger oppdrett av, så den hjemmesiden eksisterer ikke lenger. 
  • Nylig opprettede emner