Gå til innhold
Hundesonen.no

flinkbisk.no (kjøp pakke for 99kr, få verdi for 400kr?)


Gjest
 Share

Recommended Posts

Fant dette tilbudet på en sånn tilbuds-side. Jeg pleier OFTE å bestille abbonement på f.eks bokklubben også avbestille alle hovedbøkene for så å melde meg ut av hele røkla etter 1 år :P

Er det noen som vet om man kan avbestille alle pakkene hos flinkbisk.no? Må man være medlem 1 år om man bestiller prøvepakken til 99kr? Eller er det bare et introduksjonstilbud som man kan benytte seg av og thats it? Veldig dårlig info på nettsiden;

http://flinkbisk.no/

Det står: ingen bindingstid! Men ... så står det: Som ny kunde får du første pakke for kun 99,-. Deretter kr 298,- pr måned.

Deretter står det på FAQ:

. Hvordan kan jeg avbestille mitt abonnement?

Kontakt Kundeservice senest den 25. i hver måned, så rekker vi å endre ditt abonnement før neste pakke sendes ut. Som ny kunde har du hele 14 dager på deg etter at du har mottatt første pakke, til å gi oss beskjed om endringer.

 

It's all very confusing. Kan alltids sende en epost å spørre, men tenkte kanskje noen her har prøvd det og vet svaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nico klarte å få fram et lite pip etter å ha strevd i en halvtime. Han skvatt så mye at han kastet leken i ansiktet mitt og løp til andre enden av stua  

Hørt at folk ikke er så imponert over innholdet i pakkene... Men 99kr er det nok verdt   Skjønner ikke helt greia med slike pakker, er jo billigere og morsommere å bestemme hva man skal

Akkurat. Selskapet sender med Post Nord. Som ikke leverer i Dagali at all. Fikk hentemelding nå, det er over en time å kjøre til det postkontoret. Bra mamma kjører forbi der i idag. Jesus. Avbestiller

Posted Images

Jeg har! Det er introduksjonstilbud. 

Bare gi beskjed innen 14 dager etter du mottar pakken så skal det, i følge dems kundeservice (jeg spurte) stanses. 

Men send dem epost, ikke gi beskjed via nettsidens kontaktskjema, for da får du ikke svar. 

Vi har allerede fått en pakke til den store bikkja (også bestilte jeg en til Bjørn) og pakka hadde greit innhold den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Går det an å bestille to pakker, når en har to hunder av ulik strl?

En på 5 kg og en på 22 kg ca.

Ja, forstod det sånn ut fra facebook-siden deres som jeg også fant nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt at folk ikke er så imponert over innholdet i pakkene...

Men 99kr er det nok verdt :)

 

Skjønner ikke helt greia med slike pakker, er jo billigere og morsommere å bestemme hva man skal kjøpe selv. Synes jeg da. 300kr i mnd på hundeting er mye synes jeg. 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Hørt at folk ikke er så imponert over innholdet i pakkene...

Men 99kr er det nok verdt :)

 

Skjønner ikke helt greia med slike pakker, er jo billigere og morsommere å bestemme hva man skal kjøpe selv. Synes jeg da. 300kr i mnd på hundeting er mye synes jeg. 

Helt enig. Tester det kun pga prisen, og kommer ikke til å fortsette.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Helt enig. Tester det kun pga prisen, og kommer ikke til å fortsette.

Plus 1! 

Håper å få godbiter til verdien! Blir sur om det bare er sånne kjipe seige tyggeting (de hvite tørka grieene) - for de spyr bikkja av :P   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi være flink å minne hverandre på å avbestille/melde oss ut? :P:o
Jeg har bestilt tre abonnement og er dødslat når det kommer til å huske slikt. I utgangspunktet vil jeg kun ha disse tre pakkene og så melde meg ut, muligens beholde abonnement på en hund. Kommer an på hvor fornøyd jeg er med pakken.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5. desember 2015 17:17:38, Kangerlussuaq skrev:

Fant dette tilbudet på en sånn tilbuds-side. Jeg pleier OFTE å bestille abbonement på f.eks bokklubben også avbestille alle hovedbøkene for så å melde meg ut av hele røkla etter 1 år :P

Er det noen som vet om man kan avbestille alle pakkene hos flinkbisk.no? Må man være medlem 1 år om man bestiller prøvepakken til 99kr? Eller er det bare et introduksjonstilbud som man kan benytte seg av og thats it? Veldig dårlig info på nettsiden;

http://flinkbisk.no/

Det står: ingen bindingstid! Men ... så står det: Som ny kunde får du første pakke for kun 99,-. Deretter kr 298,- pr måned.

Deretter står det på FAQ:

. Hvordan kan jeg avbestille mitt abonnement?

Kontakt Kundeservice senest den 25. i hver måned, så rekker vi å endre ditt abonnement før neste pakke sendes ut. Som ny kunde har du hele 14 dager på deg etter at du har mottatt første pakke, til å gi oss beskjed om endringer.

 

It's all very confusing. Kan alltids sende en epost å spørre, men tenkte kanskje noen her har prøvd det og vet svaret :)

Man har alltid 14 dagers angrerett på den første pakken i henhold til angrerettsloven :) Har bestilt en pakke, men er det bare dritt i pakken så sender jeg den i retur :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2015, 22.51.36, Kangerlussuaq skrev:

Plus 1! 

Håper å få godbiter til verdien! Blir sur om det bare er sånne kjipe seige tyggeting (de hvite tørka grieene) - for de spyr bikkja av :P   

Kan doneres til døddultne salukier og basenji på fjellet. :aww::lol:  

Hva var det i pakkene? Vurderer å bestille, men leker er liksom ikke helt det store her. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...