Gå til innhold
Hundesonen.no

flinkbisk.no (kjøp pakke for 99kr, få verdi for 400kr?)


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nico klarte å få fram et lite pip etter å ha strevd i en halvtime. Han skvatt så mye at han kastet leken i ansiktet mitt og løp til andre enden av stua  

Hørt at folk ikke er så imponert over innholdet i pakkene... Men 99kr er det nok verdt   Skjønner ikke helt greia med slike pakker, er jo billigere og morsommere å bestemme hva man skal

Akkurat. Selskapet sender med Post Nord. Som ikke leverer i Dagali at all. Fikk hentemelding nå, det er over en time å kjøre til det postkontoret. Bra mamma kjører forbi der i idag. Jesus. Avbestiller

Posted Images

Angrerett er 14 dager etter mottakelse. Avbestilling av abonnement er innen 25.

Tja...

Jeg bestilte dette rundt den 10. desember, sendte dem mail 12. desember med at jeg angret meg og at de ikke behøvde å sende ut.... Har nå fått mail om at den er sendt ut. Så veldig skeptisk ift om det blir så lett å si opp abonnementet/benytte seg av angrerett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail om at ftaktfirmaet deres blir å sette pakka på trappa?! I mitt tilfelle kan det fort bety at pakka blir å tilbringe 14 dager delvis skjerma i nordnorsk vintervær (reiser bort i jula). Ikke imponert over det.

Pakken leveres på morgenen, så kanskje jeg har flaks og den er her i morgen tidlig... Men det involverer nok for mye flaks gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Tekopp skrev:

Fikk mail om at ftaktfirmaet deres blir å sette pakka på trappa?! I mitt tilfelle kan det fort bety at pakka blir å tilbringe 14 dager delvis skjerma i nordnorsk vintervær (reiser bort i jula). Ikke imponert over det.

 

Pakken leveres på morgenen, så kanskje jeg har flaks og den er her i morgen tidlig... Men det involverer nok for mye flaks gitt.

 

lol, wtf! Er det i Narvik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

lol, wtf! Er det i Narvik?

Jupp. Altså, det de sier i mailen er jo bare

Sitat

FlinkBisk leveres Helt Hjem 
I samarbeid med HeltHjem AS vil avisbudet levere pakken på din dørmatte eller i din postkasse før kl. 07 om morgenen. HeltHjem har levert pakker på denne måten til tusenvis av fornøyde kunder siden 2013. Som de selv sier; "Helt Hjem. Helt Enkelt. Helt Trygt." 
Noen kunder må hente pakken på nærbutikken som MyPack-pakke. Les mer om HeltHjem på deres nettside.

Dere vil motta en SMS når pakken er levert.

Ha en voffvoff dag

Hilsen FlinkBisk-gjengen 

I praksis er postkassa knøttlita, så leveringsfolk setter ofte pakker på trappa her i området, inkludert den vanlige posten :P 

Jeg ba de sende den til en annen adresse, men da hadde de alt sendt den ut. Kommer den ikke i morgen tidlig blir den sikkert spist av mus innen jeg kommer hjem i januar :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tekopp skrev:

Jupp. Altså, det de sier i mailen er jo bare

I praksis er postkassa knøttlita, så leveringsfolk setter ofte pakker på trappa her i området, inkludert den vanlige posten :P 

Jeg ba de sende den til en annen adresse, men da hadde de alt sendt den ut. Kommer den ikke i morgen tidlig blir den sikkert spist av mus innen jeg kommer hjem i januar :D 

Vi skal være i Narvik hele jula, så om den kommer senere enn at du får tak i den kan vi sikkert plukke opp og levne den hos pappa til du er kommet hjem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, maysofie skrev:

Vi skal være i Narvik hele jula, så om den kommer senere enn at du får tak i den kan vi sikkert plukke opp og levne den hos pappa til du er kommet hjem? :)

Takk for tilbudet! :flowers:  Jeg snakka akkurat med naboen som sa han kunne ta den inn, så det ordna seg. Men det ble litt mer styr med den pakken enn jeg hadde håpa på.

I korespondansen jeg hadde med kundeservice sa de at de ikke kunne sende den til en annen adresse enn jeg oppgav først uansett. Det var via mail, jeg kom ikke gjennom på telefonlinja deres når jeg prøvde.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare her postbudet tramper inn i gangen (eller soverom) for å levere pakker? :lol: Her leverer de også ut til svigerfar om han er hjemme, ellers så havner det post i butikk, de pleier ikke sette igjen lenger, så spørs om de ikke har måtte stramme inn på det. Men posten dette da. Postnord og sånne store blir bleike om nebbet når jeg sier hvor de skal og begynner å stresse med snuplass. 

Kan jeg avbestille abonnementet før jeg har fått pakkene tro? Fått mail om at det er på vei. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillekrapyl skrev:

Jeg fikk ikke mail igår, så jeg sendte mail til de. Fikk tilbake at den ble sendt den 14.

 

Så det ble sendt uten noe "bekreftelse" på at det ble sendt? Da regner jeg med den kommer til oss og, jeg orket ikke begynne med mailing og mas :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillekrapyl skrev: Jeg fikk ikke mail igår, så jeg sendte mail til de. Fikk tilbake at den ble sendt den 14.

 

Så det ble sendt uten noe "bekreftelse" på at det ble sendt? Da regner jeg med den kommer til oss og, jeg orket ikke begynne med mailing og mas [emoji14]  

Stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...