Gå til innhold
Hundesonen.no

flinkbisk.no (kjøp pakke for 99kr, få verdi for 400kr?)


Gjest
 Share

Recommended Posts

3 timer siden, Kaja skrev:

Akkurat. Selskapet sender med Post Nord. Som ikke leverer i Dagali at all. Fikk hentemelding nå, det er over en time å kjøre til det postkontoret. Bra mamma kjører forbi der i idag. Jesus. Avbestiller lett med det grunnlaget ja :P

 

@Siri kjenner jo godt til Post Nord :P

 

Hahaha, det er bare så fantastisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nico klarte å få fram et lite pip etter å ha strevd i en halvtime. Han skvatt så mye at han kastet leken i ansiktet mitt og løp til andre enden av stua  

Hørt at folk ikke er så imponert over innholdet i pakkene... Men 99kr er det nok verdt   Skjønner ikke helt greia med slike pakker, er jo billigere og morsommere å bestemme hva man skal

Akkurat. Selskapet sender med Post Nord. Som ikke leverer i Dagali at all. Fikk hentemelding nå, det er over en time å kjøre til det postkontoret. Bra mamma kjører forbi der i idag. Jesus. Avbestiller

Posted Images

Ingen faktura som jeg har sett. Bæsjeposer, pipeleke, halsbåndtønne til id, minidentastix - de var virkelig mini - selv i stor pakke, julestrømpe med små tyggebein og litt stæsj, og en pakke gobiter. Tror det var alt? 

Helt kurrant til den prisen, men ikke noe jeg kan betale 300kr pr hund for. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Skuffende med mini dentastix i eske til stor hund... Luna bruker 1 minutt på de XL-pinnene... :lol:  

Kommentaren fra Bonden var "må gi Lupin en neve da" :aww:  Er jo ikke stort større enn en hel frolic :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raksha skrev:

Kommentaren fra Bonden var "må gi Lupin en neve da" :aww:  Er jo ikke stort større enn en hel frolic :lol: 

 

 

Omg :lol:  Nesten rom for at man sender mail og klager da... Det er jo et produkt man bestiller, man kan ikke få noe til en minihund når man bestiller til en stor hund? Jeg tipper forbrukerrådet er enig. (Litt megahurpete å gjøre på et spesialtilbud i jula, meeeen..de får jo penger hos oss :P  )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

 

Omg :lol:  Nesten rom for at man sender mail og klager da... Det er jo et produkt man bestiller, man kan ikke få noe til en minihund når man bestiller til en stor hund? Jeg tipper forbrukerrådet er enig. (Litt megahurpete å gjøre på et spesialtilbud i jula, meeeen..de får jo penger hos oss :P  )

Ja, altså - skjønner ikke helt poenget med å velge størrelse på hunden når det er samme som blir sendt. Ganske sikker på at jeg bestilte to store og en medium. Ene hadde sølvfarget idholder mens to hadde gullfarget, og alle tre pipelekene var forskjellig farge - men det er også eneste forskjellene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

12391837_10153247467530423_4857748507087

Sånn la til bilde i spoiler for de som vil vente med å se hva de får :P Kurant til 100kr, men hadde jeg betalt 300kr for dette hadde jeg blitt sur tror jeg. :P Men så har jeg sær bikkje også da, får se om godbiterene og bein faller i smak eller ei. :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å la være å trykke på spoileren! :P

Så mange sånne ekle dårlige tyggegreier :(

Også litt skuffa over kosebamse. Hadde håpet på en ball av noe slag, noe man kan ha i lomma på tur i det minste. Men men, det går greit, var jo mest for å ha en morsom julegave til hunden! Hun blir å drepe kosebamsen på dag 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sofie & Aska skrev:

Klarte ikke å la være å trykke på spoileren! :P

Så mange sånne ekle dårlige tyggegreier :(

Også litt skuffa over kosebamse. Hadde håpet på en ball av noe slag, noe man kan ha i lomma på tur i det minste. Men men, det går greit, var jo mest for å ha en morsom julegave til hunden! Hun blir å drepe kosebamsen på dag 1. 

Er pip i bamsen da. :lol: Blir gøy for deg å høre på. :P (Har en lydredd bikkje i huset mens eierene er i london og han holdt på å dø på seg når jeg fant ut at det var en pipeleke og ikke bare en bamse) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig skuffende greier, selv til en hundrelapp. Eneste jeg har bruk for er godbitene, tyggetingene tør jeg ikke gi til Katla, for hun tror halsen er like stor som kjeften. Kan kanskje "redde" bamsen ved å ta ut pipen, og jeg kan alltids få brukt opp posene (men digre, rosa poser er ikke helt min greie, altså).

For å drive litt reklame for de som driver sonen, så fikk jeg høre i dag av en som har undersøkt de forskjellige at doggiebag har kvalitetsprodukter og tilsynelatende verdi for pengene. Skulle jeg faktisk abonnert, så hadde jeg nok gått for dem i stedet, får håpe de slår til med et tilbud, de også. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Argyr skrev:

For å drive litt reklame for de som driver sonen, så fikk jeg høre i dag av en som har undersøkt de forskjellige at doggiebag har kvalitetsprodukter og tilsynelatende verdi for pengene. Skulle jeg faktisk abonnert, så hadde jeg nok gått for dem i stedet, får håpe de slår til med et tilbud, de også. :aww:

Av det jeg har sett på bilder av hva FlinkBisk inneholder, så er jeg enig med deg. Jeg synes DoggieBag er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Argyr skrev:

For å drive litt reklame for de som driver sonen, så fikk jeg høre i dag av en som har undersøkt de forskjellige at doggiebag har kvalitetsprodukter og tilsynelatende verdi for pengene. Skulle jeg faktisk abonnert, så hadde jeg nok gått for dem i stedet, får håpe de slår til med et tilbud, de også. :aww:

 

Litt lite interessant med "hørt" :P Jeg har "hørt" rimelig mye rart i mitt liv om både bedrifter og produsenter som har vært alt fra bambus til gran. Hadde vært trivelig med en faktisk oversikt, type hva innholdet har vært over lang tid, med ca-verdi. Hvis man først framstiller en påstand burde den jo være underbygget på noe vis, eller hur? :P  Vi har en egen tråd for doggiebag, flinkbisk og... det finnes vel flere som tilbyr slikt - det har ikke vært noe unik positiv omtale om doggiebag i den tråden akkurat. Det går i det samme: mye ymse forskjellig og at verdien ikke alltid står til innholdet... :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

 

Litt lite interessant med "hørt" :P Jeg har "hørt" rimelig mye rart i mitt liv om både bedrifter og produsenter som har vært alt fra bambus til gran. Hadde vært trivelig med en faktisk oversikt, type hva innholdet har vært over lang tid, med ca-verdi. Hvis man først framstiller en påstand burde den jo være underbygget på noe vis, eller hur? :P  Vi har en egen tråd for doggiebag, flinkbisk og... det finnes vel flere som tilbyr slikt - det har ikke vært noe unik positiv omtale om doggiebag i den tråden akkurat. Det går i det samme: mye ymse forskjellig og at verdien ikke alltid står til innholdet... :)  

Okely dokely!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Argyr skrev:

Okely dokely!

Konstruktivt, jeg lurte nå på om du hadde bilder eller innholdsfortegnelse så man fikk vite litt mer...Finnes bilder og info i den andre tråden, så om du har noe annen info hadde jo det vært interessant :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Konstruktivt, jeg lurte nå på om du hadde bilder eller innholdsfortegnelse så man fikk vite litt mer...Finnes bilder og info i den andre tråden, så om du har noe annen info hadde jo det vært interessant :)  

Åja, så ingen spørsmål annet enn om jeg var enig i at påstander bør underbygges, og siden jeg ikke hadde kommet med noen påstand, så tenkte jeg ikke at det var nødvendig å svare. Det var vel også et hypotetisk spørsmål.

Nei, jeg har ingen bilder eller innholdsfortegnelse (trodde du det, utifra "jeg hørte i dag"?), men jeg fikk se litt bilder og høre litt om innholdet (blant annet Kong leker, som tilhører en helt annen liga enn den greia som kom i pakka mi). Jeg har kun det og den ene pakken jeg har mottatt fra flinkbisk å gå ut i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med innholdet jeg :D Tuva ble veldig fornøyd med innholdet, bortsett fra at lekene var for store til å putte alle 3 i munnen på en gang :Laugh: Vigdis og Trym skjønner seg ikke på leker, men de måtte sloss litt over dem selv om ingen av de ville ha de :teehe:Julesokken og snopposene pakket jeg inn til jul til dem, bæsjposer er alltid kjekt! Id tag har vi fra før av, men det er jo fint å få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...