Gå til innhold
Hundesonen.no

Gruffalo ( Schapendoes )


Sissi
 Share

Recommended Posts

Må vel introdusere vårt nye familiemedlem! 

Lille pelsballen er 8 uker og en landlevende piraja, men en utrolig søt en da. :wub:Vi er stormende forelsket i han alle sammen her hjemme, han er så tillitsfull og herlig.  

Vi gleder oss masse til og bli kjent med han videre :)

 

Litt bilder av pelsballen :wub:

 

Gruffalo.jpg

Gruffalo1.jpg

Gruffalo2.jpg

Gruffalo3.jpg

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Må vel introdusere vårt nye familiemedlem!  Lille pelsballen er 8 uker og en landlevende piraja, men en utrolig søt en da. Vi er stormende forelsket i han alle sammen her hjemme, han er så tillit

Lille bølle er oppgradert til landHai!  Hihi.. valpe biting er veldig inn om dagen.Litt utfordringer med og lære barna mine om hvordan håndtere valp som henger i buksebeinet, men det går bedre for hve

Lille gutt vokser og utvikler  seg for hver dag! Han er en herlig valp   Noen bilder fra turen i går.  Jeg må huske og kjøpe en langline til han, han er selvstendig også hvis ting er spennende no

Posted Images

9 minutter siden, Siri skrev:

Gratulerer så mye! Digger navnet hans da - Gruffalo liksom *ler*. Har fulgt med ham på FB også :) 

hihi Takk :ahappy: Det måtte bare bli Gruffalo, det er jo barnas favoritt bok og vi kunne velge et stamtavlenavn på G, Men jeg sliter fortsatt litt med og rope det høyt ute, når vi trener på innkalling i hagen. Blir veldig høy tone på den O`en når man roper med lys stemme   :icon_redface::P    

4 minutter siden, maysofie skrev:

Gudameg så skjønn han er! Liker disse skapningene, spent på hvordan han utviklet seg :ahappy:

Takk :)   Ja er veldig spent jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sissi skrev:

hihi Takk :ahappy: Det måtte bare bli Gruffalo, det er jo barnas favoritt bok og vi kunne velge et stamtavlenavn på G, Men jeg sliter fortsatt litt med og rope det høyt ute, når vi trener på innkalling i hagen. Blir veldig høy tone på den O`en når man roper med lys stemme   :icon_redface::P    

Takk :)   Ja er veldig spent jeg med!

:lol: Blir vel Gruff etter hvert kanskje :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wed Dec 02 2015 23:32:01 GMT+0100, Raksha skrev:

:wub: ! Han eeer så nydelig. Jeg er så misunnelig :wub: Og så snikstjeler jeg bittelitt ære når han er snill for at det var jeg som minnet deg på rasen. :lol: 

 

Ja,skylder deg mange takk som minnet meg på rasen igjen.  Veldig gla for det :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille bølle er oppgradert til landHai!  Hihi.. valpe biting er veldig inn om dagen.Litt utfordringer med og lære barna mine om hvordan håndtere valp som henger i buksebeinet, men det går bedre for hver dag. Nye rutiner må jo lages :)  Gruffalo syntes det er super gøy og samle alt mulig midt på stuegulvet når jeg ikke ser ! sko ,kurver,do papir, 5 kg ris pose (knøttet er rundt 4 kg selv liksom ) truser, sofa puter. . Ja alt han kan dra med seg.  Men andre ord veldig typisk valp! :)

 

Men vi er strålende  fornøyd med pelsballen. 

 

Litt bilder tatt etter en lengre leke runde i hagen og knøttet er sliten.  

 

 

 

 

IMG_20151209_114041.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille gutt vokser og utvikler  seg for hver dag! Han er en herlig valp :) 

Noen bilder fra turen i går.  Jeg må huske og kjøpe en langline til han, han er selvstendig også hvis ting er spennende nok. Så løpe løs med det alt for store båndet hengene etter seg ble bare teit,og springe løs ved stranden var veldig kult, mye spennende lukter så han løp fort sine egne veier,utrolig hvor rask han er :P 

Men var ikke verre enn jeg husket på kyllingen jeg hadde med i sekken som godbit, da ble han plutselig veldig fokusert på meg ,og var rask med og komme.  Og vi fikk trent litt på kontakt,kjempe flink var han :) 

20151213_125352.jpg

20151213_124151.jpg

20151213_131158.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...