Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

Jeg begynte å leite etter julekalenderen på tv i går, også kom jeg på at det ikke var 1 desember før i dag - og det er jo bra, da har jeg ikke gått glipp av den i det minste :ahappy: 

I dag skal vi forhåpentligvis flytte noen kommoder og noe stæsj til en venninne. Håper hun blir like glad for å få det som jeg er for å bli kvitt det :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Margrete skrev:

Jeg kjeder meg og har derfor både svart og skrevet innlegg. Mer enn jeg har gjort på mange uker :P

:lol: Det er DERFOR du har vært så aktiv ja :lol: Skjønte det måtte være noe :D 

I dag har mors lille prinsesse bursdag!!! To år har hun blitt - tenke seg til (at hun fortsatt oppfører seg som en valp og drittunge sier vi ingenting om... :aww:). 

Fra liten... 
1960913_811848488842362_1930309915_o.jpg

... til stor... 
12240465_1212810342079506_69865145888210

 

 

 

  • Like 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siri skrev:

:lol: Det er DERFOR du har vært så aktiv ja :lol: Skjønte det måtte være noe :D 

I dag har mors lille prinsesse bursdag!!! To år har hun blitt - tenke seg til (at hun fortsatt oppfører seg som en valp og drittunge sier vi ingenting om... :aww:). 

Fra liten... 
1960913_811848488842362_1930309915_o.jpg

... til stor... 
12240465_1212810342079506_69865145888210

 

 

 

Jepp, har ett dovendyr som skal være i Horten til 08, hvilket betyr opp kl 06. Så må jeg vente til neste dovendyr skal opp kl 0730. Det er ett hardt liv!! 

 

Gratulerer med bursdag til blomsten ❤️

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Yasmine! :bananas: (sluttet kalle henne Jeanette nå? *fniser* ) 

...er jeg veldig trøtt og kunne sovet noen timer til, men sånn er det alltid etter snudøgn. 8,5 time burde være nok liksom. og valpen syns det var nok :yawn: 

Fått brukshunden i posten og de har artikler om MH og MT som jeg tenker lese etterhvert. Og det nye regelverket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kristina skrev:

Sitter å lurer på hvordan jeg må endre rutinene fremover etter det i går ble oppdaget ulv i skogen der hundene mine luftes løs hver morgen, bare 100 meter fra blokka. :no:

Er det ulveflokk der? Jeg går alltid ut i fra at det er en streifer som lusker innom et området, helt til det motsatte er bevist. Så kanskje ikke en grunn til å stresse for mye :)

Og gratulerer med dagen Yasmine! :flowers:@Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til Yasmine! :D

@Margrete : du vet at det er mange i NJFF som er FOR rovdyr , eller?? Å påstå at alle i NJFF jobber for å bli kvitt rovdyr er like nyansert som å påstå at alle som er medlemmer av NKK avler på sykdom liksom. Hilsen stolt medlem av NJFF som er FOR rovdyr :P Tilmed sambo er medlem... 

 

Kjøpt klementiner til avdelingen!  

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det må stå litt om dampvaskere i desembertråden også, så da kan jeg avlegge rapport.

JEG ELSKER DEN!

Det var ikke mindre jobb enn å vaske gulv på "vanlig" måte, men så rent det ble! Jeg ble heldigvis ikke alt for sjokkert over mengden "dritt" den fikk opp (det var renere hos meg enn jeg fryktet), men så mye såperester den dro med seg! Jeg skal aldri bruke såpe på gulvene igjen. Og jeg føler at badet ble helt rent :) Endelig! Mannen syntes det var stas at jeg kjøpte den og i helgen har han vasket fugene mellom flisene i kjøkkenet og i gangen :P

 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte julekalender til teamet mitt på jobb i går. Men jeg lurer på om jeg må stikke innom butikken etterpå for å kjøpe pepperkaker og julebrus også, nå som jeg kan drikke det uten å starte en stor diskusjon om tradisjoner osvosv på pauserommet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Tekopp skrev:

Er det ulveflokk der? Jeg går alltid ut i fra at det er en streifer som lusker innom et området, helt til det motsatte er bevist. Så kanskje ikke en grunn til å stresse for mye :)

Og gratulerer med dagen Yasmine! :flowers:@Siri

Det er jo en flokk her, men skulle ønske den bare kunne holde seg på andre siden av skogen der den oftest er. Må den være akkurat her hvor jeg går. :sleep:

Har hørt Nordmarka er fint, den bruker vi ikke så ofte heller så der kan den bo. :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Annegru skrev:

Jeg synes det må stå litt om dampvaskere i desembertråden også, så da kan jeg avlegge rapport.

JEG ELSKER DEN!

Det var ikke mindre jobb enn å vaske gulv på "vanlig" måte, men så rent det ble! Jeg ble heldigvis ikke alt for sjokkert over mengden "dritt" den fikk opp (det var renere hos meg enn jeg fryktet), men så mye såperester den dro med seg! Jeg skal aldri bruke såpe på gulvene igjen. Og jeg føler at badet ble helt rent :) Endelig! Mannen syntes det var stas at jeg kjøpte den og i helgen har han vasket fugene mellom flisene i kjøkkenet og i gangen :P

 

Åååh. Må jeg kjøpe en sånn jeg også nå da? Synes ikke gulvene blir skikkelig rene her altså, jeg har fått litt noia på det. Hvilken variant har du kjøpt?

 

Jeg sitter og kikker på en dampkoker/blender for babymat. Har ganske lyst å bare kjøpe, men får meg liksom ikke heeelt til å forsvare det når jeg kan fortsette å koke og stavmikse.. :aww: Må ha ny stavmikser da, men det er jo mye billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cloudberry skrev:

Åååh. Må jeg kjøpe en sånn jeg også nå da? Synes ikke gulvene blir skikkelig rene her altså, jeg har fått litt noia på det. Hvilken variant har du kjøpt?

 

Jeg sitter og kikker på en dampkoker/blender for babymat. Har ganske lyst å bare kjøpe, men får meg liksom ikke heeelt til å forsvare det når jeg kan fortsette å koke og stavmikse.. :aww: Må ha ny stavmikser da, men det er jo mye billigere.

Jeg kjøpte Kärcher SC2. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cloudberry skrev:

Jeg sitter og kikker på en dampkoker/blender for babymat. Har ganske lyst å bare kjøpe, men får meg liksom ikke heeelt til å forsvare det når jeg kan fortsette å koke og stavmikse.. :aww: Må ha ny stavmikser da, men det er jo mye billigere.

Du kan jo kjøpe en sånn:

5708642066303.jpg?preset=Large

 

Da kan du jo ha til smoothies i tillegg :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...