Gå til innhold
Hundesonen.no

Gruffalo ( Schapendoes )


Sissi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Må vel introdusere vårt nye familiemedlem!  Lille pelsballen er 8 uker og en landlevende piraja, men en utrolig søt en da. Vi er stormende forelsket i han alle sammen her hjemme, han er så tillit

Lille bølle er oppgradert til landHai!  Hihi.. valpe biting er veldig inn om dagen.Litt utfordringer med og lære barna mine om hvordan håndtere valp som henger i buksebeinet, men det går bedre for hve

Lille gutt vokser og utvikler  seg for hver dag! Han er en herlig valp   Noen bilder fra turen i går.  Jeg må huske og kjøpe en langline til han, han er selvstendig også hvis ting er spennende no

Posted Images

  • 4 weeks later...
1 time siden, Pixie skrev:

Han er nydelig!!

Det er så moro å se andre bartetryner :P Min tibetanske terrier er snart 6 mnd og er like vanskelig å ta bilder av, det er bare pels i bevegelse eller sovende hund :ahappy: 

IMG_0844.JPG

Søt bartefjes! :)

Ja å ta bilder er noe heeeeelt annet med Gruff enn hva jeg er vandt med. Så det har vært en utfordring for meg som liker og knipse med mobilen.   Når man er vandt med glatt håret hvit whippet så blir overgangen stor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tonje skrev:

Bustehunder er utrolig søte, men jeg klør i fingrene etter å hente frem saksa og klippe luggen deres! :P 

Hihihi det gjør jeg også inniinnimellom! Har ikke sett øynene hans på leeeenge!  :P  Leter dem frem regelmessig for og fjerne evt øyegugg og se at alt er bra. Men det blir en vanesak.. tenker mindre og mindre på det.  Om noen mnd  har han kanskje  lang nok lugg og sette I strikk da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
7 timer siden, Mardina skrev:

Han er så søt :) :wub: Digger navnet også :D 

Takk :D 

 

Legger ved et bilde tatt av pelsballen tatt i sted. Han har begynt og få mer pels nå,men vi har ikke merket noe til floker under børsting enda, men det kommer vel... har jo bare valpepels enda.  

Han er også en utrolig behagelig valp, så rolig og enkel og ha i hus. En fantastisk avknapp. Ute derimot er det full fart,må vende meg til den høygir knappen hans :P Er jo helt med og lett i 100 når noen inviterer til lek eller trening, kombinert med litt manglende impuls kontroll blir det fort alle beina mer over bakken enn de rører den. Men jeg digger han og vi har det er kjempe moro sammen! :wub: Selv min mann som var litt skeptisk I starten sier ofte hvor fornøyd han er med Gruff og det gjør alt så mye koseligere når alle I familien digger han like mye! :wub: Litt mye skryt av gutten vår, men det er vel denne  tråden er til :ahappy:

 

Point Blur_Apr272016_202430.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Raksha skrev:

Fineste pelsballen :D:wub: Og så gøy å lese at dere er så fornøyd med han :D (Husk det når hormonene slår inn for fullt) 

 

Hehe ja jeg prøver ikke tenke for mye fremover, nyte han som valp, så kanskje har vi en godt grunnlag og forhold for og takle evt hormontroll når den tiden kommer. Han blir 7 mnd snart, håper og beholde valpen litt til :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...