Gå til innhold
Hundesonen.no

Brukket klo


Pablo
 Share

Recommended Posts

Jeg presterte å miste valpen min i bakken fra ca. 30 cm høyde. Han sa ikke et pip, så tenkte at det sikkert gikk fint. Når vi tok turen ut la jeg merke til at han haltet. Det så egentlig ut som det var bakbenet han haltet på, men det virket litt rart, siden han landet på forparten da han datt. Han sluttet etterhvert å halte, og har virket veldig pigg. Jeg sjekket alle kroppsdeler, men virket ikke som han hadde smerter noe sted. Så sjekket jeg neglene, og den ene var helt svart litt innpå (av tørket blod). Det virket ikke som det var vondt for han at jeg tok på det eller noe som helst. Er dette noe å gå til veterinæren med? Er det eventuelt noe jeg burde gjøre selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo sikkert være litt ekkelt om det setter seg noe betennelse eller noe, men Vims har skadet klør ved et par anledninger, jeg har ikke merket det før senere da (utenom at hun har haltet litt, men har ikke greid å lokalisere det), har gått helt fint ellers. Er du bekymret for betennelse e.l. så kan du jo putte poten ned i grønnsåpevann eller tømme på pyrisept eller noe og evt bruke sokk ute til det har lukket seg. Men mest sannsynlig går det nok helt fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...