Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg leter etter en leke


Wednesday
 Share

Recommended Posts

Det er krise i heimen. For en stund siden kjøpte jeg to uteleker til ungene, som jeg tenkte de kunne bytte på. Ikke smart, men har lært nå. De fikk selvsagt en favoritt, og det var selvfølgelig den samme bilen, så nå er det dårlig stemning for å si det mildt. Er helt nødt til å kjøpe en til! Jeg har funnet den i flere utenlandske nettbutikker, men portoen er så hinsides dyr. Derfor håper jeg noen kan hjelpe meg å finne den her! 

 

http://c3.q-assets.com/images/products/p/vx/vx-601_1z.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Wednesday skrev:

Det er krise i heimen. For en stund siden kjøpte jeg to uteleker til ungene, som jeg tenkte de kunne bytte på. Ikke smart, men har lært nå. De fikk selvsagt en favoritt, og det var selvfølgelig den samme bilen, så nå er det dårlig stemning for å si det mildt. Er helt nødt til å kjøpe en til! Jeg har funnet den i flere utenlandske nettbutikker, men portoen er så hinsides dyr. Derfor håper jeg noen kan hjelpe meg å finne den her! 

 

http://c3.q-assets.com/images/products/p/vx/vx-601_1z.jpg 

Hva heter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Polfarer skrev:

Om du ikke finner i Norge skal jeg kjøre hjem om noen uker. Så hvis den finnes her i Polen er det ikke noe problem å kjøpe her og sende fra Norge :)

Det hadde vært helt fantastisk altså! Hvor bor du når du er i Norge da? Den er verdt en kjøretur også om det ikke er altfor langt :) 

1 minutt siden, Lillekrapyl skrev:

Polfarer kunne ta den med fra Polen, så da er vel frakten neppe dyr ;)

Jeg så ikke at hun hadde svart :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Polfarer skrev: Om du ikke finner i Norge skal jeg kjøre hjem om noen uker. Så hvis den finnes her i Polen er det ikke noe problem å kjøpe her og sende fra Norge :)

Det hadde vært helt fantastisk altså! Hvor bor du når du er i Norge da? Den er verdt en kjøretur også om det ikke er altfor langt [emoji4] 

1 minutt siden, Lillekrapyl skrev: Polfarer kunne ta den med fra Polen, så da er vel frakten neppe dyr ;)

Jeg så ikke at hun hadde svart [emoji3] 

Ås :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mari skrev:

Ikke på lager :( 

2 minutter siden, Polfarer skrev:

Ås :)

 

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

 

 

Ås er innafor! :D 

Den er ganske stor, så ikke gjør det hvis det blir mye plunder da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Polfarer skrev:

Fant en enda litt billigere nettbutikk så da er prisen 77zl inkludert frakt, det blir vel omtrent 180 kr :) 

Jeg er hjemme midt på dagen 18.des så hvis det ikke er for lenge å vente for gutta så er det null problem å ta med! ;) 

Du gjør en liten gutt veldig lykkelig! :D Jatakk, veldig gjerne :) Jeg kan overføre pengene nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lene_S skrev:

Åh, jeg blir så lykkelig av sånne tråder. Her stiller man opp og hjelper et menneske man aldri har møtt, det er bare fantastisk altså. @Polfarer You made my day :wub:

Helt sant, det er helt fantastisk. Og jeg ser for meg hvor glad ungen blir! :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...