Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

Nå har vi kommet hjem fra en deilig liten skogstur. Vi holdt oss i lysløypa og det var absolutt ingen spor i nysnøen, bortsett fra rådyret som må ha krysset en gang mellom fram og tilbaketuren. Tredje verdenskrig drev på rundt omkring, men inni skogen er det jo fantastisk stille. Jeg er redd jeg er mer lydberørt enn Tinka. Hadde henne i bånd, uansett. Vel, hun har igrunnen hatt båndtvang et par uker, på grunn av akutt totalt ukritisk omgang med det annet kjønn. Godt nyttår folkens. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Toddy begynner å bli stresset over en ting : det er langt over normal leggetid og jeg har enda ikke lagt meg! 

Han går stadig opp på rommet , kommer ned igjen , stirrer på meg , sukker dypt, legger seg ned på gulvet ved siden av meg, sukker dypt , stirrer på meg , går opp på rommet and so on...

Han minner meg veldig om min første Groenendael Tellus.  Man kan godt sove i stua frem til et visst klokkeslett,  da er det soverommet som gjelder og matmor må være med :lol: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mud skrev:

Toddy har ikke lagt merke til at det smeller ute , Nico bjeffet litt på begynnelsen,  nå ligger de begge og følger med på hva som skjer på kjøkkenet.  Det lages fisk jo. 

Ser ut som dette skal gå bra hitill i hvertfall.  Alltid spennende med nyttårsaften når man har unghunder,  Toddy bodde jo langt til skogs i fjor og Nico var bare 8-9 måneder.  Hun brøy seg filla i fjor og da var vi midt i byen,  men mye skjer med en unghund på ett år. 

samme her, Aron var 9 måneder forrige nyttårsaften. Da var det null stress og vi var ute å tissa litt over midnatt. Var litt spent på hvordan han ville reagere i år, men han var som sist. Hadde egentlig ikke forventet at han skulle stresse heller, men man vet jo aldri. Deilig når hundene er trygge :) 

 

nå har vi lagt oss. Musestille i huset, så rakettene høres godt, men hundene er like rolige :) opp 05.30 i morgen tidlig, er ikke alle som har ferie.. :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele gjengen spiller minecraft for harde livet i håp om å holde poden våken! Han snøvler,  surrer og har store blanke øyne. 

Stakkars . Han skal få telle ned til det året han blir skolegutt,  med 3 løse tenner , et rødvinsglass fylt med vann, og stjerneskudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ kom jeg på at jeg hadde bestemt meg for å lage pavlovakake i dag. Ikke at jeg har kjøpt inn frukt, bær og vaniljekrem, men det var planen for et par uker siden. Jaja, det er nok annet snoperier i hus. Nå har jeg gravid i tolvte måned-mage etter å ha spist for mye pinnekjøtt... Og jeg drikker så mye av tørste at jeg tror jeg skal sove på do i natt :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde strømbrudd fra litt før fire til litt før sju. Egentlig litt glad jeg ikke hadde fått maten i ovnen, men det ble jo litt sen middag da. Jaja, mette ble vi, det skal være sikkert. Nå står desserten i ovnen. Sjokoladefondant. Det går fort, så da rekker vi å være ferdige med den innen tolvslaget tenker jeg. Har egentlig ikke plass til dessert, men når den nå var planlagt så får den lages også. 

Ellers må jeg bare ta en reprise på denne her
10330371_10156362985355641_7266002562658

Også må jeg dele denne med dere også
11235826_10156362422960641_7100203995998

Ja, jeg er litt i Star Warsmodus om dagen :P 

Godt nyttår, alle soniser! :sorcerer: (det er liksom et stjerneskudd) 

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10369125_196111244070196_432041219443833

Så her er det stille den siste timen, og det håper jeg fortsetter. Har allerede vært en gressbrann i Trondheim i kveld (Flatåsen) :no: 

Fyrverkeridritt. Thorvald sover godt da, glad han ikke er noe redd.

 

edit: idet jeg trykka send begynte det å smelle :( Ugh, håper det ikke blir noe brann :no: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håh, greide nesten å ødelegge steika som har stått i ovnen i hele dag, møkka ovn. Den ble ikke perfekt, men den ble mye mer spiselig enn jeg fryktet for et lite øyeblikk.. Så, god middag fortært, besøket dro tidlig for å passe egne hunder før det begynner å smelle som verst og jeg og E har funnet frem joggebuksa <3 og venter på at klokka skal bli 12 så vi kan titte litt på rakettene som evt kommer også gå å legge oss. Forholdsvis rolig i huset også, og tenker litt på de som har redde hunder nå :( Tai reagerte litt i starten når det kom noen veldig nært her, men det har roet seg mer og mer utover så nå går det veldig bra, heldigvis og de to andre pluss passhunden bryr seg null og niks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Aslan skrev:

10369125_196111244070196_432041219443833

Så her er det stille den siste timen, og det håper jeg fortsetter. Har allerede vært en gressbrann i Trondheim i kveld (Flatåsen) :no: 

Fyrverkeridritt. Thorvald sover godt da, glad han ikke er noe redd.

 

edit: idet jeg trykka send begynte det å smelle :( Ugh, håper det ikke blir noe brann :no: 

Nå smeller og hyler det som besatt her. Lurt å følge rådet fra myndighetene ja. Jeg skal prøve å ikke si så mye stygt om rakettfolket, men er det greit om jeg sier at jeg håper de brenner ned sine egne hus i stedet for andres? Det kan jeg vel si?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Håper alle sitter og nistirrer på hundene sine/holder dem i lanken :aww:  FULL FOKUS FOLKENS!!!

:lol: mine er med på jobb. og bokstaveligtalt innestengt i en bunkers med meg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Perfect Image skrev:

Håper alle sitter og nistirrer på hundene sine/holder dem i lanken :aww:  FULL FOKUS FOLKENS!!!

Burde jeg ha dårlig samvittighet for at jeg nettopp sa til mr. Eple at "Ikke trøst, hun stresser ikke såpass at hun trenger trøst" når det sto på som verst? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eplefe skrev:

Burde jeg ha dårlig samvittighet for at jeg nettopp sa til mr. Eple at "Ikke trøst, hun stresser ikke såpass at hun trenger trøst" når det sto på som verst? :P 

Jeg er ikke den til å snakke, jeg formanner det der til valpekjøperene mine :P

Jeg var litt spent på Lerke (ny rase...) og Leà (Nye linjer og første nyttår...) men begge har til nå ligget og sovet sammen med resten av gjengen i stuen her med meg. Jeg vet ikke om de fikk med seg så mye over LOTR vi ser på, midt i en battle :lol: Twix stresset tidligere ikveld når det var bare litt raketter, så hun ble satt på gjesterommet med radio på, virket som om inni i bur var bedre. Og kjente det var rett valg jeg tok om å ikke inkludere henne i avlsprogrammet mitt :) Resten er strødd her. Og ja, overaskende mye raketter (og annet, gudene vet hva men høres ut som om et horn stjælt fra djevelen som er mye høyere enn selve rakettene.)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...