Gå til innhold
Hundesonen.no

flinkbisk.no (kjøp pakke for 99kr, få verdi for 400kr?)


Gjest
 Share

Recommended Posts

På 13.1.2016, 13.23.51, Kaja skrev:

Om du leser her så ser du jo at de aller fleste har fått pakkene sine. 

Joda men har hørt at det går ikke å avbryte bestillingene. 

På 13.1.2016, 14.20.54, Kangerlussuaq skrev:

 

Dette høres ut som et rykte satt ut av noen som vil smutse til sine konkurrenter. Vi er jo ørten stk her inne som mottok julepakken, har betalt 99kr, og største problemet virker å være en liten teknisk feil med avmelding fra en SMS-tjeneste...

 

Vi har også fått SMS, plager meg minimalt. På jobbmailen min har jeg meldt meg av et nyhetsbrev 25 ganger, fungerer aldri fordi en forbanna nisse på jobb fortsetter å legge inn en hel liste til et nyhetsbrev :P Knurr. 

 

Hmm. Det var nemlig en person som skrev kommentar på facebook gruppen deres om svindel. Advarte andre. 
Så ble kommentaren slettet og facebook gruppen ble tatt ned. Før den dukket opp dagen etter og da var det stengt for kommentarer. 
Det at siden forsvant gjorde at søsteren min ble skeptisk og avbestilte pakken. Hun sperret også kortet og bestilte et nytt et. :P
Litt panikk kan man si. 

Så derfor trodde jeg hele greia var svindel og har ikke tenkt mer over det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nico klarte å få fram et lite pip etter å ha strevd i en halvtime. Han skvatt så mye at han kastet leken i ansiktet mitt og løp til andre enden av stua  

Hørt at folk ikke er så imponert over innholdet i pakkene... Men 99kr er det nok verdt   Skjønner ikke helt greia med slike pakker, er jo billigere og morsommere å bestemme hva man skal

Akkurat. Selskapet sender med Post Nord. Som ikke leverer i Dagali at all. Fikk hentemelding nå, det er over en time å kjøre til det postkontoret. Bra mamma kjører forbi der i idag. Jesus. Avbestiller

Posted Images

Jeg har mottatt en ny pakke som ikke er bestilt. Men henter den ikke ut før jeg har gått respons fra dem på mail. Gidder ikke betale for en pakke jeg ikke har bestilt. 

 

Men all den tid de sender regninger så er vel å sperre kortet liiiiiitt overkill? :lol: 

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...